واقعا تجربه خوبی از کار با پابلیکا دارم. همیشه حس میکردیم امکان ارتباط با هر وبسایتی رو که بخوایم رو داریم. همیشه خیلی سریع پاسخگو هستن و پیگیریهاشون واقعا عالیه. من اگه به عقب برگردم خیلی زودتر همکاریم رو با پابلیکا شروع میکنم.
خرید رپورتاژ آگهی با پابلیکا
در دنیای رقابتی بازاریابی دیجیتال، تبلیغات هدفمند و متناسب با جامعه هدف برای ما اهمیت بسیار بالایی دارد.
از طرفی نقش تعیین کنندهی رپورتاژ آگهی در استراتژیهای سئو و بازاریابی محتوا نیز بیش از پیش مهم است و باعث بهبود رتبهبندی وبسایت ما در نتایج جستوجو میشود.
خرید رپورتاژآگهی در واقع نقش یک پل ارتباطی موثر بین ما و مشتریان بالقوه را دارد که باعث رشد و توسعه کسبوکار شما میشود.
پابلیکا در مسیر ساخت این پل ارتباطی با به کارگیری تمام امکانات و دستاوردهای مرتبط خود در کنار شماست.
1.ثبت نام یا ورود به پنل کاربری
روی دکمه ورود | ثبتنام کلیک کنید
و اطلاعات خود را وارد نمایید.
2.انتخاب رپورتاژآگهی
بر روی گزینه ایجاد کمپین رپورتاژآگهی کلیک کنید.
3.تنظیم فیلترها
در صورت نیاز فیلترهای مورد نظر خودتون رو تنظیم کنید.
4.انتخاب رسانه و پلن
رسانه همسو با موضوع خود انتخاب کنید.
شما میتوانید نوع پلن؛ باتگ، بدون تگ و... را انتخاب کنید.
5.تکمیل سبد خرید
برسی نهایی سبد خرید، تخفیف ها و اقدام برای پرداخت
6.پرداخت
وارد کردن اطلاعاتِ درگاه امن بانکی
7.آپلود فایل رپورتاژ
فایل رپورتاژ خود را جهت انتشار آپلود کنید.
1.ثبت نام یا ورود به پنل کاربری
روی دکمه ورود | ثبتنام کلیک کنید
و اطلاعات خود را وارد نمایید.
2.انتخاب رپورتاژآگهی
بر روی گزینه ایجاد کمپین رپورتاژآگهی کلیک کنید.
3.تنظیم فیلترها
در صورت نیاز فیلترهای مورد نظر خودتون رو تنظیم کنید.
4.انتخاب رسانه و پلن
رسانه همسو با موضوع خود انتخاب کنید.
شما میتوانید نوع پلن؛ باتگ، بدون تگ و... را انتخاب کنید.
5.تکمیل سبد خرید
برسی نهایی سبد خرید، تخفیف ها و اقدام برای پرداخت
6.پرداخت
وارد کردن اطلاعاتِ درگاه امن بانکی
7.آپلود فایل رپورتاژ
فایل رپورتاژ خود را جهت انتشار آپلود کنید.
ما پشتیبان اختصاصی شما در این مسیر هستیم!
پابلیکا همیشه در دسترس شما خواهد بود. شما در پابلیکا یک پشتیبان اختصاصی دارید که در تمام مراحل کنار شماست.
مشاوره در خصوص طراحی کمپین، بررسی دقیق رپورتاژهای مخاطبین، پیگیری انتشار به موقع رپورتاژها و پیگیری سریع انجام اصلاحیه در صورت نیاز از وظایف پشتیبان اختصاصی شما در پابلیکاست.
بیش از 2000 رسانه معتبر و فعال
تولید محتوای تخصصی رپورتاژ
مشاوره رایگان قبل از خرید رپورتاژآگهی
تلاش در ارائه بهترین قیمت
بیش از 2000 رسانه معتبر و فعال
تولید محتوای تخصصی رپورتاژ
مشاوره رایگان قبل از خرید رپورتاژآگهی
تلاش در ارائه بهترین قیمت
رپورتاژ آگهی چیست؟
رپورتاژ آگهی نوعی از تبلیغات آنلاین است، که برای ارتباط مخاطبان با محصول یا خدمتی خاص و ترغیب آنها به خرید، در رسانههای معتبر آنلاین منتشر میشود. درواقع، خرید رپورتاژ آگهی یک راه غیرمستقیم و درعین حال موثر برای معرفی محصول و برند شماست.
خرید رپورتاژ آگهی به کسبوکارها امکان تبلیغ محصولات و خدمات خود، افزایش شهرت، جلب مشتریان جدید، و ارتقای تعامل با رسانهها و مخاطبان را با کمترین قیمت میدهد.
ویژگیهای یک رپورتاژ خوب و اثربخش چیست؟
رپورتاژ به عنوان یک روش تبلیغاتی متنی که به صورت خبری منتشر میشود، برای انتقال پیامهای تبلیغاتی به مخاطبان بسیار مؤثر است. یک رپورتاژ آگهی خوب و اثربخش باید برخی ویژگیهای خاص مانند صداقت، خاصیت جلب توجه، اطلاعات مفید، تصاویر جذاب، اطلاعات تماس و … را داشته باشد تا بتواند به بهترین شکل ممکن تبلیغات شما را انجام دهد.
در مورد نحوهی نگارش رپورتاژ آگهی خوب و موثر باید 3 نکته را در نظر داشته باشید:
- ایجاد ارزش
- همخوانی محتوای رپورتاژ آگهی با لحن رسانه
- فراخوانی مخاطبمحتوای مقاله تبلیغاتی و انتشار رپورتاژ آگهی باید ارزش واقعی برای مخاطب ایجاد کند. از خودتان بپرسید مخاطب ما به چه چیزی نیاز دارد و از ما چه انتظاری دارد؟ بعد از پاسخ به این سوالات سعی کنید لحن متن را متناسب با لحن رسانهی انتخاب شده بنویسید تا تبلیغ شما بهصورت غیرمستقیم و اثرگذار واقع شود.به یاد داشته باشید در پایان متن، مخاطب خود را برای مراجعه به سایت خود یا استفاده از خدمات یا محصول دعوت کنید.
استانداردهای محتوای رپورتاژ آگهی
آگاهی از استانداردهای محتوای رپورتاژ آگهی برای تضمین اثربخشی آن ضروری است. رعایت این استانداردها به شما در تولید محتوا و سفارش رپورتاژ آگهی باکیفیت، معتبر و قوی کمک برای موتورهای جستجو کمک میکند:
تمرکز بر ویژگی و مزیتهای محصول و خدمت
استفاده درست و به جا از کلمات کلیدی
لینک گذاری صحیح و مطابق با استراتژی سئو و بازاریابی
حجم محتوایی بین 1000 تا 1500 کلمه
استفاده از تصاویر جذابانواع رپورتاژ آگهی
اشکال و سبکهای متفاوتی برای خرید رپورتاژ اگهی وجود دارند که برای اهداف خاصی در استراتژی بازاریابی وب سایت و فروشگاه استفاده میشوند. از رپورتاژهای کاملاً خبری گرفته تا مقالات ترویجی با تمرکز بر جلب توجه مخاطب، هر یک از این انواع دارای ویژگیها و کاربردهای منحصر به فرد خود هستند. برخی از متداولترین انواع خرید رپورتاژ آگهی کاربردی در بازاریابی دیجیتال را بررسی خواهیم کرد.
خرید رپورتاژ آگهی بدون تگ تبلیغاتی
این نوع رپورتاژ آگهی که با نام رپورتاژ خبری نیز شناخته میشود، به منظور جلب توجه مخاطبان به صورت محتوایی و جذاب، بدون ایجاد حس ناخوشایند تبلیغاتی، مورد استفاده قرار میگیرد. این آگهی به دلیل نداشتن تگ تبلیغات یا تگ رپورتاژآگهی باعث افزایش تعامل مخاطبان با محتوا میشود و به جلب توجه بیشتر کمک میکند.
خرید رپورتاژ آگهی با تگ تبلیغاتی
این محتواها با تگ تبلیغات منتشر میشوند. هدف این نوع رپورتاژ آگهی، جذب مشتریان جدید، افزایش شناخت برند و افزایش فروش است. این آگهیها معمولاً در سایتهایی که مخاطبان هدف حضور دارند، منتشر میشوند و به شیوهای جذاب و متنوع میکوشند تا توجه مخاطبان را به خود جلب کنند.
توجه داشته باشید که این نوع بازاریابی محتوایی رپورتاژ، از لحاظ سئو و جلب مخاطب تاثیرگذاری کمتری نسبت به رپورتاژهای خبری دارند.
خرید رپورتاژ آگهی با لینک به چند دامنه
استفاده از لینک به چند دامنه در رپورتاژ آگهی یک روش متداول در تبلیغات آنلاین است. این شیوه به تبلیغدهنده این امکان را میدهد که کاربران را به صفحات وب خود و حتی دیگران هدایت کند تا اطلاعات بیشتری درباره محصول یا خدمات ارائه شده بدست آورند یا درخواستهای خود را ثبت کنند. حتما قوانین رسانه برای انتشار این نوع محتوا باید بررسی شده یا یا پلن مربوط به این موضوع خریداری شود.
رپورتاژ آگهی همراه بازنشر در شبکههای اجتماعی
این دسته از رپورتاژآگهیها امتیاز نشر در شبکه های اجتماعی علاوه بر انتشار محتوا در سایت مورد نظر را دارند. این امر باعث میشود که بازخورد بهتری با هزینهای کمتر به دست آورید.
بیشنهاد میشود که برای این استفاده از این سرویس علاوه بر متن، محتوای ویدئویی نیز درج کنید تا نتیجه بهتری از رپورتاژآگهی خود داشته باشید.
نظرات مشتریان
محمد خادم
مدیر دیجیتال مارکتینگ پادرو
محمد خادم
مدیر دیجیتال مارکتینگ پادرو
صلا مجیدی
سئو مستر اُکالا
صلا مجیدی
سئو مستر اُکالا
من با شرکتهای انتشار رپورتاژ زیادی کار کردم، واقعا میتونم بگم خدمات و مخصوصا پشتیبانی پابلیکا قابل مقایسه و هیچکدام از شرکتها نبوده و واقعا معنای واقعی احترام به مشتری را با پابلیکا متوجه شدم.
رقیه علیزاده
مدیر سئو آهن آنلاین
رقیه علیزاده
مدیر سئو آهن آنلاین
ما از تعهد و تخصص شرکت پابلیکا در زمینه خدمات پورتاژ، به شدت راضی هستیم و خدمات آنها را کامل و بی نقص می دانیم. همچنین، از حسن برخورد و صبر و شکیبایی پابلیکا در پاسخ به سوالات و رفع نیازهای ما، صمیمانه تشکر می کنیم.
نگار نظری
مدیر سئو تکنولایف
نگار نظری
مدیر سئو تکنولایف
من به عنوان یکی از افرادی که مدت زمان زیادی رو با تیم پابلیکا همکار بودم، این مجموعه رو به همه پیشنهاد میکنم.
تیم پابلیکا از لحاظ پاسخگویی سریع، پیگیری و انجام کارها درجه یک هستند.
و در کل طوری همکاری رو پیش میبرند که در تمام مدت حس میکنید که هم تیمی شما هستند.
رپورتاژ نوعی محتواست که بهصورت غیرمستقیم ویژگیها، خدمات یا محصولات یک وبسایت را معرفی میکند. در سئو، رپورتاژ با ایجاد بکلینکهای معتبر از سایتهای معتبر به بهبود رتبه وبسایت در گوگل کمک میکند. این بکلینکها دائمی و غیرتبلیغاتی هستند و باعث افزایش ترافیک سایت و در نهایت فروش و درآمد میشوند.
برای نوشتن یک رپورتاژ آگهی موفق، ابتدا با یک عنوان جذاب شروع کنید که توجه مخاطب را به خود جلب کند. در پاراگراف اول، موضوع اصلی و اهمیت آن را بهطور خلاصه بیان کنید. سعی کنید پاراگرافها را کوتاه و واضح نگه دارید، تا خواننده بهراحتی بتواند پیام شما را دریافت کند.
از لحن رسمی و حرفهای استفاده کنید و در عین حال سعی کنید محتوا جذاب و خوانا باشد. از استفاده از اصطلاحات تخصصی پیچیده پرهیز کنید. همچنین، در پایان با یک فراخوان قوی برای اقدام و اطلاعات تماس، لینک محصول یا خدمات، خواننده را به پیگیری بیشتر ترغیب کنید.
موفقیت یک رپورتاژ آگهی یا بکلینک به استراتژی خاص شما بستگی دارد. رپورتاژ آگهی با ارائه محتوای مفید میتواند اعتبار سایت شما را افزایش دهد و به بهبود رتبه در نتایج جستجو کمک کند. همچنین، رپورتاژها میتوانند به عنوان بخشی از یک استراتژی مؤثر سئو به کسب بکلینکهای با کیفیت بالا کمک کنند.
از سوی دیگر، بکلینکها از منابع معتبر نیز برای سئو سودمند هستند و ترافیک بیشتری به وبسایت شما هدایت میکنند. این بکلینکها سیگنالهای مثبتی به موتورهای جستجو درباره کیفیت محتوای شما ارسال میکنند و به نوبه خود به بهبود رتبه سایت کمک میکنند.
زمان تأثیر رپورتاژ آگهی به عوامل مختلفی بستگی دارد و معمولاً میتواند از چند روز تا چند هفته متغیر باشد. در حالی که برخی رپورتاژها ممکن است تأثیرات خود را در عرض ۲۴ تا ۷۲ ساعت نشان دهند. در موارد دیگر ممکن است تا چند ماه زمان ببرد تا تأثیرات کامل آن نمایان شود. این تأخیر به حجم صفحاتی که موتورهای جستجو باید پردازش کنند و روند انتشار و پذیرش مطالب مرتبط با رپورتاژ وابسته است.
بهطور کلی، برای دستیابی به بهترین نتیجه از رپورتاژ آگهی، توصیه میشود که محتوای باکیفیت و مرتبط تولید کرده و آنها را در سایتهای معتبر منتشر کنید تا بتوانید به سرعت و بهطور مؤثری بر سئو و ترافیک وبسایت خود تأثیر بگذارید.
هزینههای رپورتاژ آگهی از مبالغ بسیار کم تا مبالغ بالا بسته به ویژگیهای هر رسانه و نوع رپورتاژ انتخابی شما(با تگ یا بدون تگ، تعداد لینک و …) متفاوت است.
پابلیکا همواره سعی دارد پایینتر قیمت و در حداقلیترین حالت قیمت منطبق با همکاران خود را ارئه دهد. در تیم پابلیکا بدون توجه به مبلغ کمپین شما ما همواره پشتیبان شما خواهیم بود.