رپورتاژ آگهی، ابزار کارآمد بازاریابی

نامی که می‌توان به آن اعتماد کرد

درست است که در هر کسب و کاری، کیفیت بالای محـــــصول و خـــدمات بسیار مهم هستند اما جــلب اعــتماد حـــرف اول و آخر را مـــی‌زند. بــا وجود اعتماد اســت که ســرنــخ‌ها به مــشــتری تــبـدیل شده و مشتریان فعلی هم ماندگار می‌شوند. برای ایجاد اعـتماد، بـاید وضـوح، انـصاف و صداقت را در کارها رعایت کرد. پابلیکا همواره سعی دارد که اعتمادسازی را سرلوحه کارهای خود قرار دهد. همراه ما بهتر با این تعاریف آشنا خواهید شد

کمپین خود را آغاز کنید

ماموریت ما

ازجمله مهمترین مزایای روابط عمومی برقراری ارتباطی ســاده، خالص، و قـوی بـین یـک کـسب و کار و مشتریان آن کسب و کار است. شما برای آنکه بتوانید مــحـصولـات یـا خـدمـات خـود را بفروشید نیاز داریــد که با مشــتریان خود، چه بالقوه و چــه بالفعل، ارتــباط مــؤثر بــرقرار کنــید پــابلیکا بــا دراخــتیار داشـتن درگاه‌های انحصاری درج و ثبت خبر و رپورتاژ آگهی در سایت‌های خبری و اطلاع رسانی، سعی در تسهیل استفاده از این ابزار توسط کسب وکار شما دارد.

کمپین خود را آغاز کنید

ما اینجا هستیم تا کمک کنیم

فصای کسب‌و‌کار امروز، فضای رقابت است و در این رقابت نفس‌گیر، رشد کردن کار ساده‌ای نیست.روابط عمومی را می‌توان یکی از عوامل برتری یک شرکت در این بازار به شدت رقابتی دانـست. امــا صــبر داشــته بــاشیــد؛ کـــار آنـــچنان ســـاده‌ای هـــم پــیــش رو نـــدارید. بــسیاری از شــرکت‌های بزرگ که خود دپارتمان‌های روابط عمومی قوی دارند هــم گاهی از شرکت‌هایی که در زـمینه روابط عمومی تخصص دارند کمک می‌گیرند. ما کمک به رشد یک کــسب و کــار را در اصل کمک به رشد خود می‌دانیم.

کمپین خود را آغاز کنید