روابط عمومی

بحران روابط عمومی ؛‌وقتی اشتباهات برند شما را زمین میزند…!

بحران روابط عمومی زمانی اتفاق می‌افتد که اتفاقات و اخبار منفی در مورد برند شما منتشر ‌شود که ممکن است باعث کاهش اعتبار برند گردد. برای هر کسب و کاری، چه کوچک و چه ...

بیشتر

افزایش تولید سرنخ و جذب مشتریان با روابط عمومی

استفاده از قدرت روابط عمومی برای جذب بیشتر مشتریان یک واقعیت انکار ناپذیر است. به طور کلی، این بدان دلیل است که یک استراتژی روابط عمومی مناسب باعث ایجاد اعتماد هر چه ...

بیشتر

۱۶ فروردین ۱۴۰۰

۶ دلیل خلاقانه برای استفاده از رسانه‌های اجتماعی

روش های زیادی برای استفاده از رسانه‌های اجتماعی در استراتژی‌های روابط عمومی وجود دارد. هدف از روابط عمومی ایجاد دیدی مثبت در ذهن مخاطبین از برند شما است. با ...

بیشتر

۱۵ فروردین ۱۴۰۰

روابط‌عمومی آنلاین ؛ تغییر را احساس کنید…

روابط‌عمومی (Public Relations) طی دهه گذشته تکامل زیادی یافته است.  اکنون فراتر از روزنامه‌ها و مجلات چاپی است، اگرچه رسانه‌های چاپی سنتی هنوز هم نقش مهمی دارند. اما ...

بیشتر

۱۵ فروردین ۱۴۰۰

۵ دلیل مهم که روابط عمومی آنلاین برای هر برندی مهم است؟

به طور کلی همه افراد و  سازمان‌‌ها با اصطلاح روابط عمومی آنلاین (Online Public Relations ) آشنایی دارند،‌ اما بیشتر آن‌ها از قدرت این ابزار بی‌خبر هستند. اگرچه بسیاری از ...

بیشتر

۱۵ فروردین ۱۴۰۰

بحران روابط عمومی ؛‌وقتی اشتباهات برند شما را زمین میزند…!

بحران روابط عمومی زمانی اتفاق می‌افتد که اتفاقات و اخبار منفی در مورد برند شما منتشر ‌شود که ممکن است باعث کاهش اعتبار برند گردد. برای هر کسب و کاری، چه کوچک و چه ...

بیشتر

۱۷ فروردین ۱۴۰۰

افزایش تولید سرنخ و جذب مشتریان با روابط عمومی

استفاده از قدرت روابط عمومی برای جذب بیشتر مشتریان یک واقعیت انکار ناپذیر است. به طور کلی، این بدان دلیل است که یک استراتژی روابط عمومی مناسب باعث ایجاد اعتماد هر چه ...

بیشتر

۱۶ فروردین ۱۴۰۰

۶ دلیل خلاقانه برای استفاده از رسانه‌های اجتماعی

روش های زیادی برای استفاده از رسانه‌های اجتماعی در استراتژی‌های روابط عمومی وجود دارد. هدف از روابط عمومی ایجاد دیدی مثبت در ذهن مخاطبین از برند شما است. با ...

بیشتر

۱۵ فروردین ۱۴۰۰

روابط‌عمومی آنلاین ؛ تغییر را احساس کنید…

روابط‌عمومی (Public Relations) طی دهه گذشته تکامل زیادی یافته است.  اکنون فراتر از روزنامه‌ها و مجلات چاپی است، اگرچه رسانه‌های چاپی سنتی هنوز هم نقش مهمی دارند. اما ...

بیشتر

۱۵ فروردین ۱۴۰۰

۵ دلیل مهم که روابط عمومی آنلاین برای هر برندی مهم است؟

به طور کلی همه افراد و  سازمان‌‌ها با اصطلاح روابط عمومی آنلاین (Online Public Relations ) آشنایی دارند،‌ اما بیشتر آن‌ها از قدرت این ابزار بی‌خبر هستند. اگرچه بسیاری از ...

بیشتر

۱۵ فروردین ۱۴۰۰