روابط عمومی

کسب و کارها در شرایط بحرانی

زمانی که یک کسب و کار با شرایط بحرانی و دشوار مواجه می‌شود و اوضاع کلی آن رو به وخامت می‌گذارد، صاحب آن کسب و کار با نگرانی‌ها و اضطراب‌ها و فشارهای عصبی سختی درگیر ...

بیشتر

روابط عمومی و شبکه‌های اجتماعی ، دو ابزار با یک هدف

در سال­‌های اخیر نقش و تاثیر شبکه­‌های اجتماعی در زندگی مردم بسیار رشد کرده است. به طوری که طیف گسترده­ای از مردم از کودکان گرفته تا حتی سالمندان حداقل در یکی از ...

بیشتر

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

چگونگی ارتباط با رسانه‌ها

این روزها ایجاد شبکه روابط عمومی بسیارمهم است. شما در هر زمینه‌ای که فعالیت داشته باشید،‌ شناختن افراد مناسب و متفاوت در بخش‌های مختلف و ارتباط با رسانه‌ها به شما ...

بیشتر

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

تاثیر شبکه­‌های مجازی و بررسی قدرت آن­‌ها

امروزه تاثیر شبکه­‌های مجازی بر زندگی انسان­ها بر کسی پوشیده نیست. در شرایط همه­‌گیری بیماری کرونا، تاثیر شبکه­‌های مجازی بسیار بیشتر از پیش در زندگی روزمره ما ...

بیشتر

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

تاثیر ارتباط با رسانه‌ها بر نام برند

در ابتدا باید اصطلاح روابط رسانه‌ای را تعریف کنیم. در واقع وقتی از روابط رسانه‌ای صحبت می‌کنیم به تعاملات یک شرکت اشاره می کنیم که به صورت هدف‌مند با سردبیران ...

بیشتر

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

کسب و کارها در شرایط بحرانی

زمانی که یک کسب و کار با شرایط بحرانی و دشوار مواجه می‌شود و اوضاع کلی آن رو به وخامت می‌گذارد، صاحب آن کسب و کار با نگرانی‌ها و اضطراب‌ها و فشارهای عصبی سختی درگیر ...

بیشتر

۱۸ خرداد ۱۴۰۰

روابط عمومی و شبکه‌های اجتماعی ، دو ابزار با یک هدف

در سال­‌های اخیر نقش و تاثیر شبکه­‌های اجتماعی در زندگی مردم بسیار رشد کرده است. به طوری که طیف گسترده­ای از مردم از کودکان گرفته تا حتی سالمندان حداقل در یکی از ...

بیشتر

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

چگونگی ارتباط با رسانه‌ها

این روزها ایجاد شبکه روابط عمومی بسیارمهم است. شما در هر زمینه‌ای که فعالیت داشته باشید،‌ شناختن افراد مناسب و متفاوت در بخش‌های مختلف و ارتباط با رسانه‌ها به شما ...

بیشتر

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

تاثیر شبکه­‌های مجازی و بررسی قدرت آن­‌ها

امروزه تاثیر شبکه­‌های مجازی بر زندگی انسان­ها بر کسی پوشیده نیست. در شرایط همه­‌گیری بیماری کرونا، تاثیر شبکه­‌های مجازی بسیار بیشتر از پیش در زندگی روزمره ما ...

بیشتر

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

تاثیر ارتباط با رسانه‌ها بر نام برند

در ابتدا باید اصطلاح روابط رسانه‌ای را تعریف کنیم. در واقع وقتی از روابط رسانه‌ای صحبت می‌کنیم به تعاملات یک شرکت اشاره می کنیم که به صورت هدف‌مند با سردبیران ...

بیشتر

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰