بک لینک edu چیست و چه تاثیری در سئو دارد؟

پابلیکا / بک لینک / بک لینک edu چیست و چه تاثیری در سئو دارد؟
تاریخ آخرین به روز رسانی: ۲۷ دی ۱۴۰۲
زمان تقریبی مطالعه : 5 دقیقه
بک لینک edu چیست و چه تاثیری در سئو دارد؟

 

بک لینک‌ها به ارتقای رتبه سئو کمک می‌کنند، اما منظور از بک لینک edu چیست؟ متخصص‌های سئو برای اینکه بتوانند رتبه وب سایت خود را ارتقا دهند از روش‌ها و تکنیک‌های مختلفی استفاده می‌کنند که بک لینک، یکی از مهم‌ترین آن‌ها است. بک لینک گرفتن، یک سبک لینک سازی خارجی است که برای رتبه وب سایت اهمیت دارد. همچنین یکی از بک لینک‌های موثر در ارتقای وب سایت، بک لینک دانشگاهی است که باید به درستی انجام شود. برای اینکه بدانید بک لینک دانشگاهی چیست؟ و منظور از بک لینک گیری از edu و gov را درک کنید تا انتهای متن همراه ما باشید.

بک لینک edu چیست؟

برای پاسخ به سوال بک لینک edu چیست؟  باید بدانید که یکسری از وب سایت‌ها هستند که شرایط بهتری از بک لینک را ایجاد می‌کنند. در حقیقت گوگل رتبه بهتری به بک لینک‌های گرفته شده از این وب سایت‌ها اختصاص می‌دهد. بعد از خواندن مقاله بک لینک چیست و کسب اطلاعات کامل درباره بک لینک ،اگر بخواهیم تعریفی از بک لینک edu داشته باشیم، باید بگوییم که بک لینک‌ها از دامنه edu گرفته می‌شوند. این دامنه‌ها بیشتر برای مدارس، دانشگاه‌ها و موسسه‌های فرهنگی و آموزشی هستند که اعتبار بالایی دارند. به این معنا که edu مخفف کلمه Education بوده و معنی تحصیلات دارد.

برای مثال: آدرس و دامنه دانشگاه شریف https://edu.sharif.edu/ است. اگر بتوان از گروه‌های آموزشی و دانشگاهی که دامنه edu دارند، بک لینک دریافت کرد، به طور حتم گوگل رتبه بهتری را برای وب سایت شما در نظر خواهد گرفت.

بک لینک gov چیست؟

منظور از بک لینک gov‌ به لینک‌هایی گفته می‌شود که از دامنه gov‌ گرفته شده‌اند. این دامنه، هم اعتبار بالایی دارد، زیرا برای وب سایت‌های رسمی ‌دولتی است و کلمه gov‌ مخفف شده Government یا همان دولت است. سایت‌های مختلف دولتی از این دامنه استفاده می‌کنند و در صورتی که بتوان از این وب سایت‌های دولتی، بک لینک دریافت کرد، اعتبار صفحه خود را افزایش خواهید داد.

چرا بک لینک‌های EDU یا GOV در سئوی سایت اهمیت دارد؟

هنگامی ‌که درباره شرایط کار در بستر آنلاین صحبت می‌کنیم باید بدانید که سایت‌های دانشگاهی و دولتی در راس نردبان هستند و رقابت با این وب سایت‌ها، کار راحتی نیست. اما گرفتن بک لینک از این وب سایت‌ها هم کار غیر ممکنی نخواهد بود؛ بلکه می‌توان با استراتژی‌های مختلف از وب سایت‌های دولتی و دانشگاهی بک لینک دریافت کرد.

طبق آخرین مقالات سایت searchenginejournal  ، باید بدانید گوگل تنها به دلیل اینکه از این دامنه‌ها بک لینک گرفته‌اید، ارزش صفحه شما را بالا نمی‌برد، بلکه دلیل اهمیت وب سایت‌ها با دامنه EDU یا GOVبه دلیل اعتبار آن‌ها است. به طور معمول سایت‌هایی که این دامنه‌ها را دارند، اعتبار بالایی داشته و برای گوگل هم معتبر هستند.

در نتیجه اگر بتوان از این وب سایت‌ها بک لینک دریافت کرد، می‌توان رنک وب سایت خود را تغییر داده و تاثیر به سزایی بر روی سئوی وب سایت گذاشت.

چرا بک لینک‌های EDU یا GOV در سئوی سایت اهمیت دارد؟
این‌ سایت‌ها اعتبار بالایی داشته و برای گوگل هم معتبر هستند.

روش ایجاد بک لینک edu چیست؟

با توجه به توضیحاتی که داده شد، الان می‌دانید که بک لینک edu چیست و چه تاثیر مثبتی بر روی وب سایت شما دارد. اما چگونه باید از این لینک سازی با ارزش استفاده کرده و آن را به درستی ایجاد کرد؟ در ادامه درباره ایجاد بک لینک edu توضیحاتی خواهیم داد که به شرح زیر هستند.

از صفحات منابع کمک بگیرید

برای افزایش رتبه وب سایت درگوگل باید نکات مهمی ‌را بررسی کرد و به آن‌ها توجه داشت. بهره‌مندی اعتبار از صفحات منابع، آسان‌ترین راهی است که برای ایجاد بک لینک از دامنه‌های edu می‌توان در نظر گرفت. این صفحات بهترین مکان برای لینک سازی هستند و می‌توان بک لینک edu از آن‌ها دریافت کرد.

برای افزایش رتبه وب سایت درگوگل با بک لینک دانشگاهی باید نکات مهمی ‌را بررسی کرد و به آن‌ها توجه داشت.
با بورسیه کردن دانشجو‌ها می‌توانید سرمایه خود را برای ایجاد بک لینک‌های معتبر دانشگاهی هزینه کنید.

دانشجویان را حمایت کنید

با بورسیه کردن دانشجو‌ها می‌توانید سرمایه خود را برای ایجاد بک لینک‌های معتبر دانشگاهی هزینه کنید. کافی است که دانشجو‌های نیازمند را که برای پرداخت هزینه‌های دانشگاهی خود مشکل دارند، انتخاب کرده و آن‌ها را بورسیه کنید. اما دقت داشته باشید که دانشجو‌های نیازمند را به خوبی شناسایی کنید. در حقیقت از این طریق می‌توان برای بک لینک edu اقدام کرد.

از شما به عنوان مدیر‌های وب سایت ابتدا  هزینه‌ای را برای این کار در نظر بگیرید و با توجه به تعداد دانشجویی که قصد بورسیه آن‌ها را دارید، هزینه اولیه خود را مشخص کنید. البته این را بدانید که مقدار هزینه شما نسبت به بک لینکی که دریافت می‌کنید و تاثیرات فوق‌العاده‌ای که برای وب سایت شما ایجاد می‌کند، مبلغ ناچیزی است. در حقیقت، گوگل با شناسایی بک لینک سازی بین وب سایت شما و سایت‌های دانشگاهی، رتبه وب سایت شما را ارتقا می‌دهد و همین موضوع باعث رشد کسب و کار و فروش خدمات شما می‌شود.

درست است که بورسیه دانشگاهی برای دانشجو‌های نیازمند یک روش ساده برای ساخت بک لینک با وب سایت‌های دانشگاهی است، اما شرایط بورسیه دانشجو‌ها به همین راحتی‌ها هم نیست! زیرا هر دانشجویی شرایط بورسیه شدن را ندارد و باید به دنبال دانشجو‌هایی با سطح تحصیلی بالا بود تا شرایط بورسیه را داشته باشند.

از وبلاگ نویسان edu کمک بگیرید

به طور حتم به دلیل اهمیت وب سایت‌های آموزشی، وبلاگ نویس‌های متخصصی برای تولید محتوای وب سایت‌های دانشگاهی استخدام می‌شوند. از طرفی هم مطالب مختلفی در سایت‌های دانشگاهی تولید و منتشر خواهند شد. از این‌رو می‌توانید با این افراد ارتباط برقرار کنید تا شانس خود را برای تولید محتوای متنی با حوزه تخصصی‌تان بیشتر شود. به طور حتم هر چه محتواهای حوزه کاری شما بیشتر تولید شوند، شما شانس بیشتری برای بک لینک سازی دارید.

از تجربه دیگران استفاده کنید

از سایت‌های رقیب و نوع رفتار آن‌ها برای ایجاد بک لینک کمک بگیرید. رفتار رقبای خود را برای ایجاد بک لینک‌های دانشگاهی دنبال کنید تا با توجه به آن‌ها بتوانید استراتژی خوبی برای وب سایت‌های خود ایجاد کنید. به طور کلی استفاده از تجربه دیگران و بررسی بک لینک سایت خودتان و رقبا به صورت مرتب باعث می‌شود تا خیلی سریع‌تر به لینک سازی موفق دست پیدا کنید و رتبه وب سایت خود را ارتقا دهید.

لیست سایت‌هایی برای دریافت بک لینک edu

با پاسخ به سوال بک لینک edu چیست؟ باید لیست مشخصی از بهترین وب سایت‌های دانشگاهی داشت تا به راحتی از ترافیک این وب سایت‌ها استفاده کنیم و بک لینک ایجاد کنیم. به طور حتم با ایجاد بک لینک سالم از وب سایت‌های دولتی و دانشگاهی می‌توان ترافیک بیشتری را تجربه کرده و در نهایت به بهبود سئو کمک کرد. برخی از وب سایت‌هایی که بک لینک edu ارائه می‌کنند، عبارتند از:

  •  وبمسترسلام
  •  سایت فرین آکادمی
  •  سئو طلوع
  • Blogsky.com
  •  Parsiblog.com
  •  Blog.ir
  • سایت پابلیکا
  •  خرید دات لینک
  •  سایت rushweb
  •  سایت kharidbacklink
  •  سایت بهترین بک لینک
  •  سایت ۷backlink

کافی است که در این وب سایت‌ها درخواست بک لینک دانشگاهی داشته باشید تا شرایط برای شما بررسی شوند. اما به طور کلی مهم است که از متخصص‌های سئو برای بهبود رتبه وب سایت خود کمک بگیرید تا در زمان کوتاهی، بهترین استراتژی را برای ایجاد بک لینک‌های دولتی و دانشگاهی داشته باشید.

لیست سایت‌هایی برای دریافت بک لینک edu
کافی است که در این وب سایت‌ها درخواست بک لینک دانشگاهی داشته باشید تا شرایط برای شما بررسی شوند.

خدمات سئو پابلیکا

به طور کلی برای پاسخ به سوال بک لینک edu چیست؟ باید گفت که دریافت بک لینک از وب سایت‌های دانشگاهی کار راحتی نیست و نیاز به این دارد که از متخصص‌های حوزه سئو استفاده کرده تا بهترین استراتژی را پیاده‌سازی کرد. از این‌رو بهتر است که از خدمات سئو در وب سایت پابلیکا بهره‌مند شوید.

پابلیکا یکی از بهترین وبسایت‌های خدماتی آنلاین است که در حوزه‌های مختلفی مانند: تولید محتوا، اجرای کمپین‌های آنلاین، خرید بک لینک و  رپورتاژ آگهی و سئو خدمات ارائه می‌کند. کافی است که با کارشناس‌های این مجموعه در ارتباط باشید تا بهترین برنامه‌ریزی را برای بک لینک سازی و سئو در اختیارتان قرار دهند. همچنین اگر سوالی درباره بک لینک دانشگاهی چیست؟ دارید که در این متن به آن اشاره نشده کافی است که با کارشناس‌های ما در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری این مطلب در :

سوالات متداول

گرفتن لینک از دامنه وب سایت‌هایی با پسوند EDU را بک لینک EDU می‌گویند. این وب سایت‌ها دانشگاهی و آموزشی هستند.

زیرا این سایت‌ها قدمت دارند و بک لینک‌های ورودی آن‌ها واقعی هستند همچنین اعتبار وب سایت شما را ارتقا می‌دهند.

از طریق بورسیه دانشجو‌ها، برقراری ارتباط با وبلاگ نویس‌های سایت‌های دانشگاهی و بررسی رفتار رقبای خود می‌توان از سایت‌های دانشگاهی بک لینک دریافت کرد.

دامنه‌های gov برای وب سایت‌های دولتی و دامنه‌های edu برای وب سایت‌های دانشگاهی هستند و تنها تفاوت این است که حوزه فعالیت آن‌ها تفاوت دارد.

مدارس، دانشگاه‌ها و موسسه‌های فرهنگی و آموزشی

نظرات کاربران

هنوز نظری نداریم!

اولین دیدگاه رو میتونی راجع به این مطلب ثبت کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =