نقش خرید رپورتاژ آگهی رسانه اقتصادی در افزایش ترافیک و بهبود سئو چیست؟

پابلیکا / رپورتاژ آگهی / نقش خرید رپورتاژ آگهی رسانه اقتصادی در افزایش ترافیک و بهبود سئو چیست؟
تاریخ آخرین به روز رسانی: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
زمان تقریبی مطالعه : 7 دقیقه
خرید رپورتاژ آگهی رسانه اقتصادی

خرید رپورتاژ آگهی رسانه اقتصادی یکی از راه‌های ایجاد ترافیک برای وب سایت‌های مختلف است. اگر در حال فعالیت در بستر وب سایت هستید نیاز است که برای بهبود سئو وب سایت خود از رپورتاژ آگهی استفاده کنید. رسانه‌های اقتصادی جزو پربازدید‌ترین وب سایت‌های کشور هستند که به دلیل اطلاع رسانی‌های مختلف در زمینه‌های اقتصادی، اخبار خودرو، طلا و ارز ترافیک قابل قبولی دارند.

این وب سایت‌ها به افزایش آگاهی و دانش اقتصادی افراد کمک می‌کنند و با خرید رپورتاژ آگهی می‌توان تعداد قابل قبولی از بازدید کننده‌ها را به سمت سایت شما هدایت کند. همچنین رسانه اقتصادی برای خرید رپورتاژ آگهی به شما در بهبود سئو کمک کرده و می‌توان با تکنیک‌های مدرن روابط عمومی ‌دیجیتال از بهترین فرصت‌ها استفاده کرد.

برای اینکه با رسانه‌های برتر اقتصادی بیشتر آشنا شوید تا انتهای متن همراه ما باشید. همچنین می‌توانید قیمت رسانه‌های اقتصادی پابلیکا از طریق ثبت نام بر روی این پلتفرم ما مشاهده نمایید.

رپورتاژ آگهی چیست و چه اهمیتی برای کسب و کارها دارد؟

رپورتاژ آگهی به تبلیغات متنی گفته می‌شود که به صورت مقاله یا خبر در وب سایت‌های خبری و تخصصی منتشر می‌شود. در رپورتاژ آگهی می‌توان به صورت مستقیم یا غیر مستقیم تبلیغات محصول یا خدمات را انجام داد و مخاطب‌های هدف را جذب کرد.

با خرید رپورتاژ آگهی رسانه اقتصادی می‌توان به بازاریابی کمک کرد و مخاطب‌ها، کم کم با کسب و کار آشنا شوند و اعتماد سازی را انجام داد. اگر وب سایت‌های فروش یا خدمات محصول را دارید باید با برنامه ریزی از بهترین سایت‌های خبری، اقتصادی یا سایت‌هایی با رتبه‌های بالا، رپورتاژ تهیه کنید تا از طریق لینک سازی و بک لینک، تعداد مخاطب‌های خود را افزایش داده و ترافیک سایت را بیشتر کنید.
در حقیقت با تهیه رپورتاژ آگهی می‌توانید وضعیت سئو را بهبود دهید تا سایت شما در رتبه‌های ابتدایی جستجو گوگل قرار گیرد.

تاثیر رپورتاژ بر سئو وب سایت

رپورتاژ‌هایی که سئو محور تهیه می‌شوند، با نام رپورتاژ آگهی شناخته شده که مطابق با اصول سئو بارگذاری خواهند شد. هنگامی ‌که قصد خرید رپورتاژ آگهی رسانه اقتصادی را دارید باید از قبل بر تاثیرگذاری رپورتاژ در سئو واقف باشید و مطابق با راهبردهای متخصص سئو وب سایت خود، بهترین رپورتاژ آگهی را تهیه کنید. از این رو رپورتاژ آگهی که با هدف افزایش رتبه وب سایت، منتشر شود، در نتایج جستجوی گوگل تاثیر داشته و مزیت‌های مختلفی دارد. برخی از مزایای رپورتاژ سئو محور به شرح زیر هستند.

افزایش بازدید وب سایت

با خرید رپورتاژ آگهی رسانه اقتصادی که سئو محور شده باشد می‌توان از کلمات کلیدی برای بهبود رتبه سئو بهره‌مند شد. با خرید رپورتاژ آگهی سئو محور می‌توانید از کلمات کلیدی که متناسب با کسب و کار شما است استفاده کنید تا رتبه‌های بهتری در نتایج جستجو کسب کنید.

افزایش اعتماد و اعتبار وب سایت

هر چه رپورتاژ آگهی‌های شما کیفیت بیشتری داشته باشند و در وب سایت‌های معتبر منتشر شوند، تعداد مخاطب‌های بیشتری را جذب خواهند کرد. ارائه محتواهای با ارزش در سایت‌های اقتصادی و خبری منجر به افزایش اعتماد و اعتبار وب سایت شده است، در نتیجه ذهن مخاطب‌ها را به کسب و کار شما آگاه‌تر می‌کند.

افزایش تعداد مشتریان

رسانه اقتصادی برای خرید رپورتاژ آگهی یکی از بهترین گزینه‌ها است. با خرید رپورتاژ آگهی از این وب سایت‌ها می‌توان محتوای جذاب را به مخاطب نمایش داد و احتمال دارد که مخاطب را به مشتری تبدیل کرد.
با خرید رپورتاژ آگهی از رسانه‌های اقتصادی می‌توان میزان آگاهی مخاطب‌ها از محصول یا خدمات را افزایش داد تا آن‌ها را به مشتری تبدیل کرد و نرخ فروش را افزایش داد.
به طورکلی محتوای رپورتاژ آگهی که در رسانه‌های اقتصادی منتشر می‌شود باید سئو محور باشد تا افراد بیشتری برای بازدید از وب سایت شما ترغیب شوند.

بررسی میزان بازدید سایت میزبان با خرید رپورتاژ آگهی رسانه اقتصادی
میزان بازدید سایت میزبان یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید هنگام خرید رپورتاژ آگهی به آن دقت داشت

ویژگی‌های یک رسانه اقتصادی خوب برای انتشار رپورتاژ آگهی

با توجه به اینکه رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش‌های جذب مخاطب و بهبود رتبه وب سایت است اما باید دقت کرد که از چه وب سایت‌هایی رپورتاژ خریداری می‌شود. خرید رپورتاژ آگهی رسانه اقتصادی باید متناسب با کسب و کار شما انتخاب شده و منجر به اعتماد سازی شود. در نتیجه وب سایت‌های اقتصادی که برای رپورتاژ انتخاب می‌کنید باید ویژگی‌های مختلفی داشته باشند که مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر هستند.

بررسی میزان بازدید سایت میزبان

میزان بازدید سایت میزبان یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید هنگام خرید رپورتاژ آگهی به آن دقت داشت. هر چه سایت اقتصادی بازدید کننده‌های بیشتری داشته باشد، احتمال دیده شدن رپورتاژ کسب و کار شما را هم افزایش می‌دهد. بنابراین سایت‌هایی را انتخاب کنید که از نظر رتبه در موتورهای جستجو، منابع معتبری باشند تا بازدید از سایت شما افزایش پیدا کند.

مرتبط بودن سایت میزبان با موضوع کسب‌وکار شما

مرتبط بودن سایت میزبان با کسب و کار شما یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های است که باید به آن توجه کرد. اگر شما حوزه کاریتان با وب سایتی که رپورتاژ اگهی می‌روید همخوانی نداشته باشد، مخاطب هدفی را جذب نخواهید کرد. البته که وب سایت‌های اقتصادی در حوزه‌های مختلف مخاطب دارند اما اگر کسب و کار شما به گونه‌ای است که با این حوزه در ارتباط نیستید بهتر است که قید رسانه اقتصادی برای خرید رپورتاژ آگهی را بزنید.
همچنین نیاز است که رپورتاژ آگهی شما متناسب با فاکتورهای سئو تهیه شده باشد تا لینک سازی به بهترین شکل انجام شود و لینک‌های دریافتی شما از یک وب سایت معتبر باشد.

مرتبط بودن سایت میزبان با موضوع کسب‌وکار شما در خرید رسانه اقتصادی
مرتبط بودن سایت میزبان با موضوع کسب‌وکار شما

بررسی لحن سایت ناشر و مخاطبان هدف آن

برخی از وب سایت‌ها نیاز به رعایت لحن و نوع نوشتار دارند. از این رو قبل از اینکه برای خرید رپورتاژ آگهی رسانه اقتصادی اقدام کنید نیاز است که با مسئولین سایت میزبان در ارتباط باشید تا متناسب با لحن و نکات دستوری وب سایت آن‌ها، بهترین رپورتاژ را تولید کنید.
از طرفی هم نیاز است که مخاطب‌های هدف وب سایت‌های اقتصادی را شناسایی کرده و متناسب با دیدگاه آن‌ها بهترین رپورتاژ را تهیه کنید.

بررسی شرایط سایت منتشرکننده

سایت‌های انتشار دهنده رپورتاژ آگهی شرایط و قوانین مختلفی دارند که باید متناسب با آن‌ها رپورتاژ آگهی را منتشر کرد. برخی از شرایطی که باید هنگام خرید رپورتاژ آگهی از رسانه‌های اقتصادی به آن توجه کنید به شرح زیر هستند:

مدت زمان انتشار و حذف رپورتاژ

هنگام خرید رپورتاژ آگهی رسانه اقتصادی دقت داشته باشید که مدت نمایش رپورتاژ آگهی وب سایت شما، اهمیت دارد. از این رو وب سایتی را انتخاب کنید که به صورت مداوم یا طولانی مدت رپورتاژ شما را نمایش می‌دهد.

تعداد لینک‌های خروجی و ورودی

برای خرید رپورتاژ آگهی از سایت‌های اقتصادی باید تعداد لینک‌های خروجی که به رپورتاژ شما داده می‌شود، بررسی شوند. هیچ گاه تعداد لینک سازی‌ها را زیاد نکنید، زیرا این موضوع باعث شک و حساس شدن موتورهای جستجو می‌شود و ممکن است که سایت شما را جریمه کند. بهتر است که برای رپورتاژ آگهی خود از ۴ لینک فالو و ۲ لینک نوفالو استفاده کنید.

قیمت و شیوه پرداخت

قیمت و شیوه پرداخت برای انتشار رپورتاژ آگهی وب سایت‌های اقتصادی را بررسی کنید. اگر وب سایتی قیمت بسیار پایین‌تری را برای انتشار رپورتاژ‌های شما اعلام کرد، خوشحال نباشید! زیرا ممکن است که این سایت میزبان خوبی برای محتوای شما نباشد. از این رو به امتیاز دامنه وب سایت میزبان توجه داشته باشید تا بهترین نتیجه را از انتشار رپورتاژ اگهی خود کسب کنید. وب سایت‌های اقتصادی که قیمت مقرون به‌صرفه‌ای برای انتشار آگهی اعلام کرده‌اند شامل: اقتصاد آفرین، افق اقتصادی، اقتصاد ژورنال و بانک اقتصاد می‌شوند.

بهترین رسانه‌های اقتصادی برای درج رپورتاژ آگهی

برای اینکه بتوان بهترین بهره را از رپورتاژ آگهی برد، نیاز است که بهترین رسانه‌های اقتصادی را شناسایی کرده و متناسب با نوع کسب و کار خود برای درج رپورتاژ اقدام کرد. در ادامه سه مورد از بهترین رسانه‌های اقتصادی را برای درج رپورتاژ آگهی عنوان خواهیم کرد.

اقتصاد آنلاین:

در‌حالت‌کلی، انتشار رپورتاژ آگهی اقتصاد آنلاین، مزایای بی‌شماری را برای سایت شما به همراه خواهد داشت. مهم‌ترین این مزایا، شامل موارد زیر می‌شوند.

  • آمار بازدید بالای سایت اقتصاد آنلاین
  • اسپ اسکور ۳ و دامین آئتوریتی ۴۷
  • امکان نمایش رپورتاژ در صفحه اصلی

 

اقتصاد آنلاین معتبرین و پربازدیدترین سایت اقتصادی حال حاضر ایران به شمار می‌آید که از سال ۱۳۸۹ فعغالیت خود را آغاز نموده است و پلن‌های گوناگی از جمله پلن انگلیسی، پلن‌های استانی، پلن انتشار در شبکه‌های اجتماعی و … را دارا می‌باشد.

اقتصاد آفرین یکی از سایت‌های خبری تحلیلی است که در حوزه اقتصاد فعالیت می‌کند.
اقتصاد آفرین نیز از دیگر سایت‌های خبری تحلیلی است که در حوزه اقتصاد فعالیت می‌کند.

اقتصاد آفرین

اقتصاد آفرین یکی از سایت‌های خبری تحلیلی است که در حوزه اقتصاد فعالیت می‌کند. اگر کسب و کار شما به گونه‌ای است که به حوزه دیجیتال، طلا، ارز یا هرگونه خدمات اقتصادی مرتبط است، این وب سایت جزو بهترین گزینه‌های خرید رپورتاژ است. مخاطب‌های سایت اقتصاد آنلاین تعداد قابل قبولی هستند و فعالیت‌های این وب سایت از طریق هوش مصنوعی انجام می‌شود. برخی از ویژگی‌های سایت اقتصاد آفرین عبارتند از:

  •  بازدید بالا (این وب سایت دارای امتیار دامنه ۷۱ و دامین آتوریتی ۶۵ است)
  •  ارتباط با موضوع کسب و کار (این وب سایت در زمینه‌های سرمایه، بانکداری، بیمه، ارز، طلا، نفت، صنعت معدن و تجارت، کشاورزی، ارز دیجیتال، مسکن فعالیت دارد.)

شما می‌توانید از طریق وب سایت خدماتی پابلیکا، رپورتاژ آگهی‌های خود را در این وب سایت منتشر کنید و به نتیجه دلخواه خود برای بهبود سئو دست پیدا کنید.

اقتصاد ژورنال

وب سایت اقتصاد ژورنال از دیگر مجله‌های قوی در حوزه اقتصادی است که خبر‌ها و تحلیل‌های روز دنیا را به نمایش می‌گذارد. این وب سایت به دلیل زبان ساده و فعالیت حرفه‌ای که دارد، تعداد مخاطب‌های زیادی داشته و با هدف افزایش آگاهی مردم، مطالب خود را منتشر می‌کند. از این رو با خرید رپورتاژ آگهی رسانه اقتصادی ژورنال می‌توانید تعداد مخاطب‌های خود را افزایش دهید.
همچنین به دلیل رتبه بالای و دامین اتوریتی ۴۹، درج رپورتاژ آگهی در این وب سایت به بهبود رتبه سایت کمک می‌کند و می‌توان تعداد مخاطب‌های هدف را افزایش داد. از طرفی هم با خرید رپورتاژ آگهی رسانه اقتصادی ژورنال می‌توان از قیمت‌های مقرون به‌صرفه بهره‌مند شد و مخاطب‌های بیشتری را جذب کرد.

بانک اقتصاد

بانک اقتصاد از دیگر سایت‌های خبری است که در زمینه بانکداری و اقتصاد فعالیت می‌کند. اخبار و تحلیل‌های دقیقی در این وب سایت انجام می‌شود که منجر به علاقه‌مندی افراد شده و تعداد مخاطب‌های زیادی دارد. از این رو با خرید رپورتاژ آگهی از رسانه بانک اقتصاد می‌توان مخاطب‌های بیشتری را برای وب سایت خود جذب کنید.
بانک اقتصاد دارای دامین آتوریتی مناسب بوده و برای حوزه‌های کاری بانکداری و اقتصادی به عنوان یک وب سایت عالی عمل می‌کند. کسب و کارهایی که می‌توانند در این وب سایت رپورتاژ آگهی ثبت کنند عبارتند از:

  •  سیاست‌های پولی
  •  نظارت بانکی
  •  اعتبارات
  •  سپرده‌ها، تسهیلات
  •  ارز، طلا
  •  نفت، صنعت، کشاورزی

شما با لحن مناسب و خبری می‌توانید رپورتاژ‌های خود را در بانک اقتصاد منتشر کنید تا مخاطب اعتماد بیشتری به شما داشته و بک لینک دریافت کنید.

نحوه خرید رپورتاژ آگهی رسانه اقتصادی با پابلیکا

به طور حتم برای اینکه بتوان از برترین وب سایت‌های اقتصادی رپورتاژ تهیه کرد نیاز به ارتباط‌گیری با مسئولین آن وب سایت دارید. پابلیکا به عنوان یک مرجع تبلیغاتی در حوزه‌های مختلف سئو، تولید محتوا، روابط عمومی، بک لینک و خرید رپورتاژ در کنار شما است تا بتوانید خرید رپورتاژ آگهی رسانه اقتصادی را به بهترین شکل مدیریت کنید.

کافی است که به صفحه خرید رپورتاژ آگهی پابلیکا مراجعه کنید تا از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوید. پابلیکا راه ارتباطی شما با بهترین وب سایت‌های اقتصادی است تا بتوانید با توجه به اصول سئو، خدمات ارزنده‌ای دریافت کنید. کافی است که با کارشناس‌های پابلیکا در ارتباط باشید تا در کمترین زمان، بهترین رپورتاژ آگهی سئو شده را در وب سایت‌های مختلف منتشر کنید.

همچنین اگر سوال یا ابهامی ‌درباره رسانه اقتصادی برای خرید رپورتاژ آگهی دارید که در این متن به آن اشاره‌ای نشده است می‌توانید در انتهای همین متن و در قالب کامنت با ما در ارتباط باشد. کارشناس‌های پابلیکا در کوتاه‌ترین زمان به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

اشتراک گذاری این مطلب در :

سوالات متداول

بهترین رسانه‌های میزبان که می‌توان رپورتاژ‌های خوب خریداری کرد شامل: بانک اقتصاد، اقتصاد ژورنال، اقتصاد آفرین هستند.

برای اینکه از رپورتاژها بهترین نتیجه را دریافت کرد باید سایت‌های میزبان دامین آتوریتی خوبی داشته و سایت میزبان با کسب و کار شما همخوانی داشته باشد.

متن محتوای رپورتاژ باید متناسب با کلمات کلیدی و سئو تهیه و تولید شود تا موتورهای جستجو رتبه بهتری به محتوا دهند.

برای اینکه قیمت رپورتاژ آگهی را محاسبه کنیم باید به عوامل مختلفی مانند: رتبه سایت میزبان، دامین آتوریتی و تعداد لینک‌های فالو و نافالو را بررسی کرد.

تمام کسب و کارهایی که در فضای آنلاین برای دیده شدن، کسب اعتماد مخاطب و بهبود رتبه سئو فعالیت می‌کنند، نیاز به رپورتاژ دارد.

نظرات کاربران

هنوز نظری نداریم!

اولین دیدگاه رو میتونی راجع به این مطلب ثبت کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − نه =