معرفی لیست ۱۱ گانه بهترین سایت‌های رپورتاژ آگهی

پابلیکا / رپورتاژ آگهی / معرفی لیست ۱۱ گانه بهترین سایت‌های رپورتاژ آگهی
تاریخ آخرین به روز رسانی: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
زمان تقریبی مطالعه : 6 دقیقه
بهترین سایت رپورتاژ آگهی

برای اینکه بتوان بهترین سایت رپورتاژ آگهی را پیدا کرد، نیاز است که ابتدا درباره اعتبار سایت میزبان اطلاعات کاملی داشت. بهترین سایت‌های رپورتاژ آگهی همان‌هایی هستند که آتوریتی بالایی دارند و می‌توان از طریق آن‌ها، مخاطب‌ و ترافیک بیشتری را جذب وبسایت خود کرد. راه‌های مختلفی برای ارتقای سئو و بهبود رتبه وب سایت وجود دارند، اما استفاده از رپورتاژ آگهی باعث می‌شود تا ارتقای وب سایت سریع‌تر رخ دهد.

هر چه تعداد بیشتری رپورتاژ در ماه منتشر شود و این رپورتاژ‌ها با اصول تولید محتوا همخوانی داشته باشد، راحت‌تر می‌توان سئو سایت را بهبود داد. اما توجه کنید که مهم است کدام سایت‌ها را برای انتشار رپورتاژ انتخاب می‌کنید. برای اینکه بدانید بهترین سایت‌ها برای رپورتاژ آگهی چه ویژگی‌هایی دارند تا انتهای متن همراه ما باشید.

کاربرد رپورتاژ آگهی برای کسب‌وکارها

انتشار رپورتاژ آگهی و رپورتاژ نگاری برای عملکرد بهتر برند و سازمان‌ها برنامه‌ریزی می‌شود. با توجه به اینکه در عصر آنلاین و اینترنت هستیم، نیاز است که تمام کسب و کارها از رسانه‌های مختلف برای معرفی برند خود استفاده کنند. از این‌رو هر کسب و کاری، رتبه بهتری در نتایح موتورهای جستجو داشته باشد و از طریق مدیریت روابط عمومی ‌عملکرد بهتری اعمال کند، برندینگ راحت‌تری خواهند داشت.

برای اینکه بتوان مخاطب‌های بیشتری را از وجود برند خود آگاه کنیم، نیاز است که از رپورتاژ اگهی‌ها برای شناخته‌تر شدن وبسایت و برند خود استفاده کرد. به طور کلی با انتشار رپورتاژ آگهی در رسانه‌ها و سایت‌های مختلف می‌تواند به ارتقای رتبه وب سایت کمک کرده و سئو سایت را بهبود بخشد. اگر برای شناخت بیشتر درباره رپرتاژ آگهی نیاز به اطلاعات دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم راهنمای کامل رپورتاژ آگهی چیست را در پابلیکا بخوانید.

ویژگی‌های بهترین سایت رپرتاژ آگهی

درست است که استفاده از رپورتاژ برای ارتقای رتبه وب سایت یکی از تکنیک‌ها و ترفند‌های سئو است، اما سوالی که ایجاد می‌شود این است که باید رپورتاژ اگهی‌های برند را در چه سایت‌هایی منتشر کرد تا بازخورد بهتری داشته باشند؟

رپورتاژ اگهی‌ها، بازخورد‌های تبلیغاتی دارند و برای اینکه بهترین بازخورد را داشته باشند نیاز است که تولید محتوای رپورتاژ را جدی گرفت تا اثر بخشی افزایش پیدا کند. اما سایت‌های مختلفی در سراسر وب وجود دارند که با توجه به ویژگی‌های مختلف برای انتشار رپورتاژ مناسب هستند. حتی برخی از سایت‌ها رپورتاژ رایگان هم ارائه می‌کنند. به عنوان مثال، ما در پابلیکا ، لیست ۱۱ مورد از سایت‌هایی که انتشار رپرتاژ آگهی رایگان دارند را ارائه کرده‌ایم.

البته توجه کنید که همیشه بهترین سایت‌ها برای انتشار رپورتاژ کسب و کارها، هزینه دریافت خواهند کرد، زیرا آن‌ها هم برای ارتقای وب سایت خود باید هزینه‌هایی را متقبل شوند.

برای اینکه بتوان بهترین عملکرد را در انتخاب بهترین سایت رپرتاژ آگهی داشت، نیاز است که به دنبال سایت‌های بود که علاوه بر هزینه کم، بازخورد بالایی هم داشته باشند. نرخ تبدیل در رپورتاژ آگهی اهمیت زیادی دارد و مهم است که کسب و کارها به این موضوع اهمیت دهند تا مخاطب بیشتری جذب کنند. قبل از اینکه به سایت‌های مختلف، سفارش رپورتاژ آگهی داشته باشید، نیاز است که یکسری نکات و ویژگی‌ها را بدانید که مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر هستند:

  •  نرخ تبدیل سایت‌های انتشار دهنده رپورتاژ، اهمیت بالایی دارد و بهتر است که با هزینه کم به سراغ سایت‌هایی بروید که نرخ تبدیل بالایی دارند.
  •  تولید محتوای رپورتاژ آگهی باید با اصول انجام شود و متناسب با چارچوب‌ها و شرایط سایت انتشار دهنده رپورتاژ همخوانی داشته باشد.
  •  اگر رپورتاژی را در سایت‌های مختلف منتشر می‌کنید نیاز است که به هیچ عنوان کپی نباشد تا به مسئله سئو شما لطمه‌ای وارد نشود.
  •  سایتی را برای انتشار محتوای رپورتاژ انتخاب کنید که مخاطب‌های بیشتری دارد و راحت‌تر می‌توان نرخ بازدید را افزایش داد.
    دقت داشته باشید، علاوه بر مواردی که گفته شد نیاز است که کسب و کارها به عنوان سفارش دهنده رپورتاژ آگهی هم یکسری اقدامات انجام دهند که مهم‌ترین آن‌ها، انتشار محتوا بر اساس چارچوب محتوایی سایت میزبان است.
ویژگی‌های بهترین سایت رپرتاژ آگهی چیست؟
ویژگی‌های بهترین سایت رپرتاژ آگهی

 

نحوه انتخاب بهترین سایت رپورتاژ آگهی

برای اینکه بتوان بهترین سایت‌های رپورتاژ آگهی را انتخاب کرد، نیاز است که یکسری نکات را در نظر گرفت که در کنار ویژگی‌های مهم سایت برای انتشار رپورتاژ آگهی از آن‌ها استفاده کرد. در حقیقت مهم است که ملاک‌های مهم برای انتخاب بهترین سایت رپورتاژ آگهی را دانست که در ادامه درباره آن‌ها توضیحاتی خواهیم داد:

سایت‌های پربازدید را انتخاب کنید

بهترین سایت رپورتاژ آگهی، سایتی است که بازدیدکننده‌های زیادی را به وب سایت شما هدایت کند. هر چه وب سایتی مخاطب بیشتری داشته باشد، به طور حتم تعداد بازدیدکننده‌های سایت شما هم بیشتر می‌شود. هنگامی ‌که محتوای باکیفیت و تاثیر گذاری را در سایت‌های پربازدید منتشر می‌کنید، باید انتظار این را هم داشته باشید که احتمال دیده شدن مطلب و تبلیغات شما افزایش پیدا می‌کند. ممکن است که پیدا کردن بهترین سایت رپورتاژ  برای افراد کار راحتی نباشد، از این‌رو می‌توان از طریق مشاوره‌های کارشناس‌های پابلیکا اقدامات لازم را انجام داد.

به ارتباط موضوعی سایت میزبان با کسب‌وکار خود دقت کنید

هنگامی ‌که سایتی را برای انتشار رپورتاژ انتخاب می‌کنید باید بدانید که علاوه بر پربازدید بودن سایت، نیاز است که محتوای سایت انتشاردهنده رپورتاژ با کسب و کار شما همخوانی داشته باشد تا مخاطب هدف خود را جذب کنید. ارتباط موضوعی کسب و کار شما با سایت انتشاردهنده رپورتاژ، اهمیت بالایی دارد و رابطه مستقیمی ‌با جذب مخاطب و رشد سئو خواهد داشت.

به طور مثال: فرض کنید که شما رپورتاژ خود را در یک سایت مرتبط با حوزه کاریتان با تعداد مخاطب ۱۰۰۰ خواننده منتشر کرده‌اید و حدود ۵۰۰ نفر از این مخاطب‌ها به مشتری‌های بالقوه شما تبدیل شده‌اند، اما در یک سایتی که به تخصص شما مرتبط نیست و حدود ۵۰۰۰ خواننده دارد هم رپورتاژ منتشر کرده‌اید اما مشتری‌های بالقوه شما حتی ۱۰ درصد هم نشده‌اند. خب این نشان می‌دهد که شما باید رپورتاژ آگهی خود را در سایت‌های پربازدید مرتبط با کسب و کار خود، منتشر کنید تا مخاطب هدف بیشتری داشته باشید.

به مخاطبان سایت میزبان توجه کنید

شناخت مخاطب‌های سایت میزبان اهمیت بالایی دارد. هنگامی‌ که بهترین سایت رپورتاژ را انتخاب کردید باید این را در نظر داشته باشید که ارتباط با مخاطب‌ها نیاز به شناخت آن‌ها دارد. بهتر است که اطلاعات کلی درباره سن، جنسیت و علایق آن‌ها داشته باشید و متناسب با آن برای رپورتاژ نویسی اقدام کنید.

به شرایط ویژه سایت منتشرکننده رپورتاژ آگهی توجه کنید

برخی از سایت‌ها برای اینکه رپورتاژ اگهی را منتشر کنند، یکسری شرایط دارند که باید در اصول نوشتاری محتوا به آن دقت داشت. هر یک از این موارد باید به صورت جداگانه بررسی شوند که مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر هستند.

شرایط سایت منتشرکننده رپورتاژ آگهی
به شرایط ویژه سایت منتشرکننده رپورتاژ آگهی توجه کنید

تعداد و نوع لینک‌ در رپورتاژ آگهی

مهم است که قبل از سفارش رپورتاژ بدانید که چه تعداد لینک به متن شما اختصاص داده می‌شود و متناسب با آن بهترین سایت رپرتاژ آگهی را انتخاب کنید. همچنین مهم است که لینک‌های داخل متن از نوغ فالو یا نوفالو بودن هم مشخص باشند. به طور معمول وب سایت‌های انتشار دهنده رپورتاژ، سه لینک فالو را برای هر متن در نظر می‌گیرند اما ممکن است که در برخی از سایت‌ها این عدد کمتر یا بیشتر باشد.

مدت زمان ماندگاری رپورتاژ آگهی

برخی از رپورتاژ‌ها به صورت دائمی ‌بر روی سایت میزبان قرار می‌گیرند و برخی دیگر مدت زمان مشخصی دارند. قبل از اینکه سفارش آگهی را در بهترین سایت‌های رپورتاژ آگهی نهایی کنید، مهم است که درباره مدت زمان ماندگاری محتوای خود اطلاعاتی داشته باشید. به این موضوع هم دقت داشته باشید که هر چه لینک‌های شما دائمی ‌باشند، موتورهای جستجو ارزش بیشتری برای لینک‌ها قائل هستند.

محل انتشار رپورتاژ آگهی

محل انتشار آگهی‌ها اهمیت دارد. برخی از سایت‌ها تمام رپورتاژ‌های خود را در بخش آگهی‌های خبری منتشر می‌کنند و برخی دیگر دسته‌بندی جداگانه‌ای برای رپورتاژ‌ها دارند. از این‌رو جایگاه انتشار آگهی به میزان هزینه و شرایط محتوای شما بستگی دارد.

محدودیت تعداد کلمات و تصاویر

تعداد کلمات محتوا و تصاویر در متن رپورتاژ برای برخی از سایت‌ها اعمال می‌شود. قبل از اینکه برای تولید محتوا اقدام کنید، ابتدا تعداد کلمات مدنظر سایت میزبان را بدانید و متناسب با آن رپورتاژ خود را آماده کنید. همچنین بیشتر سایت‌های میزبان دو عدد تصویر را برای رپورتاژ در نظر می‌گیرند که باید به این موضوع هم دقت کرد.

سایت میزبان را از نظر معیارهای سئو ارزیابی کنید

بررسی سئو سایت میزبان برای انتشار رپورتاژ یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن دقت ویژه داست. در بررسی سئو سایت باید اعتبار دامنه، اسپم اسکور و امتیاز similarweb را در نظر گرفت تا در بهترین سایت‌های رپورتاژ آگهی، سفارش ثبت کرد.

اعتبار دامنه

اعتبار دامنه یا همان Domain Authority همان عددی است که بین صفر تا ۱۰۰ در نظر گرفته می‌شود و هر چه این عدد رتبه بالاتری داشته باشد، اعتبار بیشتری هم نزد موتورهای جستجو دارد. عدد اعتبار دامنه، نشان دهنده پتانسیل رسیدن این سایت به رتبه‌های بالای گوگل است. در نتیجه هر چه اعتبار دامنه سایت میزبان بالاتر باشد، نتیجه مطلوب‌تری از رپورتاژ آگهی نصیب سایت می‌شود.

اسپم اسکور

اسپم اسکور همان اعدادی است که در اثر فعالیت‌های غیر اصولی سئو ایجاد شده و هر چه این عدد کمتر باشد، باعث می‌شود تا سایت رپورتاژ‌های بیشتری را برای انتشار قبول کند. البته توجه کنید که اسپم اسکور به این معنا نیست که اوضاع سایت خیلی بد است نه! بلکه نشان دهنده این است که باید بر روی محتواهای سایت دقت بیشتری گذاشت و اصولی‌تر برای بهبود سئو اقدام کرد.

رتبه سمیلاروب

رتبه سمیلاروب به عنوان ابزاری عمل می‌کند که تخمینی از بازدیدکننده‌های سایت را نشان خواهد داد. با این ابزار می‌توانید تخمینی از منابع ترافیکی را مشاهده کنید. از طریق این ابزار می‌توانید اطلاعات مختصری از ورودی‌های رقبا با کلمات پربازدید هم داشته باشید.

رتبه سمیلاروب چیست؟
رتبه سمیلاروب به عنوان ابزاری عمل می‌کند که تخمینی از بازدیدکننده‌های سایت را نشان خواهد داد

معرفی بهترین سایت‌های رپورتاژ آگهی

با توجه به توضیحاتی که داده شد، به طور حتم هر کسب و کاری می‌تواند بهترین سایت را برای انتشار رپورتاژ بررسی و انتخاب کند. اما ما در اینجا نام برخی از سایت‌های میزبان رپورتاژ را عنوان خواهیم کرد که عبارتند از:

  •  راش وب
  •  تریبون
  • پابلیکا
  •  دیجیتال مارکتینگ تابان
  •  ایران رپورتاژ
  •  تسمینو
  •  رپورتاژ ادز
  •  آژانس بازاریابی نوین
  •  سایت لینک بگیر
  •  لینک یار
  •  اخبار رسمی

نکته مهم این است که باید سایتی را برای انتشار آگهی و رپورتاژ انتخاب کنید که همخوانی با کسب و کار شما داشته باشد.

مشاوره برای انتخاب بهترین سایت‌های رپورتاژ آگهی با پابلیکا

رپورتاژ آگهی یکی از راه‌های تاثیرگذار و سازنده در بهبود رتبه سئو است که باید جدی گرفته شود. از طرفی هم انتخاب بهترین سایت رپرتاژ آگهی یک کار تخصصی است که نیاز به مشاوره دارد. پابلیکا در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند تا به راحتی اعتبار سایت میزبان، تعداد مخاطب‌ها و سایر بررسی‌ها را انجام دهید. پابلیکا به عنوان یکی از ارائه‌دهنده‌های خدمات گوناگون مانند: برگزاری کمپین‌های آنلاین، خرید بک لینک، خرید رپورتاژ آگهی ، تولید محتوا و روابط عمومی ‌در کنار شما است تا بهترین سایت‌های رپورتاژ آگهی انتخاب کنید. کافی است برای اینکه رتبه سئو خود را ارتقا دهید و در سایت‌های معتبر رپورتاژ منتشر کنید با کارشناس‌های پابلیکا در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری این مطلب در :

سوالات متداول

همخوانی کسب و کار با فعالیت سایت و اعتبار دامنه جزو مهم‌ترین مواردی هستند که باید برای انتشار رپورتاژ به آن دقت کرد.

بهتر است که سایت‌هایی را برای انتشار رپورتاژ انتخاب کنید که اسپم اسکور پایین داشته باشند تا مخاطب بیشتری جذب کنید.

به طور معمول سایت‌های میزبان رپورتاز حدود سه لینک فالو را برای محتوای رپورتاژ در نظر می‌گیرند.

موتورهای جستجو به لینک‌های دائمی ‌که سایت‌های مختلف به سایت شما می‌دهند بیشتر اهمیت می‌دهند. در نتیجه بهتر است که رپورتاژ‌های دائمی ‌تهیه کنید.

هر چه تعداد بازدیدکننده‌های یک سایتی بیشتر باشد، محتوای رپورتاژ شما هم بیشتر دیده می‌شود و همین موضوع باعث خواهد شد تا نرخ تعامل افزایش پیدا کند.

نظرات کاربران

هنوز نظری نداریم!

اولین دیدگاه رو میتونی راجع به این مطلب ثبت کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =