بهترین فروم‌‌ برای بک لینک + لیست ۲۹ گانه بهترین فروم‌های بکلینک

پابلیکا / بک لینک / بهترین فروم‌‌ برای بک لینک + لیست ۲۹ گانه بهترین فروم‌های بکلینک
تاریخ آخرین به روز رسانی: ۲۶ دی ۱۴۰۲
زمان تقریبی مطالعه : 5 دقیقه
بهترین فروم‌‌ برای بک لینک

قبل از شناسایی بهترین فروم‌‌ برای بک لینک ، نیاز است که هدف از ساخت بک لینک را دانست. متخصص‌های سئو برای اینکه بهترین لینک سازی را داشته باشند، به غیر از لینک سازی‌های داخلی به سئو خارجی و بک لینک‌ها هم اهمیت زیادی می‌دهند. از این‌رو مهم است که فروم‌های مختلفی را شناسایی کرد تا لینک‌های متنوع ایجاد کرده و بهترین بک لینک‌ها را دریافت کرد.  لینک سازی در فروم‌ها برای متخصص‌های سئو اهمیت دارد و می‌توان از طریق آن‌ها، لینک‌های رایگان دریافت کنند. برای اینکه با بهترین فروم‌ها برای بک لینک آشنا شوید تا انتهای متن همراه ما باشید.

انجمن یا فروم چیست؟

قبل از اینکه بهترین فروم‌‌ برای بک لینک را شناسایی کنیم، باید بدانیم که انجمن یا فروم یک سایت است که کاربرهای اینترنت در زمینه‌های مختلف با یکدیگر گفتگو می‌کنند و اطلاعات خود را به اشتراک می‌گذارند. در فروم، تالار‌های گفتگوی زیادی وجود دارد که به شاخه‌های مختلفی مرتبط است و این گفتگو در زمینه‌های گوناگونی صورت می‌گیرد. از این‌رو هر کاربری با توجه به موضوع مد نظر و فیلد کاری که دارد، می‌تواند تالار‌های مختلف را دنبال کند. البته توجه کنید که برخی از انجمن‌ها هم وجود دارند که تنها بر روی یک موضوع فعالیت می‌کنند و تخصص و حرفه مشخصی دارند.
برای شروع گفتگو در تالارهای انجمن باید ابتدا ثبت نام در انجمن انجام داد و سپس فعالیت خود را آغاز کرد.

منظور از بک لینک‌های فروم چیست؟

برای اینکه بتوان بهترین فروم‌ها برای بک لینک را شناسایی کرد، نیاز است که ابتدا با تعریف بک لینک  و لینک سازی فرومی آشنا شویم. در صورتی که لینکی از انجمن‌ها و فروم‌های ایرانی یا خارجی دریافت کنید، بک لینک فرومی ‌دارید. برای ساخت بک لینک هم می‌توان از استراتژی‌های مختلفی مانند: پست مهمان، لینک‌های کامنتی، لینک‌های پروفایلی با بک لینک فروم استفاده کرد.

ساخت لینک انجمن را می‌توان یکی از متداول‌ترین روش‌های بک لینک سازی عنوان کرد که نیاز به رعایت تکنیک و قواعدی دارد. از این‌رو متخصص‌های سئو برای ارتقا رتبه وب سایت خود از این بک لینک‌ها استفاده می‌کنند و با دریافت لینک‌های خارجی از انجمن‌ها، رتبه وب سایت خود را بهبود خواهند داد. البته ایجاد بک لینک های باکیفیت نیازمند دانستن نکاتی است که آن‌ها را در مقاله “ چگونه بک لینک‌های اثربخش بسازیم” در پابلیکا شرح داده‌ایم.

انواع لینک سازی در انجمن‌ها و فروم‌ها

متخصص‌های سئو برای ساخت بک لینک رایگان در انجمن‌ها از سه روش استفاده می‌کنند که برخی از لینک‌ها فالو و برخی دیگر نوفالو هستند که به شرح زیر است:

ثبت لینک در پروفایل انجمن

هنگامی ‌که در انجمن‌های مختلف عضو شوید، یک بخش پروفایل برای کاربر در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید اطلاعات شخصی خودتان را وارد کنید، حتی می‌توان اطلاعات وب سایت را نیز در این بخش پروفایل کاربری قید کرد؛ اما توجه کنید، برای اینکه ارزش لینک شما حفظ شود، بعد از انتخاب بهترین فروم‌‌ برای بک لینک ،  باید در صفحه‌ای که لینک شما رنک و رتبه بیشتری دارد، لینک سازی قرار گیرید. از این‌رو بهتر است که در انجمن‌ها، فعالیت قابل قبولی داشته باشید تا لینک داخلی صفحه پروفایل شما ارزش بیشتری داشته باشد و راحت‌تر بتوان بک لینک سازی انجام داد.

ثبت لینک در پروفایل انجمن
انواع لینک سازی در انجمن‌ها و فروم‌ها

لینک سازی در بخش امضا فروم

فروم‌ها بخش مهمی ‌دارند که با نام امضا فروم شناخته می‌شوند و بیشتر متخصص‌های سئو از آن استفاده می‌کنند تا بک لینک‌های خوبی دریافت کنند. اما توجه داشته باشید، برای اینکه بک لینک بهتری ایجاد کرد، بهتر است که از تاپیک استفاده کنید و در یک تاپیک با ارزش خوب، نظر و محتوای خود را انتشار دهید تا عبارت کلیدی شما به عنوان یک لینک، ارزش بیشتری داشته باشند.

لینک سازی در بخش کامنت و تاپیک فروم

همیشه بک لینک‌هایی که برای محتواهای مرتبط ساخته می‌شوند، اعتبار بیشتری دارند، اما باید بهترین فروم‌‌ برای بک لینک را شناسایی کرده و از طریق آن‌ها لینک سازی انجام داد. در بخش کامنت‌ها می‌توان علاوه بر اینکه ارتباط بهتری با کاربر‌ها برقرار کرد، بک لینک‌های مختلفی هم ایجاد کرد. همچنین می‌توان از تاپیک که روش آسان‌تری است هم استفاده کرده و لینک سازی ایجاد کنید.

نکات بسیار مهم در مورد لینک سازی در بهترین فروم‌‌ برای بک لینک

برای اینکه بتوانید بهترین فروم‌ها برای بک لینک را ایجاد کنید، نیاز است که نکات بسیار مهمی ‌را درباره لینک سازی بدانید تا با مشکلات مختلف روبه‌رو نشوید. این نکات مهم به شرح زیر هستند.

بررسی کردن فایل robots.txt انجمن

برخی از متخصص‌های سئو با خیالی راحت لینک سازی‌های مختلفی در انجمن‌ها انجام می‌دهند و دیگر بدون بررسی کردن آن‌ها منتظر نتیجه خواهند ماند، غافل از اینکه ممکن است گوگل حتی لینک‌های ایجاد شده شما را نبیند و دسترسی به آن‌ها نداشته باشد. از این‌رو باید فایل robots.txt انجمن مد نظر خود را بررسی کنید تا بدانید که این بخش برای گوگل بسته است یا نه؟!

نوایندکس بودن بخش کاربران فروم

بهتر است بدانید که اگر صفحه‌ای ایندکس نشود، ارزشی ندارد و حتی لینک گرفتن از آن هم ارزشی به وب سایت شما اضافه نخواهد کرد. در نتیجه باید بررسی کرد که صفحات کاربر‌ها ایندکس می‌شوند یا خیر؟

دسترسی صفحات کاربران فقط برای اعضای انجمن

بهتر است در انجمن‌هایی لینک سازی انجام دهید که نیاز به عضوگیری و ساخت پروفایل ندارند. به طور حتم با فروم‌ها و انجمن‌هایی روبه‌رو شده‌اید که اطلاعات را تنها برای کاربرهای خود نمایش می‌دهد. در این شرایط بهتر است که یا در انجمن‌های تخصصی وب سایت خود فعالیت داشته باشید و لینک سازی کنید یا انجمن‌هایی را انتخاب کنید که بازدید از آن برای همه کاربر‌ها فراهم باشد.

لیست بهترین فروم‌ها برای بک لینک
لیست بهترین فروم‌ها برای بک لینک

لیست بهترین فروم‌ها برای بک لینک

تا به اینجای متن درباره نکات و مفهوم بهترین فروم‌‌ برای بک لینک ، توضیحاتی را در اختیارتان قرار داده‌ایم، اما بهتر است که لیستی از فروم‌ها برای لینک سازی در اختیار داشته باشید تا به راحتی بک لینک دریافت کنید. از این‌رو لیست بهترین فروم‌ها برای بک لینک عبارتند از:

  1. http://3d.designcommunity.com
  2.  http://9mb.com/
  3.  http://acapella.harmony-cenbral.com/forums/
  4.  http://addictsports.com/baseball/
  5.  http://affiliate-marketing-forums.5s…eprograms.com/
  6.  http://affiliate-marketing-forums.5stara…grams.com/
  7.  http://affiliate-marketing-forums.5staraffiliateprograms.com/
  8.  http://allcoolforum.com/
  9.  http://amsci-forum.amsci.org/
  10.  http://antionline.com
  11.  http://audacityteam.org/forum
  12.  http://aumha.net
  13.  http://azbyka.ru/forum
  14.  http://bb.nightskylive.net/asterisk
  15.  http://bbpress.org/forums/
  16.  http://bbs.adultwebmasterinfo.com/
  17.  http://bbs.buccaneers.com
  18.  http://bbs.eol.cn
  19.  http://bbs.hxsd.com
  20.  http://cauduongbkdn.com/f@rums
  21.  http://cellphoneforums.net/
  22.  http://chinalanguage.com/forums
  23.  http://chronicle.com/forums/
  24.  http://codingforums.com
  25.  http://community.sitepoint.com/
  26.  http://community.xat.com
  27.  http://daemonforums.org
  28.  http://dev.sentilla.com/forums
  29.  http://developers.evrsoft.com/forum/

دقت داشته باشید که این موارد تنها بخشی از فروم‌های معتبر و با ارزش هستند، اما باید قبل از هرگونه اقدام برای لینک سازی، ابتدا استراتژی مشخص داشت و سپس با توجه به برنامه‌ریزی‌های متخصص سئو برای لینک سازی خارجی اقدام کرد. همچنین نیاز است که فروم‌ها و انجمن‌های مرتبط با وب سایت خود را شناسایی کرده و متناسب با آن اقدامات لازم را انجام داد.

خدمات خرید بک لینک از پابلیکا

بهترین فروم‌ها برای بک لینک زمانی ساخته می‌شوند که بتوان انجمن‌های مرتبط با وب سایت خود را شناسایی کرده و با رعایت نکات مختلف لینک سازی انجام داد. ما در این متن سعی کرده‌ایم علاوه بر نکات مهم، لیست قابل قبولی هم در اختیارتان قرار دهیم تا بهترین بک لینک‌ها را ایجاد کنید.

اما برای اینکه رتبه وب سایت خود را به بهترین شکل بهبود دهید، توصیه می‌کنیم که از خدمات پابلیکا بهره‌مند شوید. پابلیکا یکی از سایت‌های خدماتی آنلاین است که در حوزه‌های مختلفی مانند: رپورتاژ آگهی، بک لینک ، تولید محتوا، اجرای کمپین‌های آنلاین، روابط عمومی‌ و  ارائه خدمات سئو فعالیت می‌کند. کافی است که با کارشناس‌های مجموعه پابلیکا در ارتباط باشید تا بهترین برنامه‌ریزی برای ارتقای وب سایت خود را به متخصص‌های سئو بسپارید.
همچنین اگر درباره بک لینک سازی از طریق فروم‌ها سوال یا ابهامی ‌دارید که در این متن به آن اشاره نشده، کافی است که در انتهای همین مطلب و در قالب کامنت با کارشناس‌های ما در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری این مطلب در :

سوالات متداول

ثبت لینک در پروفایل انجمن ، لینک سازی در بخش امضا فروم، لینک سازی در  بخش کامنت و تاپیک فروم

بله. با فعالیت برنامه‌ریزی شده در انجمن‌ها و فروم‌ها می‌توان مخاطب‌های واقعی جذب کرد و ترافیک سایت را افزایش داد.

زیرا آتوریتی برخی از انجمن‌ها بالا است و با دریافت بک لینک می‌توان سئو را بهبود بخشید.

بک لینکی که از انجمن‌ها با آتوریتی بالا گرفته شده باشند و اسپم اسکور این سایت‌ها پایین باشد.

این موضوع عدد مشخصی ندارد، اما بهتر است که فعالیت قابل قبولی در انجمن‌ها داشت تا به عنوان مخاطب فعالی شناخته شد.

نظرات کاربران

هنوز نظری نداریم!

اولین دیدگاه رو میتونی راجع به این مطلب ثبت کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − چهار =