گرفتن بک لینک ویکی پدیا تضمینی در ۹ مرحله سریع و آسان

پابلیکا / بک لینک / گرفتن بک لینک ویکی پدیا تضمینی در ۹ مرحله سریع و آسان
تاریخ آخرین به روز رسانی: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
زمان تقریبی مطالعه : 5 دقیقه

بک لینک‌ها یکی از عوامل موثر در بهبود سایت هستند و با خرید بک لینک ویکی پدیا می‌توان رتبه وب سایت را ارتقا داد. واضح است که قوی‌ترین و برترین بک لینک به لینک‌سازی‌های مرتبط با بکلینک ویکی پدیا تعلق دارد. زیرا ویکی پدیا یکی از بزرگ‌ترین سایت‌هایی است که قدمت زیادی داشته و مطالب بسیار متنوعی در این وب سایت وجود دارد که با هر مطلبی، مرتبط خواهد بود. از طرفی هم بیشتر مطالب این سایت، رتبه‌های قابل قبولی در موتورهای جستجو دارند و با گرفتن بک لینک از آن‌ها می‌توان سئو وب سایت را بهبود داد. برای اینکه با مزایای گرفتن بک لینک از ویکی پدیا بیشتر آشنا شوید تا انتهای متن همراه ما باشید.

لینک‌سازی در ویکی پدیا

با خرید بک لینک ویکی پدیا می‌توان اعتبار بالایی از گوگل دریافت کرد، زیرا ویکی پدیا ( Wikipedia ) یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین سایت‌های جهان شناخته می‌شود که در روز میلیون‌ها بازدیدکننده دارد. علت استقبال افراد از سایت ویکی پدیا، اطلاعات درست، دسترسی راحت و رایگان به مطالب است. بنابراین هر چه میزان ترافیک یک وب سایت بیشتر باشد، گوگل ارزش بیشتری هم به آن می‌دهد، سایت ویکی پدیا از اعتبار بالایی نزد گوگل برخوردار است؛ از طرفی دیگر، متخصص‌های سئو برای اینکه بتوانند وب سایت خود را ارتقا دهند، نیاز دارند که از لینک‌سازی‌های مختلف استفاده کنند.

هر فردی می‌تواند صفحه‌ای در ویکی پدیا ایجاد کرده و اطلاعات مد نظر خود را ویرایش یا جمع‌بندی کند، از این‌رو می‌توانید لینک‌های شکسته و لینک‌های مرده را جستجو کنید و با ویرایش آن‌ها، لینک‌سازی‌های مختلفی انجام دهید. اما برای این کار باید مراحل مختلفی را طی کرد که مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر هستند:

  1.  ابتدا یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید تا بتوانید ثبت لینک انجام دهید.
  2.  نحوه ویرایش یک صفحه را آموزش ببینید.
  3.  هنگامی‌ که اکانت خود را ساختید، می‌توانید با نویسنده‌های ویکی پدیا در ارتباط باشید. از طرفی هم دقت داشته باشید که در مدت چهار روز باید حداقل ۱۰ مطلب را ویرایش کنید تا مجوز ویرایش صفحات مختلف را داشته باشید که نیمه امن هستند.
  4.  برای دریافت بک لینک ویکی پدیا باید تعریفی از کلمات کلیدی خود داشته باشید تا بتوانید سئو وب سایت خود را از طریق کلمات کلیدی بهبود دهید.
  5.  فرصت‌های خرید بک لینک ویکی پدیا را شناسایی کنید و از طریق لینک‌سازی با پیوند‌های مرده و جدید، وب سایت خود را بهینه کنید.
  6.  از اپراتور جستجوی پیشرفته برای یافتن صفحات ویکی پدیا که با کلمات کلیدی شما همخوانی دارند، استفاده کنید.
  7.  در گام‌های بعدی نیاز است که منبع باکیفیت بالا ایجاد کنید تا لینک‌های مرده یا فرصت‌های جدید را شناسایی کرده و برای لینک‌سازی اقدام کنید.
  8.  با تولید محتوا برای صفحاتی که محتوا ندارند هم می‌توان لینک‌سازی انجام داد و باید برای بک لینک ویکی پدیا، صفحات مرتبط با وب سایت خود را بررسی کنید.
  9. پیدا کردن و اصلاح لینک‌های ۴۰۴ جزو مطمئن‌ترین راه‌ها برای لینک‌سازی با ویکی پدیا است که باید مراحل لینک‌سازی را به خوبی انجام داد.

برای اینکه بتوان لینک‌سازی مطمئنی انجام داد می‌توان از طریق خرید بک لینک ویکی پدیا اقدام کرد و شرایط سئو وب سایت را ارتقا داد.

اهمیت خرید بک لینک در ویکی پدیا

ویکی پدیا با توجه به استفاده‌ای که دارد، قابل اعتماد بوده و می‌توان روی ترافیک این وب سایت حساب باز کرد. محتوای ویکی پدیا در بیشتر موارد واقعی، صحیح و دقیق هستند و می‌توان آن را یک دایره‌المعارف جامع دانست.

از این‌رو با ثبت لینک در ویکی پدیا می‌توان اعتماد گوگل را افزایش داد و ترافیک بیشتری برای وب سایت خود ایجاد کرد. دریافت بک لینک ویکی پدیا از با ارزش‌ترین بک لینک‌هایی است که می‌توان از آن استفاده کرد. با خرید بک لینک ویکی پدیا، علاوه بر افزایش ترافیک وب سایت خود، سئو وب سایت را هم می‌توان بهبود داد و گوگل ارزش بیشتری برای سایت شما قائل شود. دقت داشته باشید که ویکی پدیا در بخش سئو داخلی و خارجی تقویت شده است و هر سایتی که از این وب سایت بک لینک دریافت کند، قدرت خود را افزایش می‌دهد.

در نتیجه مهم است که به خرید بک لینک ویکی پدیا در کنار سایر بک لینک pbn و edu اهمیت داد تا لینک‌سازی‌های خارجی بر بهبود سئو خارجی تاثیر مستقیم بگذارند.

خرید بک لینک در ویکی پدیا
اهمیت خرید بک لینک در ویکی پدیا

چرا ویکی پدیا در رتبه اول سئو قرار دارد؟

به طور حتم تا به حال پیش آمده که مطلبی را در گوگل جستجو کرده باشید و اولین سایتی که مشاهده می‌کنید، ویکی پدیا باشد! اما چرا سئو ویکی پدیا اول است؟ ویکی پدیا به عنوان یک وب سایت پیشرفته و کار شده، سئو اول دارد، زیرا از تکنیک‌ها و روند مشخصی استفاده کرده است که در ادامه توضیح خواهیم داد.

اساس کار ویکی پدیا محتوا است

اساس کار ویکی پدیا محتوا است و گوگل، سایت‌هایی که به طور ارگانیک و از طریق تولید محتوا رتبه دریافت می‌کنند، بسیار مهم می‌داند. ویکی پدیا با تولید محتواهای زیاد و مرتبط توانسته است که اطلاعات دقیق و به‌روزی ایجاد کند که به عنوان یک مرجع شناخته شود. از این‌رو بیشتر سایت‌های دیگر از این وب سایت اطلاعات خود را استخراج می‌کنند، حتی کپی اطلاعات انجام می‌دهند. به طور حتم تولید و نشر محتوای یونیک باعث می‌شود که سئو سایت، بهبود پیدا کند و همین موضوع باعث شده تا سئو ویکی پدیا اول باشد. در نتیجه با خرید بک لینک ویکی پدیا می‌توان رتبه وب سایت خود را هم بهبود داد و نباید این موضوع را نادیده گرفت.

برای هر شرکت یا شخص، صفحه ای ایجاد شده است

با توجه به اینکه سئو ویکی پدیا به نسبت سایر سایت‌ها بالاتر است، بیشتر شرکت‌ها و اشخاص معروف، صفحه‌ای در این وب سایت دارند و می‌توان چشم اندازی از کسب و کارها را در صفحات این وب سایت عنوان کرده و حتی بک لینک‌های خوبی دریافت کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ایجاد بک لینک های اثرگذار به مقاله ۷ گام ساخت بک لینک موثر در مجله پابلیکا مراجعه نمایید.

بک لینک زیادی دریافت کرده است

اساس کار گوگل این است که تشخیص دهد چه سایتی از وب سایت‌های دیگر، لینک خارجی دریافت کرده تا رتبه سئو آن را بهبود دهد. ویکی پدیا هم اطلاعات جامعی دارد که باعث شده بک لینک‌های خارجی زیاد دریافت کند تا رتبه وب سایت خود را ارتقا دهد. از این‌رو بسیاری از کسب و کار‌ها از طریق کلمات کلیدی از روی انکرتکست به این سایت لینک می‌دهند. خب مشخص است که این موضوع باعث افزایش بک لینک می‌شود و نتیجه آن افزایش سئو ویکی پدیا خواهد بود.

تغییرات مداوم ایجاد می‌کند

ویکی پدیا ماهیت متفاوتی نسبت به سایر وب سایت‌ها دارد. افرادی که در این وب سایت، اکانت ایجاد می‌کنند، می‌توانند ویرایش صفحات و محتوا را انجام دهند. بنابراین تغییرات و به‌روزرسانی‌ها از طریق افراد به صورت مداوم انجام می‌شود که همین موضوع سئو ویکی پدیا را ارتقا می‌دهد.

آیا ویکی پدیا رتبه سایت ما را افزایش می‌دهد؟

شما در ویکی پدیا می‌توانید لینک‌های داخلی زیادی را مشاهده کنید، اما بهتر است بدانید که لینک‌های خارجی این وبسایت نوفالو هستند. اما برای بک لینک ویکی پدیا ناامید نشوید، زیرا نهایت استفاده‌ای که می‌توان از لینک‌سازی‌های خارجی ویکی پدیا نصیب کسب و کار خود کنید، این است که اطلاعات برند خود را در قالب محتواهای مختلف ایجاد کرده تا مخاطب راحت‌تر بتواند با کسب و کار شما ارتباط برقرار کند.

به طور کلی تمام صفحه‌های ویکی پدیا، لینک‌های داخلی زیادی دارند که بهترین نوع لینک‌سازی داخلی را طراحی کرده‌اند. از طرفی هم صفحه‌های ویکی پدیا سبک هستند و این موضوع بر سئو وب سایت اهمیت زیادی دارد. اگر سری به ویکی پدیا زده باشید، متوجه می‌شوید که برخی از صفحه‌های این وب سایت، متن‌های طولانی دارند و برخی دیگر تنها چند عکس بارگذاری کرده‌اند. همچنین تمام محتواهای تولید شده در ویکی پدیا یونیک هستند که در صورت خرید بک لینک ویکی پدیا، می‌توان رتبه‌های خوبی از این وب سایت دریافت کرد.

آیا ویکی پدیا رتبه سایت ما را افزایش می‌دهد؟
آیا ویکی پدیا رتبه سایت ما را افزایش می‌دهد؟

خرید بک لینک ویکی پدیا با پابلیکا

همانطور که در طول متن اشاره شد، خرید بک لینک ویکی پدیا اهمیت زیادی دارد و می‌توان از طریق آن علاوه بر برند سازی، رتبه وب سایت و ترافیک را افزایش داد. ویکی پدیا به عنوان بهترین سایت مرجع اطلاعاتی در زمینه‌های مختلف باعث می‌شود تا سئو وب سایت‌های دیگر ارتقا پیدا کنند و لینک‌سازی‌های خارجی برای گوگل قابل اعتمادتر باشند. اما گرفتن بک لینک از ویکی پدیا نیاز به تخصص دارد که توصیه می‌کنیم از پابلیکا برای بهبود رتبه وب سایت خود استفاده کنید.

پابلیکا به عنوان ارائه‌دهنده انواع خدمات مانند: سئو، روابط عمومی، کمپین‌های آنلاین و رپورتاژ آگهی و خرید بک لینک  در کنار تمام کسب و کارها است تا بتوانند بهترین استراتژی‌ها را برای وب سایت خود ایجاد، طراحی و اجرا کنند. همچنین در صورتی که درباره نحوه خرید بک لینک ویکی پدیا در پابلیکا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، کافی است که در انتهای همین مطلب و در قالب کامنت با ما در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری این مطلب در :

سوالات متداول

زیرا این سایت محتوا محور است و گوگل به صفحه‌های یونیک رتبه می‌دهد.

زیرا باعث ارتقای وب سایت و بهبود وضعیت سئو می‌شود.

لینک‌های خارجی ویکی پدیا نوفالو هستند اما می‌توان از طریق ادیت صفحه‌های ویکی پدیا لینک‌سازی‌های خوبی انجام داد.

ویکی پدیا لینک‌سازی داخلی زیادی دارد و از طریق همین لینک‌ها می‌توان ارتباط‌های عالی با کسب و کارهای مشابه و برندها ایجاد کرد.

برای فعالیت در ویکی پدیا نیاز است که ابتدا اکانت ساخت و بعد از آن برای ادیت یا تولید صفحه‌های جدید اقدام کرد.

نظرات کاربران

هنوز نظری نداریم!

اولین دیدگاه رو میتونی راجع به این مطلب ثبت کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − شش =