وبینار قدم‌زدن زیرِ نورِ «داده»

پابلیکا / وبینار / وبینار قدم‌زدن زیرِ نورِ «داده»
تاریخ آخرین به روز رسانی: ۲۱ فروردین ۱۴۰۳
زمان تقریبی مطالعه : 1 دقیقه

سلام سلام!

قراره در تاریخ ۲۸ آذرساعت ۱۹ دورهم جمع بشیم و دست‌هم رو بگیریم و زیر نوری که مسیر حرکت‌مون رو روشن می‌کنه سفر کنیم، بله دقیقا، منظورم رو درست متوجه شدید!

داده‌هایی که از کسب‌و‌کارمون جمع‌آوری می‌کنیم به مسیر حرکت ما نوری می‌تابونه که میتونیم به کمکش مسیرحرکت‌مون رو بسنجیم و راه درست رو تشخیص بدیم!

ما در این سفر دیجیتال، سعی می‌کنیم راجع به مفاهیم پایه دیتا گپی بزنیم و در ادامه ببینیم از داده چه استفاده‌هایی در مسیرمون برای رسیدن به اهداف مارکتینگی که دنبال می‌کنیم داشته باشیم.

فرصت رو از دست ندید! در این سفر هیجان‌انگیز همراه‌مون باشید و با ما به دنیای مارکتینگ زیر نور داده بیاین.

 

داده چیست؟

داده به هر مجموعه‌ای از حقایق، آمار یا اطلاعاتی اطلاق می‌شود که ذخیره می‌شود و برای تجزیه‌وتحلیل یا به‌عنوان مرجع استفاده می‌شود. دیتا می‌تواند شکل‌های مختلفی داشته باشد و معمولاً به‌صورت ساختاریافته یا بدون ساختار سازماندهی می‌شود.

انواع داده

دیتا ها را می‌توان به دو دسته کلی تقسیم کرد:

داده‌های ساختاریافته: داده‌های ساختاریافته، دیتا هایی هستند که به‌صورت منظم و طبقه‌بندی‌شده ذخیره می‌شوند. این نوع داده‌ها معمولاً در پایگاه‌های داده ذخیره می‌شوند و به‌راحتی قابل پردازش و تجزیه‌وتحلیل هستند.

دیتا های بدون ساختار: داده‌های بدون ساختار، دیتا هایی هستند که به‌صورت منظم و طبقه‌بندی‌شده ذخیره نمی‌شوند. این نوع داده‌ها معمولاً در فرمت‌های متنی، تصویری یا صوتی ذخیره می‌شوند و پردازش و تجزیه‌وتحلیل آنها دشوارتر است.

اهمیت دیتا

دیتا ها در عصر دیجیتال اهمیت روزافزونی پیدا کرده‌اند. دیتا ها می‌توانند به ما کمک کنند تا دنیای اطراف خود را بهتر درک کنیم و تصمیمات آگاهانه‌تری بگیریم.

آینده داده

با افزایش تولید و جمع‌آوری دیتا ، اهمیت داده در آینده نیز بیشتر خواهد شد. داده‌ها می‌توانند به ما کمک کنند تا دنیای اطراف خود را به‌طور کامل‌تری درک کنیم و آینده را پیش‌بینی کنیم.

پابلیکا برگزارکننده وبینارهای تخصصی

اشتراک گذاری این مطلب در :

نظرات کاربران

هنوز نظری نداریم!

اولین دیدگاه رو میتونی راجع به این مطلب ثبت کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − چهار =