KPI مناسب سئو و آنالیز گزارش فنی
دیگر نمیتوان فرآیندهای برندینگ و مارکتینگ سازمانها را بدون درنظر گرفتن سئو پیش برد؛ چراکه سئو به جزء جدانشدنی این فرآیندها تبدیل شده است و اثرات آن در میان مدت و بلندمدت، پایداری بیشتری خواهد داشت. اگر سئو را در داخل مجموعه انجام میدهید یا حتی قصد دارید این فرآیند را برونسپاری نمایید، باید پاسخ چند سوال مهم زیر را بدانید:
- شاخص کلیدی عملکرد (KPI) سئو چیست و مناسبترین KPI کدام است؟
- گزارشهای فنی ارائه شده توسط تیم سئو، باید چه ویژگیهایی داشته باشند؟
- گزارشهای فنی سئو چگونه باید فیلتر و آنالیز شوند؟
دانستن پاسخ این سوالات برای افرادی که میخواهند گزارشهای سئو را به صورت صحیح و اصولی بررسی کنند، الزامی است. به همین دلیل به شما پیشنهاد میدهیم در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه با ما همراه باشید.
برای ثبت نام کلیک کنید.
دیدگاهتان را بنویسید