وبینار رایگان تعیین KPI و نحوه صحیح آنالیز گزارش‌های سئو توسط مدیران

پابلیکا / وبینار / وبینار رایگان تعیین KPI و نحوه صحیح آنالیز گزارش‌های سئو توسط مدیران
تاریخ آخرین به روز رسانی: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
زمان تقریبی مطالعه : 1 دقیقه
امین رزاق خواه در وبینار تعیین KPI و نحوه صحیح آنالیز گزارش سئو توسط مدیران

KPI مناسب سئو و آنالیز گزارش فنی

 

دیگر نمی‌توان فرآیندهای برندینگ و مارکتینگ سازمان‌ها را بدون درنظر گرفتن سئو پیش برد؛ چراکه سئو به جزء جدانشدنی این فرآیندها تبدیل شده است و اثرات آن در میان مدت و بلندمدت، پایداری بیشتری خواهد داشت. اگر سئو را در داخل مجموعه انجام می‌دهید یا حتی قصد دارید این فرآیند را برونسپاری نمایید، باید پاسخ چند سوال مهم زیر را بدانید:

  • شاخص کلیدی عملکرد (KPI) سئو چیست و مناسب‌ترین KPI کدام است؟
  • گزارش‌های فنی ارائه شده توسط تیم سئو، باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند؟
  • گزارش‌های فنی سئو چگونه باید فیلتر و آنالیز شوند؟

دانستن پاسخ این سوالات برای افرادی که می‌خواهند گزارش‌های سئو را به صورت صحیح و اصولی بررسی کنند، الزامی است. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌دهیم در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه با ما همراه باشید.

برای  ثبت نام  کلیک کنید.

اشتراک گذاری این مطلب در :

نظرات کاربران

هنوز نظری نداریم!

اولین دیدگاه رو میتونی راجع به این مطلب ثبت کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − ده =