وبینار فرایند سئو وبسایت‌های B2B

پابلیکا / وبینار / وبینار فرایند سئو وبسایت‌های B2B
تاریخ آخرین به روز رسانی: ۲۷ آبان ۱۴۰۳
زمان تقریبی مطالعه : 1 دقیقه
حسام الدین کیانی ‌خواه در وبینار سئو وبسایت‌های B2B

در سالهای اخیر با ورود بیزینس ها و شرکت های مختلف به حوزه سئو، اهمیت سئو سایت های B2B
بیشتر از قبل شده و حالا با وجود اینهمه سایت با هدف جذب مخاطب B2B، وبسایتی در نتایج جستجو
برنده بازیه که فرایند سئو B2B رو قدم به قدم پیاده سازی کنه.
سئو (SEO) شرکت ها و مجموعه هایی که مخاطب بیزینسی دارن، معمولا با سئو سایر وبسایت ها فرق
داره. رفتار مخاطب بیزینسی (نوع جستجو، نوع خرید و …) مثل یک مشتری معمولی (End
Customer) نیست و این هم روی فرایند سئو تاثیر میذاره و هم روی نحوه تبدیلش.

حسام الدین کیانی خواه، با تجربه بیش از ۷ ساله در حوزه سئو و همکاری با برندهای معتبر، در
این وبینار قصد دارد فرایند سئو وبسایت‌های بیزینسی (B2B) رو با رویکرد جذب و تبدیل کاربرهای
مرتبط آموزش بدهد.

سرفصل‌های وبینار

  • آشنایی کلی با وبسایت های B2B
  •  تحلیل کلی رفتار مخاطب B2B
  •  فرایند سئو وبسایت های B2B (نوع و تارگت کلمات کلیدی و صفحات)
  • پارامتر اصلی موثر در رشد وبسایت های B2B در نتایج گوگل
  •  بررسی سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس (پروژه عملی)

مخاطبین

  • مدیران بازاریابی B2B
  • متخصصان سئو
  • صاحبان کسب‌وکارهای B2B
  • هر کسی که به دنبال ارتقای رتبه‌بندی وبسایت خود در موتورهای جستجو است

زمان برگزاری وبینار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعداد نفرات محدود است، پس همین حالا برای ثبت نام اقدام کنید!

ما مشتاقانه منتظر حضور شما در این وبینار هستیم!

برای ثبت نام کلیک کنید!

اشتراک گذاری این مطلب در :

نظرات کاربران

هنوز نظری نداریم!

اولین دیدگاه رو میتونی راجع به این مطلب ثبت کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =