آموزش نگارش رپورتاژ آگهی برای بهبود بازید سایت

پابلیکا / رپورتاژ آگهی / آموزش نگارش رپورتاژ آگهی برای بهبود بازید سایت
تاریخ آخرین به روز رسانی: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
زمان تقریبی مطالعه : 10 دقیقه
رپرتاژ آگهی چیست؟

در دنیای امروز کسب‌و‌کارها تلاش می‌کنند تا با روش‌های خلاقانه و کارآمد به جذب مخاطب بپردازند. به عبارت ساده‌تر منحصربه‌فردی تبلیغات کلید جذب مخاطب و تبدیل آن به مشتری است. یکی از روش‌های کارآمد و بسیار مقرون‌به‌صرفه در تبلیغات، تهیه رپورتاژ آگهی است. ما در این مقاله ابتدا به شما توضیح می‌دهیم که رپرتاژهای آگهی چه هستند و در ادامه به شما یاد می‌دهیم که چگونه رپرتاژی تهیه کنید تا به کمک آن بازدید از سایت خود را افزایش دهید.

رپرتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی یکی از راه‌های خلاقانه جهت معرفی محصولات و خدمات افراد به مخاطبین است. رپورتاژهای آگهی می‌توانند در قالب‌های مختلف به مخاطبین ارائه شوند؛ از جمله این قالب‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فیلم
  • فایل صوتی
  • متن

در رپورتاژ آگهی‌ به مخاطب اطلاعاتی داده می‌شود که آگاهی او را نسبت به موضوع مدنظرش بالا می‌برد. این اطلاعات به‌صورت کاملاً منصفانه و بی‌طرف در اختیار مخاطب قرار داده می‌‌شود. ممکن است با خواندن این تعریف کمی گیج شده باشید؛ بگذارید برای شما مثالی بزنیم. فرض کنید که شما دارای کسب‌و‌کار فروش مبلمان هستید. در یکی از رپورتاژهای آگهی خود به توضیح «بهترین اسکلت‌ مبلمان» می‌پردازید. شما در این رپورتاژ از انواع متریال استفاده شده در تولید اسکلت مبلمان نام می‌برید و با این کار اطلاعات مخاطب خود را در این زمینه افزایش می‌دهید.

مخاطب پس از مطالعه رپرتاژ آگهی شما که کاملاً منصفانه نوشته است، به کسب‌و‌کار شما نیز اعتماد بیشتری می‌کند و حتی ممکن است که از مخاطب به مشتری بالقوه تبدیل شود. شما در رپورتاژهای آگهی ذهن مخاطب را در مسیری قرار می‌دهید که ویژگی‌های محصول موردنظر خود را بهتر بشناسد و آن‌ها را با ویژگی‌های خدمات و محصولات شما تطابق دهد؛ هنگامی که این مقایسه بیشترین تطابق را داشته باشد، مخاطب مجاب می‌شود که از خدمات شما استفاده کند.

چه رپورتاژ آگهی مخاطب بیشتری جلب می‌کند؟

رپورتاژ آگهی به‌راحتی می‌تواند مخاطب را برای چندین دقیقه مشغول خود کند؛ اما به شرطی که یک سری ویژگی‌ها را در خود جای‌داده باشند. همواره به‌خاطر داشته باشید که رپرتاژ آگهی خوب و باکیفیت می‌تواند جایگاه سئوی سایت شما را در نزد موتور‌های جست‌و‌جو همانند گوگل بالا ببرد؛ بالارفتن جایگاه سئوی سایت شما، بالارفتن اعتبار برند شما، افزایش بازدید و مخاطب و در نهایت فروش بیشتر را برای شما به ارمغان می‌آورد. هیچگاه قدرت یک رپرتاژ آگهی خوب را دست‌کم نگیرید. حال در ادامه مطلب به ذکر ویژگی‌هایی می‌پردازیم که اگر آن‌ها را در رپورتاژ آگهی بگنجانیم، حتماً مخاطبین زیادی را به خود جلب خواهیم کرد:

مخاطبین رپورتاژ خود را بشناسید

بررسی مخاطب و رفع نیازهای او با رپرتاژ آگهی

همواره خود را در جایگاه مخاطبین خود قرار بدهید و بررسی کنید که مخاطب شما می‌تواند چه انتظاراتی از رپرتاژ آگهی شما داشته باشد. برای مثال اگر شما قصد تهیه رپورتاژی در زمینه «نگهداری گیاهان در آپارتمان» را دارید، باید توجه کنید که متنی بنویسید که برای عموم مردم قابل‌فهم باشد. موضوع رپورتاژ شما افراد زیادی از قشرهای مختلف مانند افراد خانه‌دار، افراد کم‌تجربه و تازه‌کار و… را در بر می‌گیرد؛ بنابراین رپورتاژ خود را متناسب با درک عموم افراد بنویسید. این رپورتاژها عموماً دارای ویژگی‌های زیر هستند:

  • از اصطلاحات علمی و پیشرفته استفاده نمی‌شود.
  • متن به ‌دور از ذکر جزئیات اضافه نوشته می‌شود.
  • از گزافه‌گویی و طولانی‌شدن رپورتاژ آگهی جلوگیری می‌شود؛ زیرا حوصله مخاطب را سر می‌برد.
  • اطلاعات کلیدی به مخاطب داده می‌شود؛ در مثال بالا باید به توضیح تیتر‌هایی مانند نور مناسب گیاهان آپارتمانی، تشخیص زمان آبیاری و… بپردازند.

حال تصور کنید که مخاطب رپورتاژ شما دانشجویان رشته کشاورزی هستند. در این رپورتاژ می‌توانید به ذکر اصطلاحات علمی و جزئیات بپردازید؛ زیرا مخاطبین شما دقیقاً به دنبال همین ویژگی‌ها هستند و اگر رپورتاژ شما به کلی‌گویی بپردازد، مخاطبین خود را از دست می‌دهد.

عنوان بسیار جذابی انتخاب کنید

بگذارید این مبحث را با ذکر جمله‌ای ساده شروع کنیم:

تعداد افرادی که تیتر رپورتاژ شما را می‌خوانند، ۵ برابر کسانی است که متن رپورتاژ شما را می خوانند!

کدام یک از تیتر‌های زیر شما را مجاب می‌کند که روی آن کلیک کنید؟

  • کفش زمستانی
  • ۷ ویژگی کفش زمستانی که باید قبل از خرید بدانید

بسیاری از افراد با دیدن گزینه دوم   مجاب می‌شوند تا روی آن کلیک کنند. به عبارت ساده تیتر رپورتاژ شما نمایانگر متن رپورتاژ شما خواهد بود؛ هرچه نمایی جذاب‌تر و بهتر ارائه دهید، مخاطبین بیشتری را برای کسب‌و‌کار خود فراهم کرده‌اید؛ بنابراین هیچ‌گاه قدرت تیتر نویسی حرفه‌ای و جذاب را دست‌کم نگیرید.

هیچ‌گاه رپرتاژ آگهی خود را کپی نکنید!

اگر قصد دارید که اعتبار خود را حفظ کنید، هرگز از رقیبان خود در زمینه تولید رپرتاژ آگهی کپی‌برداری نکنید. کیست که نداند در عصر حاضر، همه به دنبال کسب اطلاعات مفید و عین حال دست‌اول و جدید هستند. سعی کنید که رپرتاژ آگهی خود را به شکلی منحصربه‌فرد و با اطلاعات دست‌اول بنویسید. این کار موجب بالارفتن اعتماد مخاطب به شما می‌شود؛ زیرا کسب‌و‌کار شما را بالاتر و بهتر از رقیبان شما می‌بیند.

از طرفی دیگر استفاده از محتوای کپی شده جایگاه سایت شما را نزد موتور‌های جست‌و‌جو به‌شدت پایین می‌آورد. برای مثال گوگل شما را متقلب می‌داند و رپورتاژ شما در لیست نتایج ارائه شده به مخاطب در مرتبه بسیار پایین‌تری قرار می‌گیرد.

رپورتاژ شما باید واضح و شفاف باشد

در رپرتاژ آگهی خود، مخاطب را گیج نکنید. اگر قصد دارید که به طور مستقیم به توضیح خدمات و محصولات خود بپردازید، باید منظور خود را شفاف بیان کنید. مخاطب باید بداند که نقطه عطف خدمات و محصولات شما چیست؟ به‌ عبارت ‌دیگر مخاطب باید متوجه ویژگی‌های برتر کار شما نسبت به سایر کسب‌وکارهای مشابه بشود؛ اما توجه داشته باشید که تملق نکنید! در هنگام تهیه رپورتاژ خود انصاف را رعایت کنید. تملق و زیاده‌گویی موجب عدم اعتماد مخاطب به محصولات و خدمات شما می‌شود و اعتبار برند شما را زیر سؤال می‌برد.

رپرتاژ آگهی خود را در سایتی معتبر منتشر کنید

سایت‌های نام‌آشنای خبری می‌توانند از بهترین بستر‌های پخش رپرتاژ آگهی شما باشند. این موضوع از دو جنبه قابل‌بررسی است. اول اینکه انتشار رپورتاژ‌ آگهی در سایت‌های معروف که مخاطبین به آن‌ها اعتماد دارند بسیار کارآمد است. دلیل این موضوع هم بسیار ساده است. فرض کنید که مورد اعتمادترین دوستتان، برندی از چرخ‌گوشت را به شما معرفی می‌کند و تأکید می‌کند که ویژگی‌های خوبی دارد؛ آیا شما در هنگام خرید چرخ‌گوشت به صحبت‌های دوست مورد اعتماد خود اتکا می‌کنید یا خیر؟! انتشار رپورتاژ در سایت‌های معروف و معتبر نیز مصداق همین داستان است.

مزیت دوم این کار در سئوی سایت شما تأثیرگذار است. وقتی که سایتی معتبر به سایت شما لینک می‌دهد، جایگاه سئوی سایت شما در نزد موتور‌های جست‌و‌جو بسیار بالا می‌رود. لینک‌دهی سایت‌های معتبر از جمله موارد بسیار کارآمد در بهبود جایگاه سئوی سایت‌هاست.

پس اگر قصد سفارش رپرتاژ آگهی دارید بهتر است موارد ذکر شده در بالا را به شرکت تولید‌کننده محتوای خود گوشزد کنید تا رپورتاژ شما از همه لحاظ منحصربه‌فرد و کارآمد باشد.

حتماً از عکس در رپورتاژ آگهی خود استفاده کنید

هیچ‌کس نمی‌تواند تأثیر بسیار مثبت عکس را در جلب نظر مخاطبان انکار کند. در هنگام تهیه رپرتاژ آگهی خود حتماً از عکس‌های مرتبط با موضوع استفاده کنید. گاهی استفاده از کاریکاتور‌ها و عکس‌نوشته‌های طنز می‌تواند ذهن مخاطب شما را بازتر کند و موجب درک بهتر موضوع شود. علاوه بر همه اینها، ‌ مخاطب شما مجاب می‌کند تا ادامه رپورتاژ شما را بخواند.

رپورتاژ آگهی چه تأثیری بر مخاطب در بازدید از سایت ما دارد؟

  • اعتماد مخاطب به محصولات و خدمات شما را افزایش می‌دهد.
  • موجب کسب اعتبار شما در بین سایر رقیبان در نزد مخاطبین می‌شود.
  • برند شما را بسیار برجسته‌تر و معتبرتر نشان می‌دهد.
  • آگاهی مخاطب را نسبت به محصولات و خدمات شما بیشتر می‌کند و بعد از مدتی شما به‌عنوان مرجع مخاطب برای کسب اطلاعات شناخته می‌شوید.
  • یک رپرتاژ آگهی خوب می‌تواند مخاطب را به مشتری بالفعل تبدیل کند.

 

اصول صحیح رپورتاژ نگاری

هم‌زمان با گذر زمان، تکنولوژی هم در حال پیشرفت و تغییرات اساسی است. اصول رپورتاژ نگاری نیز، از همین قانون، پیروی می‌کند. رپورتاژ، به تبلیغات رایگان و یا غیر رایگانی گفته می‌شود که سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف، برای تبلیغات برند یا کسب‌و‌کار خود، از آن استفاده می‌کنند.

درگذشته، یکی از منابع اصلی درآمد روزنامه‌ها و مجلات آنلاین، انتشار گزارش‌های تبلیغاتی یا همان رپورتاژ‌ها بود. به‌تدریج که وبلاگ‌های آنلاین، جایگزین مجلات فیزیکی شدند، گزارش‌هایی با همین هدف، در بستری به نام وب، شروع به انتشار کردند.

امروزه، رپورتاژ نگاری، برای دریافت بک‌لینک‌های طبیعی و باکیفیت، انجام می‌شود و به یک روش محبوب، برای افزایش ترافیک وب‌سایت، تبدیل شده است. رپورتاژ نگاری، اصول و قواعد خاصی دارد که رعایت آن‌ها، موجب افزایش کیفیت رپورتاژ و در نتیجه، افزایش اعتبار صفحه شما خواهد شد. در ادامه این مطلب، به بررسی اصول صحیح نگارش رپورتاژ، می‌پردازیم.

رپورتاژ نگاری چیست؟

رپورتاژ نگاری، به معنی انتشار یک مقاله جداگانه، در وب‌سایت‌های مشخص است که در آن، به کلمات کلیدی مرتبط، در وب‌سایت شما پیوند داده می‌شود.

رپورتاژ آگهی، یکی از بهترین و مؤثرترین روش‌ها برای برند‌سازی و ثبت تبلیغات در اینترنت است که می‌تواند، نقش بسزایی در پیشرفت کسب‌و‌کارها داشته باشد. امروزه، حتی بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برندها نیز، با نوآوری‌هایی در رپورتاژ نویسی به میدان رقابت می‌آیند و از این راه، به معرفی برند خود می‌پردازند.

رپورتاژ آگهی، یکی از قوی‌ترین تکنیک‌های رتبه‌بندی و سئو، در گوگل است؛ چرا که مراجعه مخاطبان از طریق سایر وب‌سایت‌ها به مقالات شما، برای گوگل، دارای اهمیت بالایی است. این لینک‌ها، جزو یکی از مهم‌ترین انواع بک‌لینک هستند که می‌توانند، تأثیر زیادی در رتبه‌بندی وب‌سایت شما داشته باشند.

اما موضوعی که در بحث انتشار رپورتاژ آگهی مطرح می‌شود، کیفیت سایتی است که در آن، رپورتاژ شما درج می‌شود. اساساً صفحه‌ای که میزبان گزارش و پیوند به وب‌سایت شما است، باید دارای یک اعتبار دامنه بالایی باشد؛ در غیر این صورت، نه‌تنها تأثیر مثبتی بر رتبه سایت شما ندارد، بلکه باعث افت جایگاه شما نیز، خواهد شد.

اهمیت اصول صحیح رپورتاژ نگاری در بهبود رتبه وب سایت

رپورتاژ آگهی، یکی از بهترین راه‌ها، برای تشویق مخاطبان، به توسعه ایده‌های جدید است؛ بنابراین، بسیاری از افراد، با دیدن تبلیغات محصول یا صفحه، به طور غیرمستقیم، به برند و عملکرد آن، اعتماد می‌کنند. اگر رپورتاژی که توسط شما منتشر می‌شود، دارای داستانی مهیج و جذاب باشد، مخاطب با اشتیاق بیشتری، از ابتدا تا انتهای آن را دنبال می‌کند.

بسیاری از افراد، تبلیغات را دوست ندارند و حتی در هنگام مواجهه با آن‌ها آن را نادیده می‌گیرند؛ اما اگر از رپورتاژ نگاری، برای معرفی محصول خود استفاده کنید، کاربران نه‌تنها آن را نادیده نمی‌گیرند؛ بلکه آن را برای دریافت اطلاعات، می‌خوانند. رپورتاژی که به‌صورت صحیح، نگارش شود، محتوای اصلی وب‌سایت را هدف قرار داده و اجازه نمی‌دهد مخاطب، آن را به‌عنوان یک تبلیغ ببیند.

هنگامی که با یک کلمه کلیدی هدفمند، در رپورتاژ آگهی خود، به وب‌سایتتان لینک می‌دهید، کاربران به وب‌سایت شما هدایت می‌شوند؛ در نتیجه، موتورهای جستجو، به وب‌سایت شما توجه می‌کنند و رپورتاژ نگاری صحیح، تأثیر بسیاری در تعداد بازدید و رتبه وب‌سایت شما دارد.

در نگارش رپورتاژ، چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

نکاتی که باید در نگارش رپورتاژ در نظر بگیریم

اولین نکته‌ای که در رپورتاژ نگاری، باید در نظر بگیرید، این است که دقت کنید رپورتاژ‌ها، در سایت‌های معتبری منتشر شوند. عموماً وب‌سایت‌های خبری و سرگرمی، از ترافیک بالایی برای انتشار رپورتاژ، بهره‌مند هستند. علاوه بر این، وب‌سایت‌هایی با محتوای مرتبط با وب‌سایت شما نیز، انتخاب خوبی هستند.

 

شما می‌توانید یک وب‌سایت را با بررسی اعتبار دامنه که باید حداقل ۲ باشد، امتیاز هرزنامه که باید نزدیک به صفر باشد و امتیاز الکسا برای آن وب‌سایت، بررسی کنید. باید در نظر داشته باشید که وب‌سایت‌های انتخابی، نباید گزارش‌های منتشر‌شده توسط شما را حذف کنند؛ در مقابل، باید با ماندن در محتوای وب‌سایت، تأثیر بیشتری بر سئو وب‌سایت شما داشته باشد.

نکته دیگری که باید در رپورتاژ نگاری در نظر بگیرید، این است که محتوای مورد‌نظر، باید از ارزش بالایی برخوردار باشد؛ یعنی مخاطب، در زمانی مواجهه با آن، احساس نکند که با یک تبلیغ روبرو است. سعی کنید در متن رپورتاژ، بیشتر از مطالب آموزشی و جالب که نظر مخاطبان را جلب می‌کند، استفاده کنید.

و در نهایت، بهتر است استانداردها و اصول خود را بر اساس آنچه که به بهترین وجه، با استانداردهای گوگل مطابقت دارد، قرار دهید.

ویژگی های یک رپورتاژ آگهی حرفه ای چیست؟

رپورتاژ نگاری، در صورتی با موفقیت همراه است که ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی داشته باشد. در ادامه، به برخی از ویژگی‌های یک رپرتاژ ادز حرفه‌ای، میپردازیم.

از متن رپورتاژ جالب و حرفه‌ای استفاده کنید

در طی نگارش رپورتاژ، معرفی برند، محصولات یا خدمات، در وب‌سایت تبلیغ‌کننده، باید به شیوه‌ای جذاب ارائه شوند تا مخاطب، برای کلیک روی لینک مورد‌نظر شما، ترغیب شود. توصیه می‌شود تعداد کلمات در متن رپورتاژ، حداقل ۱۰۰۰ کلمه باشد.

یکی از بهترین راه‌ها برای ارائه رپورتاژ‌ها، این است که متن را به شیوه‌ای داستان محور، روایت کنیم؛ چرا که وقتی مردم، خود را بخشی از یک داستان می‌بینند، اطلاعات و ویژگی‌های گفته شده در متن را برای مدت طولانی‌تری به‌خاطر می‌سپارند.

از تیترهای جذاب استفاده کنید

عنوان رپورتاژ آگهی، در جذب مخاطب، اهمیت بسیار زیادی دارد؛ پس حتماً از عنوان جذابی در رپورتاژ نگاری خود، استفاده کنید. همچنین می‌توانید، از عکس‌های مرتبط با محتوای خود نیز، استفاده کنید. بسیاری از افرادی که تمایلی به خواندن متن‌های طولانی ندارند، حداقل به تیترها و تصاویر نگاه می‌کنند. نوشتن به زبان ساده و محاوره‌ای نیز، ممکن است افراد بیشتری را به سمت وب‌سایت شما جذب کند.

در استفاده از بک لینک ها زیاده روی نکنید

توصیه می‌شود تعداد بک‌لینک‌های رپورتاژ را بین ۱ تا ۲ لینک ماندگار و قوی، نگه دارید و در استفاده از آنها زیاده‌روی نکنید. ازآنجایی‌که هر صفحه در وب، از اعتبار و ارزش خاصی نزد گوگل برخوردار است، به طور مساوی، بین تمامی لینک‌های موجود در آن، توزیع می‌شود.

بنابراین، فکر نکنید که با قرار‌دادن تعداد زیادی لینک در رپورتاژ آگهی خود، کار درستی انجام می‌دهید. با افزایش تعداد بک‌لینک‌ها در یک گزارش تبلیغاتی، اعتبار نسبت‌داده‌شده به هر بک‌لینک، کاهش می‌یابد.

رعایت علائم نگارشی

متن رپورتاژ آگهی، باید از اصول گزارش توصیفی یا تحلیلی، پیروی کند. شاید این‌طور به نظر نرسد، اما نوشتن یک متن ساده بدون اشتباهات املایی، ناخودآگاه برای خواننده، خوب عمل می‌کند.

آیا خرید رپورتاژ برای سایت مشکلی ایجاد می‌کند؟

گوگل، به‌شدت از بک‌لینک‌های پولی ساخته شده، جلوگیری می‌کند؛ زیرا او می‌خواهد رقابت بین طرفین، منصفانه و طبیعی باشد. سؤال اینجاست که پس چرا رپورتاژ نگاری وجود دارد و چرا بسیاری از مردم، آن‌ها را خریداری می‌کنند؟

 

پاسخ این است که گوگل، به‌راحتی نمی‌تواند بین ساخت لینک طبیعی و مصنوعی، تمایز قائل شود. در انتشار رپورتاژ آگهی، مشخص نمی‌شود که شما رپورتاژ را ارسال کرده‌اید یا اینکه خود سایت، مقاله شما را منتشر کرده است.

حتی اگر این اتفاق بیفتد و گوگل متوجه شود که بک‌لینک شما طبیعی نیست، سایت شما را جریمه می‌کند و از شما می‌خواهد که لینک را حذف کنید؛ بنابراین، اگر در حذف لینک مشکلی ندارید، لازم نیست نگران آن باشید.

چگونه رپورتاژ آگهی منتشر کنیم؟

تا اینجا از نگارش رپورتاژ خوب و حرفه‌ای صحبت کردیم. همچنین، نقاط قوت یا ضعف گزارش را نیز، تجزیه‌وتحلیل کردیم. اما شاید از خود بپرسید که چگونه می‌توانیم برای وب‌سایت خود، رپورتاژ آگهی منتشر کنیم؟

در پاسخ به این سؤال، همان‌طور که در قسمت قبل گفتیم، وب‌سایت‌هایی هستند که برای شما رپورتاژ ایجاد کرده و می‌فروشند. این سایت‌ها انواع رپورتاژ‌ها را با قیمت‌های متفاوت، ارائه می‌دهند.رپورتاژ، در مقایسه با انواع مختلف تبلیغات، مانند تبلیغات تلویزیونی یا بیلبوردها، باتوجه‌به تأثیر آن، بسیار مقرون‌به‌صرفه است. با خرید رپورتاژ، مقاله شما در وب‌سایت تبلیغ‌کننده، باقی می‌ماند و نیازی به پرداخت هزینه، برای ماندگاری لینک وب‌سایت خود، نخواهید داشت. به‌علاوه، با استفاده از رپورتاژ نگاری، وب‌سایت شما به‌مرورزمان، در گوگل رشد خواهد کرد.

وب‌سایت‌های خبری پرطرف‌دار، مانند: ایسنا، خبرگزاری فارس، خبر آنلاین، Yjc و… جزو محبوب‌ترین و معتبرترین وب‌سایت‌های منتشر‌کننده رپورتاژ آگهی در ایران هستند که برای رپورتاژ هر آگهی، هزینه متفاوتی را از متقاضی دریافت می‌کنند. با رپورتاژ نگاری در سایت‌های خبری معتبر، شاهد رشد سریع وب‌سایت خود، خواهید بود.

آیا خرید رپورتاژ آگهی برای افزایش رتبه سایت در گوگل کافی است؟

همان‌طور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، داشتن استانداردها و پیوندهایی به وب‌سایت شما، می‌تواند نتایج سود‌مندی را برای شما به ارمغان بیاورد. بسیاری از افراد، برای افزایش رتبه خود در گوگل و افزایش تعداد بازدید از وب‌سایت و محتوای ارائه شده، رپورتاژ نگاری را انجام می‌دهند؛ بنابراین، با خرید رپورتاژ آگهی، خیلی سریع، تأثیر آن را در رتبه‌بندی گوگل خواهید دید.

با تهیه رپورتاژ آگهی، کاربر، تنها با یک کلیک، متن رپورتاژ ‌آگهی شما را، در عنوان اول موتور جستجوی گوگل مشاهده کرده و روی آن، کلیک می‌کند. البته لینک‌سازی صحیح، یکی از موارد مهمی است که در رپورتاژ آگهی، باید به آن توجه کرد. همچنین، امروزه یکی از مزایای لینک‌های رپورتاژ، حساسیت گوگل روی آن‌هاست. به‌این‌ترتیب، می‌توانید لینک‌های اسپم را به طور مؤثر شناسایی کرده و آنها را از وب‌سایت‌ها و صفحات خاص حذف کنید؛ همچنین، در بسیاری از موارد، هزینه صرف‌شده در رپورتاژ آگهی، به رعایت این اصل، بستگی دارد.

سخن آخر

یکی از روش‌های کارآمد و بسیار مقرون‌به‌صرفه در تبلیغات، تهیه رپرتاژ‌ آگهی است. رپرتاژ آگهی یکی از روش‌های منحصربه‌فرد جذب مخاطب است که تأثیر طولانی‌مدت بر ذهن مخاطب شما می‌گذارد. ما در مقاله بالا به شرح ماهیت کلی رپرتاژهای آگهی پرداختیم و به شما یاد دادیم که چگونه رپرتاژی بازدید مخاطب را از سایت شما بالا می‌برد. امیدواریم شما نیز با مطالعه این مقاله بتوانید با تهیه رپورتاژی مناسب بازدید سایت خود را روزبه‌روز افزایش دهید.

اشتراک گذاری این مطلب در :

نظرات کاربران

هنوز نظری نداریم!

اولین دیدگاه رو میتونی راجع به این مطلب ثبت کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − هشت =