چرا باید برای بهبود سئو خرید رپورتاژ آگهی انجام داد؟
تبلیغات یکی از بهترین راههای ارتقا کسبوکار در جوامع مدرن امروزی است و میتواند شما را چندین قدم از رقیبانتان جلو اندازد. برای تبلیغات راههای زیادی وجود دارد؛ اما بهخاطر داشته باشید که تبلیغاتی مؤثر هستند که ایدهای نو و منحصربهفرد را همراه خود یدک میکشند. رپرتاژهای آگهی یکی از این تبلیغات هستند. شما میتوانید با خرید رپورتاژ آگهی، مزایای زیادی را برای کسبوکار خود به ارمغان بیاورید. برای این که متوجه شوید رپورتاژهای آگهی چه ویژگیهای دارند و چه مزایایی برای شما به همراه میآورند تا انتهای مطلب همراه ما باشید.
رپورتاژ آگهی چیست؟
اجازه دهید فلسفه رپورتاژهای آگهی را با ذکر مثال برای شما تعریف کنیم. فرض کنید که شما صاحب کسبوکار پارچهفروشی هستید و برای گسترش فروش خود، یک سایت هم راهاندازی کردهاید. شما قصد فروش پارچههای کتان خود را در این سایت دارید. شما برای به نمایش گذاشتن این محصول و تشویق مشتری به خرید آن دو راه را در پیش رو دارید:
- عکس پارچه، قیمت، رنگ پارچه را در سایت قرار دهید.
- محتوای جامعی از ویژگیهای یک پارچه کتان خوب بنویسید و در انتهای آن به مشتری اطمینان خاطر بدهید که میتوانند پارچه کتان مناسبی را از سایت شما خریداری کنند.
به نظر شما کدام یک از دو راه حل بالا مشتری بیشتری را به سمت خود میکشاند و موجب فروش بیشتر شما میشود؟ خودتان را جای مشتریها بگذارید؛ کدام محتوا را ترجیح میدهید؟ شما ترجیح میدهید سفارش رپورتاژ تبلیغاتی را به چه شکلی بدهید؟
اگر به سایتهای معتبر و پرمخاطبی مانند دیجیکالا و ترب سری بزنید متوجه میشوید که این سایتها دقیقاً از راهحل دوم برای جذب مشتری و فروش محصولات خود استفاده میکنند. رپورتاژ اگهی دقیقاً همان راهحل دوم است. اگر کسی خرید رپورتاژ آگهی بدهد، در واقع گزارش، متن، محتوای صوتی یا تصویری و… دریافت میکند که به شکل بیطرفانه به توصیف و توضیح کالا یا خدماتش میپردازند. در رپورتاژهای آگهی شما مخاطبین خود را در مسیری قرار میدهید که بتوانند مشخصات و مزیتهای محصول و خدمات شما را بشناسند و به شما اعتماد کنند. در رپورتاژهای آگهی از مزایا و معایب محصول و خدمات به شکل کاملاً منصفانه صحبت میکنند و همین موضوع موجب اعتماد بیشتر مشتری به شما میشود. بهخاطر داشته باشید که گاهی به رپورتاژهای آگهی، رپرتاژ خبری نیز گفته میشود. ( چطور بهترین پلتفرم رپورتاژ آگهی را شناسایی کنیم؟)
رپورتاژ آگهی در تبلیغات آنلاین
رپورتاژ آگهی در تبلیغات آنلاین از اهمیت ویژهای برخوردار است. در دنیای امروز با حضور گسترده مخاطبان در فضای اینترنت، تبلیغات و بازاریابی به شکلهای متنوعی انجام میشود. از ابزارهای تبلیغات آنلاین و دیجیتال بهرهگیری میشود تا بازاریابی بهتری انجام شود. رپورتاژ آگهی به عنوان ابزاری مؤثر در تبلیغات اینترنتی و ارتباط با مخاطبان مطرح میشود.
در تبلیغات اینترنتی، شما میتوانید با انتشار رپورتاژ آگهی یا خبری در وبسایتهای پربازدید مخاطبان هدف خود را مستقیماً متوجه سازید. این کار به اطلاعرسانی و تبلیغات شما کمک میکند. همچنین، در زمینه بازاریابی دیجیتال و سئو، رپورتاژ آگهی نقش مهمی ایفا میکند و میتواند تأثیر مثبتی بر رتبهبندی و نمایش وبسایت شما در موتورهای جستجو داشته باشد.
ویژگیهای یک رپورتاژ آگهی خوب چیست؟ | خرید رپورتاژ آگهی
چه رپورتاژهای آگهی بیشترین مخاطب را به خود جذب میکنند؟ رپورتاژهای آگهی باید چگونه باشند تا مخاطب بخواهد وقت بیشتری برای خواندن آن بگذارد؟ در هنگام خرید رپورتاژ آگهی باید چه نکاتی را به تولیدکننده آن گوشزد کرد؟ از جمله ویژگیهای یک رپورتاژ آگهی خوب میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
رپورتاژ آگهی نباید کوتاه باشد!
یکی از تفاوتهای رپورتاژ آگهی با آگهی و تبلیغات معمولی در تعداد کلمات است. در تبلیغات معمولی سعی میشود تا در قالب کمترین زمان و کلمات ممکن بیشترین تأثیر را بهصورت آنی بر مخاطب بگذارند؛ اما در رپورتاژهای آگهی به جلب مخاطب در قالب کلمات و زمان بیشتر پرداخته میشود. بهطورکلی تعداد کلمه و طولانیبودن رپورتاژ بستگی به مخاطبین شما دارد؛ اما به طور معمول رپورتاژهای آگهی بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه نوشته میشوند. پیشنهاد میشود که از انتشار رپورتاژهای متنی کمتر از ۷۰۰ کلمه جدا اجتناب شود. همواره بهخاطر داشته باشید که گزافهگویی در رپورتاژها موجب دلزدگی مخاطب میشود.
رپورتاژ آگهی به دغدغه افراد میپردازد!
یک رپورتاژ آگهی مناسب بهگونهای نوشته میشود که مخاطب را با خود تا به انتها یا حداقل اواسط متن بکشاند. برای مثال اگر رپورتاژ آگهی در مورد نوعی پارچه است، نباید به طور مفصل به نحوه تولید پارچه پرداخته شود؛ بلکه بهتر است به موضوعاتی همچون بافت پارچه، مقاومت و کیفیت، شکل و نوع استفاده و… پرداخته شود؛ زیرا این موضوعات برای مخاطب دغدغه بیشتری نسبت به نحوه تولید پارچه دارد.
رپورتاژ متناسب با مخاطب نوشته شده باشد!
در هنگام خرید رپورتاژ آگهی مخاطب مدنظر خود را نیز برای تولیدکننده رپورتاژ مشخص کنید. برای مثال اگر قرار باشد رپورتاژی برای لباس نوزادان نوشته شود بهتر است دغدغههای مادران در هنگام تهیه رپورتاژ بسیار موردتوجه قرار بگیرد؛ همچنین اگر مخاطبین رپورتاژ شما افراد متخصص در حرفهای هستند، بهتر است با جزئیات حرفهای و دلایل بیشتر آنها را تحتتأثیر قرار دهید.
رپورتاژ خوب عنوان مناسبی دارد
همیشه بهخاطر داشته باشید تعداد افرادی که عنوان مطلب را میخوانند ۵ برابر افرادی است که متن را میخوانند؛ همین یک جمله اهمیت والای عنوان مناسب برای رپوتاژهای آگهی را نشان میدهد. عنوان اولین موردی است که مخاطب را مجاب میکند تا رپورتاژ شما را بخواند؛ پس در هنگام سفارش رپورتاژ تبلیغاتی عنوانی جذاب درخواست کنید.
رپورتاژ مناسب هرگز کپی نمیکند
استفاده از مطالب تکراری و کپی مخاطب را بهشدت خسته میکند و موجب عدم همراهی مخاطب با متن خواهد شد. از طرفی دیگر استفاده از محتوای کپی و تکراری سئوی سایت شما را دچار مشکل میکند و ممکن است رتبه سایت شما نزد موتورهای جستوجو نزول پیدا کند.
رپورتاژ آگهی خوب تصویر دارد
استفاده از تصاویر مخصوصاً در رپورتاژهای متنی موجب روانتر و جذابتر شدن رپورتاژ شما میشود. اگر تصاویر به شکل هوشمندانه انتخاب شوند میتوانند مخاطب شما را از یکنواختی و کسلی در بیاورد؛ اما همواره بهخاطر داشته باشید استفاده از عکسهای نامربوط و بیشتر از حد لازم موجب حواسپرتی و دلزدگی مخاطب شما خواهد شد.
مزایای خرید رپورتاژ آگهی چیست؟
رپورتاژهای آگهی مزایایی دارند که آنها را از آگهی و تبلیغات معمولی مجزا میکند. از جمله مزیتهای خرید رپورتاژ آگهی عبارت است از:
برندسازی معتبر
در رپورتاژهای آگهی میتوانید ویژگیهای منحصربهفرد محصولات خود را بیطرفانه و بدون عبارات غلوآمیز به مخاطب معرفی کنید؛ با این کار مخاطب به شما اعتماد بیشتری میکند و نام برند شما را برای آن محصول بهخاطر میسپارد. این اعتماد طولانیمدت است و میتواند در درازمدت مخاطبین بیشتری را بهسوی شما سوق دهد. کسب اعتبار بین مشتریان، شما را چندین قدم از رقیبان جلو میاندازد.
ارتقا جایگاه سئوی سایت شما
اگر رپورتاژ شما در سایتی معتبر مانند ترب قرار بگیرد و سایت ترب در مطالب خود به سایت شما لینک بدهد جایگاه سئوی سایت شما نیز ارتقا مییابد. بهطورکلی اگر سایت شما در سایتی معتبر لینک شود به موتورهای جستوجو این پیام را میدهد که کسبوکار و سایت شما از کیفیت بالایی برخوردار است و همین موضوع موجب ارتقا جایگاه سایت شما در نزد موتورهای جستوجو مانند گوگل میشود.
رپورتاژهای آگهی حذف نمیشوند!
بهطورکلی رپورتاژهای آگهی از سایتها حذف نمیشوند و تاریخ انقضا ندارند. رپورتاژها بهراحتی آپدیت میشوند و میتوان از آنها در مدت طولانی استفاده کرد. آگهیها و تبلیغات معمولی بعد از مدتی از پلتفرم مربوطه حذف میشوند؛ اما این اتفاق بهندرت در مورد رپورتاژهای آگهی اتفاق میافتد.
رپورتاژهای آگهی از نظر هزینه بهصرفه هستند!
شما برای خرید رپورتاژ آگهی هزینه بسیار معقولی پرداخت خواهید کرد. شاید برایتان سؤال باشد که منظور از هزینه معقول چیست؟ اگر هزینه انواع تبلیغات را بررسی کنیم متوجه خواهیم شد که شما میتوانید با مبلغی کمتر از یک میلیون تومان یک رپورتاژ آگهی دائمی داشته باشید. درحالیکه برای تهیه یک تیزر کوتاه تبلیغاتی یک دقیقهای ساده اما موقت، باید چند میلیون تومان هزینه پرداخت کنید.
رپورتاژهای آگهی اعتماد را جلب میکنند!
همانطور که در پاراگرافهای قبلی گفته شد، رپورتاژهای آگهی محتوایی هستند که به طور کاملاً منصفانه اما هدفمند به توصیف و توضیح خدمات و کالای شما میپردازند و این موضوع موجب جلب اعتماد بیشتر مشتری میشود. اگر بخواهیم صادق باشیم باید بگوییم که دیگر زمان تبلیغاتی با عبارتهای «بشتابید! بشتابید»، «محصول ما در بازار بهترین است و مشابه آن را دیگر پیدا نمیکنید» و… گذشته است و اکثریت افراد نسبت به آنها گارد میگیرند؛ بنابراین استفاده از روشهای نوین و سودمند میتوان به شما در راستای پیشرفت کسبوکارتان کمک بزرگی بکند.
سخن آخر
رپورتاژهای آگهی یکی از روشهای نوین و منحصربهفرد تبلیغات در جامعه امروزی هستند که میتوانند شما را چندین قدم از رقیبانتان جلو اندازند و به برندینگ و اعتبار شما کمک شایانی بکنند. ما در مقاله بالا دلایل متعددی برای خرید رپورتاژ آگهی در کسبوکارهای مختلف آوردیم. رپورتاژهای آگهی مزایای زیادی را به همراه دارند که آنها را از سایر روشهای تبلیغاتی متمایز میکنند. همواره بهخاطر داشته باشید که رپورتاژهای آگهی برای تأثیرگذاری در طولانیمدت طراحی شدهاند؛ اما تأثیر آنها بسیار مطمئن است برای ثبت سفارش رپورتاژآگهی حود در بهترین سایتها به بخش رسانههای سایت پابلیکا مراجعه کنید.
اشتراک گذاری این مطلب در :
دیدگاهتان را بنویسید