افزایش بازدید رپورتاژ با ۶ ترفند کاربردی و آسان

پابلیکا / رپورتاژ آگهی / افزایش بازدید رپورتاژ با ۶ ترفند کاربردی و آسان
تاریخ آخرین به روز رسانی: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
زمان تقریبی مطالعه : 4 دقیقه
افزایش بازدید رپورتاژ

افرادی که کسب و کارهای آنلاین دارند می‌دانند که برای افزایش مخاطب باید از تکنیک‌های مختلفی استفاده کنند. رپورتاژ آگهی یکی از راه‌های افزایش ترافیک سایت‌ها است و با افزایش بازدید رپورتاژ، میزان ترافیک بیشتر می‌شود. محتوای جذاب و منحصر به‌فرد می‌تواند به افزایش رتبه در موتورهای جستجو کمک کند، اما با افزایش بازدید رپرتاژ هم می‌توان به این مهم دست پیدا کرد.

هر چه کلیک روی رپورتاژ بیشتر باشد، تعداد افراد بیشتری به وب سایت مراجعه می‌کنند و همین موضوع باعث می‌شود تا موتورهای جستجو تشخیص دهند که وب سایت شما، مرجع مناسبی است و رتبه صفحات را ارتقا می‌دهند. اما چطور می‌توان رتبه‌های صفحه وب سایت را از طریق رپورتاژ ارتقا داد؟ برای اینکه اطلاعات بیشتری درباره افزایش بازدید رپورتاژ داشته باشید تا انتهای متن همراه ما باشید.

تاثیر رپورتاژ در سئو چقدر است؟

رپورتاژ نگاری تاثیر مستقیمی ‌بر سئو دارد و با توجه به اینکه گوگل به طور مداوم به‌روزرسانی‌های مختلفی انجام می‌دهد، نیاز است که از طریق افزایش کلیک روی رپورتاژ به حفظ رتبه سایت کمک کرد. البته درست است که ابزارهای گوگل نسبت به خرید بک لینک و لینک سازی‌های پولی حساس است، اما می‌توان از طریق روش‌های مختلف شرایطی را ایجاد کرد که حساسیت‌ها کمتر شود.

با توجه به این نکته باید از خرید بک لینک های مضر اجتناب کرد تا از پنالتی سایت و خارج شدن آن از نتایج جلوگیری کرد. شما می‌توانید شیوه‌های مضر خرید بک لینک و پنالتی شدن سایت را در پابلیکا بخوانید تا با اجتناب از آن‌ها نتایج خوبی را در نتایج جستجو تجربه نمایید.

هر چه رپورتاژ وب سایتی جذاب‌تر باشد و منجر به این شود که کاربر‌های زیادی به وب سایت شما ارجاع داده شوند، گوگل حساسیت‌های خود را کاهش می‌دهد. اما گوگل به چه مواردی در بک لینک و رپورتاژ دقت می‌کند؟

  • مدت زمانی که مخاطب در صفحه رپورتاژ می‌ماند برای گوگل اهمیت دارد.
  •  گوگل به اسکرول و مشاهده بیشتر بخش‌های محتوا دقت می‌کند.
  •  کلیک روی لینک‌های داخل متن و هدایت به سایت مقصد بررسی می‌شوند.

از این‌رو بیشتر سایت‌هایی که برای وب سایت‌های مختلف رپورتاژ می‌روند این موضوعات را می‌دانند و با تکنیک‌های مختلف، افزایش بازدید رپورتاژ را تضمین می‌کنند.

جایگاه خبری چیست؟

برخی از سایت‌هایی که در رسانه فعالیت می‌کنند یک جایگاه خبری دارند که روزانه تعداد مخاطب زیادی از آن‌ها بازدید می‌کنند. از طرفی هم بیشتر افرادی که کسب و کار آنلاین دارند در تلاش هستند تا مطالب خودشان را به مخاطب‌های بیشتری نمایش دهند. بنابراین این کسب و کارها در جایگاه خبری برخی از رسانه‌ها رپورتاژ آگهی می‌روند و از آنجا بک لینک دریافت می‌کنند. به طور کلی جایگاه‌های خبری می‌توانند بهترین موقعیت برای افزایش بازدید رپورتاژ باشند.

جایگاه خبری در دیده‌شدن چند برابری رپورتاژ آگهی‌ چه تاثیری دارد؟

بسیاری از متخصص‌های سئو بر این باور هستند که رپورتاژ آگهی یکی از روش‌های موثر و کم هزینه برای بهبود سئو و افزایش رتبه وب سایت است. همچنین تاثیر مستقیمی ‌بر جذب کاربر جدید دارد و می‌تواند فروش را چند برابر کند. اگر شما در سایت‌های مختلف رپورتاز آگهی بروید و منتظر جذب مخاطب باشید شاید کار زمان‌بر و تا حدودی بیهوده باشد، زیرا در بین این همه محتوا در وب سایت‌های مختلف ممکن است که مطلب شما دیده نشود. از این‌رو با اختصاص جایگاه خبری می‌توانید افزایش بازدید رپورتاژ را تضمین کنید.

هر چه شما در جایگاه خبری وب سایت‌های بزرگ، رپورتاژ منتشر کنید، احتمال بازدید و دیده شدنتان بیشتر می‌شود.
حضور شما در جایگاه خبری سایت‌ها و خبرگزاری‌های مطرح ایران کمک می‌کند که مطلب شما بیشتر دیده شود، بازخورد بهتری داشته باشد و در نهایت، اعتبار بیشتری به صفحه شما انتقال یابد.

امکان کلیک روی لینک خاص

کلیک بر روی لینک خاص یکی از امکاناتی است که بیشتر متخصص‌های سئو و مدیر‌های وب سایت به دنبال آن هستند و ترجیح می‌دهند که رپورتاژ‌ها با لینک‌های خاص منتشر شوند. از این‌رو بیشتر سایت‌هایی که دامنه بالایی دارند و می‌توان رپورتاژ آگهی در این وب سایت‌ها ثبت کرد، امکان کلیک روی لینک خاص را برای افزایش بازدید رپورتاژ در نظر گرفته‌اند.

کافی است که آدرس سایت یا صفحه مد نظر خود را در بخش ثبت سفارش این وب سایت‌ها ثبت کنید تا کاربر‌ها بتوانند بر روی لینک مد نظر شما کلیک کنند. از این‌رو کاربر با باز کردن لینک اصلی، چند دقیقه روی صفحه حضور دارد و میزان بازدید سایت با این دسترسی آسان به لینک افزایش می‌یابد.

به طور کلی برای اینکه بتوان از طریق رپورتاژ تعداد مخاطب‌ها و ورودی به وب سایت را افزایش داد، باید برای خرید لینک‌های بیشتر یا جایگاه مناسب انتشار رپورتاژ، هزینه کرد.

پارامترهای مهم برای ثبت سفارش افزایش بازدید رپورتاژ

هنگامی ‌که برای خرید رپورتاژ آگهی اقدام می‌کنید، باید بدانید که امکانات مختلفی در رسانه‌های گوناگون در اختیار شما خواهند بود که کمک می‌کنند افزایش بازدید رپرتاژ داشته باشید. اما برای دریافت بهترین بازدید‌ها نیاز است که پارامترهای مهمی ‌را بررسی کنید که مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر هستند.

سفارش بازدید رپورتاژ دهید

دقت داشته باشید که یک ساعت اول انتشار رپورتاژ اهمیت بالایی دارد و مطلب شما در صفحه اول سایت مرجع قرار می‌گیرد.  به طور طبیعی هر بازدید در ساعات اولیه از رپورتاژ شما بیشتر است و این موضوع به ایندکس شدن سریع‌تر رپورتاژ کمک می‌کند. البته توجه کنید که بازدید از رپورتاژ شما زمانی بیشتر می‌شود که سفارش بازدید رپورتاژ داده باشید.

سفارش بازدید رپورتاژ دهید
بازدید از رپورتاژ شما زمانی بیشتر می‌شود که سفارش بازدید رپورتاژ داده باشید.

تعداد بازدید را انتخاب کنید

اگر وب سایتی را برای رپورتاژ انتخاب کرده‌اید که می‌دانید با خرید رپورتاژ و جایگاه اصلی تعداد زیادی مخاطب و بازدید را جذب می‌کنید، بهتر است که در روز اول تعداد بازدید را مشخص کنید و کم کم در روزهای آینده این تعداد را کمتر کنید. اینگونه می‌توان تعداد مخاطب زیادی در مدت زمان کوتاه جذب کرد، بدون اینکه ابزار‌های گوگل حساس شوند.

مدت زمان حضور در صفحه اصلی را مشخص کنید

مواقعی ‌که برای کلیک روی رپورتاژ هزینه پرداخت می‌کنید، باید مدت زمان حضور روی صفحه اصلی را هم مشخص کنید. این موضوع برای ربات‌های گوگل اهمیت بالایی دارد و بهتر است که میانگین این مدت زمان بین ۱ تا ۲ دقیقه باشد.

بانس ریت را کاهش دهید

کاهش بانس ریت یکی از مواردی است که گوگل به آن توجه دارد و می‌تواند نتایج گوگل را تغییر دهد. با انتخاب بازدید از سایر صفحه‌های سایت، می‌توانید بانس ریت خود را کمتر کنید و بهتر است که میانگین ۲ الی ۴ زیر صفحه را در نظر بگیرید. با این کار، حضور کاربر شما از یک دقیقه به ۴ دقیقه می‌رسد و حدود سه صفحه را بازدید می‌کند.
در کنار مواردی که برای افزایش بازدید رپورتاژ گفته شد، نیاز است که کمپین خود را به روزهای بیشتری اختصاص دهید تا تعداد مخاطب بیشتری هم جذب کنید.

خدمات رپورتاژ آگهی با پابلیکا

پابلیکا به عنوان یکی از سایت‌ها خدمات‌دهی به کسب و کارهای آنلاین شرایط افزایش بازدید رپورتاژ یا سفارش بازدید رپورتاژ را ارائه می‌کند. این مجموعه در تلاش است تا شما با انتشار رپورتاژ‌های مختلف بتوانید در صفحه‌های اصلی وب سایت‌های معتبر و قدرتمند حضور داشته باشید و از طریق بازدیدها، ترافیک ورودی وب سایت خود را افزایش دهید. کافی است که در انتهای همین مطلب با کارشناس‌های پابلیکا ارتباط برقرار کنید و در صورتی که درباره افزایش بازدید رپرتاژ سوالی دارید در قالب کامنت با ما در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری این مطلب در :

سوالات متداول

رپورتاژ با افزایش ترافیک سایت و جذب کاربر بیشتر باعث بهبود رتبه سو می‌شود.

خیر. زیرا تنها با کلیک رپورتاژ آگهی، اعتبار وب سایت شما افزایش پیدا می‌کند.

زیرا اگر رپورتاژ تهیه شود، اما مخاطبی آن را مطالعه نکند در نتیجه ترافیک ورودی هم ایجاد نمی‌شود. از این‌رو مهم است که افزایش بازدید رپورتاژ را مهم دانست.

باید ابتدا به قوانین وب سایت میزبان رپورتاژ توجه کرد. اما به طور معمول نباید بیشتر از 4 یا 5 لینک برای یک رپورتاژ داشته باشید.

سایت‌هایی با آتوریتی بالا و جایگاه‌های خبری معتبر

نظرات کاربران

هنوز نظری نداریم!

اولین دیدگاه رو میتونی راجع به این مطلب ثبت کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =