بررسی جایگاه روابط عمومی در سازمان ها
سال هاست که درخصوص جایگاه روابط عمومی صحبت ها و سخنان دلنشین و ارزنده ای گفته شده و صاحبنظران و متخصصان از آن به عنوان مغز متفکر و مشاور سازمان یاد می کنند که اگر عملیاتی شود تحولات چشمگیری در جایگاه روابط عمومی اتفاق خواهد افتاد اما متاسفانه فعالان این بخش در عمل چیز دیگری را تجربه و مشاهده می کنند. در این وبینار قصد داریم تا به بررسی جایگاه روابط عمومی در سازمان ها و کارکرد آن بصورت شفاف و واقعی بپردازیم و راهکارهایی را به منظور بهبود شرایط، ارتقای کارکرد و در نتیجه تعالی جایگاه روابط عمومی در سازمان ها ارائه نماییم.
درباره مدرس :
حامدکریمی مدیر روابط عمومی شرکت پاکسان
مولف کتاب ظرفیت های روابط عمومی در تعالی سازمان
مولف کتاب شهروند آگاه (سوادرسانه ای چالش ها و فرصت ها)
برگزیده دومین دوره جایزه ملی روابط عمومی آرمان برتر
برگزیده روابط عمومی برتر در کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران (icpr)
برای ثبت نام کلیک کنید!
اشتراک گذاری این مطلب در :
دیدگاهتان را بنویسید