روابط‌عمومی آنلاین ؛ تغییر را احساس کنید…

پابلیکا / روابط عمومی / روابط‌عمومی آنلاین ؛ تغییر را احساس کنید…
تاریخ آخرین به روز رسانی: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
زمان تقریبی مطالعه : 2 دقیقه
روابط‌عمومی آنلاین

روابط‌عمومی (Public Relations) طی دهه گذشته تکامل زیادی یافته است.  اکنون فراتر از روزنامه‌ها و مجلات چاپی است، اگرچه رسانه‌های چاپی سنتی هنوز هم نقش مهمی دارند. اما استفاده از روابط‌عمومی نوین که از آن به عنوان روابط‌عمومی آنلاین (‌ Public Relations online )‌ یاد می‌شود،‌ و دنیایی گسترده‌تر و دردسترس‌تر برای مخاطبین است.

پابلیکا به عنوان یک آژانس تخصصی روابط‌عمومی و بازاریابی از سال‌ها قبل شامل نشریات آنلاین، وبلاگ‌ها و رسانه های اجتماعی است. رسانه های آنلاین مزایای بسیاری را به مشتریان ما ارائه‌ می‌کنند، و نقشی اساسی در افزایش شناخت آن‌ها، ایجاد آگاهی از نام تجاری و تولید سرنخ و فروش بیشتر برای شرکت‌هایی که با آنها کار می‌کنیم، دارند.

اگر روابط‌عمومی آنلاین در حال حاضر بخشی از استراتژی بازاریابی شما نیست، در اینجا پنج مزیت عمده وجود دارد که باید از آن‌ها آگاه باشید:

۱. نام تجاری خود را در معرض دید افراد بیشتری در بازار هدف خود قرار دهید.

روابط‌عمومی آنلاین

تصمیم گیرندگان به طور فزاینده‌ای به ارائه دهندگان خدمات تحقیقاتی به اینترنت روی می‌آورند. موقعیت مناسب در رسانه‌های آنلاین به افزایش آگاهی از برند در بازار هدف شما کمک می‌کند و شما را قادر می‌سازد تا به مشتریان بالقوه بیشتری دسترسی پیدا کنید.

۲. از طریق اشتراک اجتماعی به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید.

روابط‌عمومی آنلاین

علاوه بر این، روابط‌عمومی آنلاین با سهولت در به اشتراک گذاشتن اخبار و محتوای شما با مخاطبان، دسترسی شرکت شما را گسترش می‌دهد. پوشش رسانه‌های آنلاین بسیار قابل اشتراک در شبکه‌های اجتماعی است و فرصتی را برای استفاده از سایر حساب‌های تأثیرگذار رسانه‌های اجتماعی فراهم می‌کند.

۳. روابط‌ عمومی آنلاین اعتبار شما را افزایش می‌دهد.

نه تنها تصمیم گیرندگان به صورت آنلاین به دنبال ارائه دهنده خدمات می‌گردند، بلکه از تحقیقات اینترنتی نیز برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت‌هایی که در نظر دارند با آنها کار کنند، استفاده می‌کنند. اطمینان از پوشش مثبت رسانه‌ها در نشریات آنلاین و حضور پررنگ در شبکه‌های اجتماعی، اعتبار شما را افزایش می‌دهد و هم از نظر کمی و هم از نظر کیفیت منجر به ایجاد یک تجارت موفق می‌شود.

۴. رتبه بندی موتور جستجوگر خود را بهبود ببخشید.

روابط‌عمومی آنلاین یک روش خارق العاده برای افزایش بهینه سازی موتور جستجو (SEO) وب سایت شماست، زیرا موتورهای جستجو ارزش زیادی برای لینک‌های خارجی با کیفیت بالا به وب سایت شما قائل هستند. پوشش روابط‌عمومی آنلاین، مانند مجلات تجارت آنلاین، اغلب شامل پیوندی به وب سایت شماست که به نوبه خود به بهبود وضعیت شما در نتایج جستجو کمک می‌کند.

۵. بازدید از وب سایت خود را افزایش دهید.

علاوه بر مزایای سئو (SEO) در روابط‌عمومی آنلاین، شرکت شما از افزایش بازدید به وب سایت از طریق پوشش رسانه آنلاین نیز بهره مند خواهد شد. پیوندهای موجود در مقالات و اشتراکات در شبکه‌های اجتماعی باعث می‌شود افراد به طور مستقیم به وب سایت شما سفر کنند. از آنجا، شما می‌توانید فعالیت‌ها را ردیابی کرده و بازدیدکنندگان را مجدداً مورد هدف قرار دهید.

ما در ارائه کمپین‌های روابط‌‌عمومی آنلاین و همچنین روابط‌عمومی و بازاریابی برای مشاغل در حوزه‌های مختلف مانند: صنایع، فروشگاه‌های آنلاین،‌ غذا و نوشیدنی و بهداشت و… سابقه برجسته‌ای داریم. در صورت تمایل با ما در تماس باشید. پابلیکا می‌تواند به شما در ارتقا نام تجاری کمک‌های بسیاری نماید.

اشتراک گذاری این مطلب در :

نظرات کاربران

هنوز نظری نداریم!

اولین دیدگاه رو میتونی راجع به این مطلب ثبت کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 11 =