مهمترین تغییرات بازاریابی محتوا در سال ۲۰۲۱

پابلیکا / بازاریابی محتوا / مهمترین تغییرات بازاریابی محتوا در سال ۲۰۲۱
تاریخ آخرین به روز رسانی: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
زمان تقریبی مطالعه : 1 دقیقه

 

بازاریابی محتوا، یکی از جدیدترین روش های بازاریابی در جهان است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. کاربران در دوران جدید در مواجه با شیوه­های سنتی بازاریابی­ رفتاری مدافعانه از خود نشان می­دهند که همین موضوع باعث شده است تا کسب­وکارها تمرکز خود را بر تولید محتوای ارزشمند معطوف کرده تا از طریق محتواهای جذاب، بازاریابی مطابق با سلیقه مردم انجام دهند چرا که امروزه با توجه به تغییرات سریع جهان از جمله عواملی که باید به آن توجه ویژه ای داشت، رفتار کاربران و مخاطبان ما در حوزه های کاری ماست.

در این ویدئو نیل پاتل، یکی از معروف ترین و مطرح ترین چهره ها در زمینه سئو و بازاریابی دیجیتال، مهمترین تغییرات بازاریابی محتوا (و سئو) را بر اساس رفتار کاربران بررسی کرده و اقدام به ارائه راهکار برای آن می پردازد.

نیل پاتل ( Neil Patel ) یکی از نام آشناترین افراد در حوزه بازاریابی اینترنتی است . او موسس وب سایت های Kissmetrics ، QuickSprout ، HelloBar و Crazy Eggs است . او به عنوان مشاور بازاریابی اینترنتی با برند های مطرحی همچون Amazon ، HP و … همکاری داشته است .

اشتراک گذاری این مطلب در :

نظرات کاربران

هنوز نظری نداریم!

اولین دیدگاه رو میتونی راجع به این مطلب ثبت کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 7 =