لینک بیلدینگ چگونه کسب و کار شما را متحول می کند؟

پابلیکا / سئو / لینک بیلدینگ چگونه کسب و کار شما را متحول می کند؟
تاریخ آخرین به روز رسانی: ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
زمان تقریبی مطالعه : 2 دقیقه

همانگونه که قسمت های قبل مجموعه مقالات راهنمای گام به گام لینک سازی برای بهبود سئو سایت صحبت شد، لینک هایی که از سایر سایت ها به شما داده می شوند، در بهبود سئو سایت شما تاثیر بسیاری دارند. بنابراین هرچه تعداد لینک های با کیفیت ورودی به وبسایت خود را افزایش دهید. احتمال بهبود جایگاه وبسایت شما در سرچ گوگل بیشتر خواهد شد.

علاوه بر مواردی که تا اینجا بیان شد، لینک بیلدینگ از برخی جهات دیگر نیز تاثیرات مثبتی برای شما خواهد داشت. که شاید در نگاه اول به چشم نیایند، با این حال در دراز مدت هم برای شما و هم برای وبسایتتان مفید خواهند بود.

         ۱-     ایجاد ارتباطات 

لینک بیلدینگ در برخی موارد، فارغ از رابطه در فضای آنلاین، می تواند منجر به ایجاد یک رابطه بین کسب و کارها گردد. این نوع از ارتباطات منجر به به اجرا در آمد همکاری های مشترک شده و برای کسب و کار شما سودآور خواهند بود. این ایجاد رابطه کاری به خودی خود می تواند برای شما ارزشمند بوده و سرآغازی باشد برای پیشرفت های بعدی.

         ۲-      ترافیک بر روی سایت با لینک بیلدینگ

در بخش های قبلی در مورد تاثیرات بک لینک بر روی سئو سایت توصبحاتی را دادیم. با این حال این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که هدف اصلی لینک دهی ها، انتقال ترافیک به به سایت منبع است. در صورتی که شما بتوانید از یک وبسایت معتبر برای سایت خود لینک بگرید. طبیعتا با افزایش ترافیک بر روی سایت شما همراه خواهد بود.

به عنوان مثال در آذر ماه ۹۷، پابلیکا یک کمپین PR برای مجموعه انفورماتیک گستر در ۲ سایت تابناک و دیجیاتو اجرا کرد. نتیجه این کمپین بیش از ۱۲۰ هزار ترافیک بر روی سایت مقصد در ۱۰ دقیقه ابتدایی اجرای کمپین بود.

         ۳-     برند سازی

برندسازی

لینک سازی اصولی و کارامد می تواند منجر به تثبیت جایگاه کسب و کار شما شود. و به عنوان یک برند معتبر و شناخته شده در حوزه کاری شما باشد. تکنیک ها مختلفی برای بهبود وضعیت لینک های ورودی شما وجود دارد که  از بهترین این تکنیک ها، تولید محتوای با کیفیت است. با تولید محتوای با کیفیت و کاربردی، شما در بین مخاطبین و سایر فعالان حوزه کاری خود به عنوان یک مرجع معتبر شناخته شوید.

اشتراک گذاری این مطلب در :

نظرات کاربران

هنوز نظری نداریم!

اولین دیدگاه رو میتونی راجع به این مطلب ثبت کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 13 =