همه چیز راجع‌به تولید محتوا با هوش مصنوعی

پابلیکا / دسته‌بندی نشده / همه چیز راجع‌به تولید محتوا با هوش مصنوعی
تاریخ آخرین به روز رسانی: ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
زمان تقریبی مطالعه : 6 دقیقه
همه چیز راجع‌به تولید محتوا با هوش مصنوعی

پس از پیشرفت‌هایی که در زندگی انسان‌ها ایجاد شدند، جهان قدیمی آن‌ها به اینترنت وابسته شد. در این زمان، تمام شرکت‌ها به تبلیغات و محتواهایی در‌ همین زمینه نیاز دارند؛ اما تولید محتوا چه تعریفی دارد؟
نوشتن محتوا با قوانین خاص و جزئیاتی دقیق را تولید محتوا می‌نامند. این مهم باید توسط فردی متخصص انجام شود. به‌تازگی تولید محتوا با هوش مصنوعی نیز ممکن شده است. آیا از جزئیات این روش نوین مطلع هستید؟ اگر پاسخ شما منفی است، اما دوست دارید با این روش آشنا شوید، در ادامه‌ این مطلب با ما همراه باشید.

توضیحاتی راجع‌به تولید محتوا با هوش مصنوعی و روش انجام آن

برای انواع معرفی‌ها و استفاده مفید از بستر اینترنت، لازم است محتوایی مفید بنویسید و از آن استفاده کنید. در اوایل شروع این سیستم، تولید و نوشتن متن، توسط انسان‌های ماهر انجام می‌شد؛ اما با ظهور هوش مصنوعی، همه ‌چیز متحول شد.
تولید محتوا با هوش مصنوعی به ‌معنای فعالیت یک ربات هوشمند است؛ در واقع در این روش، یک ابزار یا یک ربات، نوشتن مطلب را به‌ عهده گرفته و با استفاده از خلاقیت، این وظیفه را انجام می‌دهد.
فعالیت هوش مصنوعی در زمینه‌ نوشتن محتوا، بسیار گسترده است. شما می‌توانید محتوای مورد‌نیاز خودتان برای سایت‌ها، ایمیل‌ها، کتاب‌های الکترونیکی و شبکه‌های اجتماعی، با استفاده از این دستیار هوشمند، بنویسید و منتشر کنید.

تولید محتوا با هوش مصنوعی می‌تواند از‌ طریق روش‌های مختلفی انجام شود. مهم‌تربن نکته در این زمینه، کپی‌نبودن مطلب نوشته شده است. ربات‌ها برای نوشتن متن به حضور یک انسان نیاز دارند. این نیروی انسانی باید مواردی را به ربات بدهد و پس از چند ثانیه متن را از او تحویل بگیرد.
نوشتن مطلب از ‌طریق اطلاعات موجود در درون ربات انجام می‌شود؛ بنابراین برای شروع کار، نیاز است که کلمه‌ی کلیدی، توضیحات و اطلاعات مهم، لینک‌ها یا جمله‌های مورد‌نیاز را به این ابزار کاربردی تحویل دهید.

خوشبختانه تولید محتوا با هوش مصنوعی به زبان فارسی ممکن است؛ همچنین پس از گذشت زمان، خلاقیت و مهارت دستگاه شما بیشتر خواهد شد؛ ناگفته نماند که این نوع از تولید محتوا نیز، نیاز به ویرایش خواهد داشت. این اصلاح باید توسط انسان‌‌ها انجام شود. برای آشنایی بیشتر با این مسیر نوین، در ادامه با ماه همراه باشید.

تولید محتوا با هوش مصنوعی، اطلاعات و موضوع خود را به هوش مصنوعی بدهید و متن را تحویل بگیرید.
معرفی چند مزیت تولید محتوا با هوش مصنوعی

همانند تمام موارد دیگر در این جهان، تولید محتوا با هوش مصنوعی نیز ممکن است مزایا و معایبی داشته باشد. آشنایی با مزیت‌های این روش نوین، می‌تواند شناخت شما را افزایش دهد؛ بنابراین در ادامه به معرفی تعدادی از مزیت‌های تولید محتوا به ‌کمک هوش مصنوعی خواهیم پرداخت.

استفاده‌ مفید از زمان

اشخاص برای نوشتن یک محتوا باید ابتدا اطلاعات خودشان را بالا ببرند. مطالعه و بررسی مطالب گوناگون ممکن است بسیار زمان‌بر باشد؛ همچنین نوشتن یک متن یونیک کار سختی است و نیاز به توجه زیادی خواهد داشت.

تمام موارد گفته‌شده نشان می‌دهد که تولید محتوا به ‌وسیله‌ انسان‌ها به وقت زیادی نیاز دارد. در ‌مقابل، تولید محتوا با هوش مصنوعی دارای محدودیت زمانی نخواهد بود. این ابزار کاربردی در درون خود اطلاعات زیادی دارد؛ بنابراین زمانی برای بررسی سایت‌های دیگر صرف نمی‌شوند.
نوشتن محتوا به‌کمک ربات نیز چندان طولانی نخواهد بود. ابزار هوشمند، با‌ توجه به اطلاعات خودشان، متن را به ‌خوبی نوشته و در همین حین، به یونیک‌بودن محتوا نیز توجه می‌کنند؛ در‌ نتیجه استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوا، زمان شما را حفظ خواهد کرد.

حفظ سرمایه و ثروت

اگر تولید محتوا با هوش مصنوعی را به ‌کمک ابزار آنلاین انجام دهید، هزینه شما به حداقل میزان ممکن خواهد رسید. حتی اگر دستیار هوشمند شما رایگان نباشد، باز هم هزینه تولید محتوا بسیار اندک خواهد بود؛ بنابراین نوشتن متن به ‌کمک این روش، در سرمایه و ثروت شما و حفظ آن بسیار موثر است.

پیشنهاد‌های متنوع

هوش مصنوعی می‌تواند ایده‌یابی محتوا را به‌ خوبی انجام دهد؛ بنابراین متنی که به شما تحویل می‌دهد، از ابعاد مختلف بهترین است. افزون ‌بر این مسئله، شما می‌توانید برای نوشتن مطالب مختلفی از هوش مصنوعی استفاده کنید. این روش، بسیار گسترده است و شما باید بر‌ اساس فاکتور‌های خودتان، نوشته را شروع کرده و سپس تحویل بگیرید.

کیفیت و عملکرد عالی

هوش مصنوعی شبیه یک فرزند برای فضای مجازی است. این ربات تمام جزئیات اینترنت را بلد است و اطلاعات کاملی در این‌باره دارد. مطالبی که توسط این ابزار نوشته می‌شود؛ بر ‌اساس قوانین وب است؛ بنابراین کیفیت این متن بسیار بالا خواهد بود. تولید محتوا با هوش مصنوعی دارای یک عملکرد خوب و یک نتیجه‌ بی‌نظیر است.

پیروز شدن در رقابت

رشد در فضای مجازی یک رقابت است. در زمان کنونی، هر برندی که بتواند بر اینترنت تسلط داشته باشد، در میدان نبرد پیروز خواهد شد. نیرو‌های انسانی سرعت و اطلاعات محدودی دارند؛ بنابراین اگر رقابتی بین انسان و ربات‌ها ایجاد شود، برنده این رقابت به‌طور حتم، ربات‌های هوشمند خواهند بود.

امکان تولید محتوای شخصی

همانطور که در قسمت قبل گفته شد، برای تولید محتوا با هوش مصنوعی، می‌توانید جزئیاتی را به دستیار هوشمند خودتان تحویل دهید. ربات نیز می‌تواند محتوای شما را به‌صورت شخصی بنویسد. در این زمینه احتمال کپی‌شدن محتوا‌ها به‌طور کلی از‌ بین خواهد رفت.

کلمه کلیدی، اطلاعات و موضوع خود را به هوش مصنوعی بدهید و متن را تحویل بگیرید.
کلمه کلیدی، اطلاعات و موضوع خود را به هوش مصنوعی بدهید و متن را تحویل بگیرید.

آیا ربات‌ ها جایگزین انسان ها شده اند؟

ظهور هوش مصنوعی در دنیای نوشته‌ها می‌تواند مشاغل مرتبط را محدود کند. افرادی فکر می‌کنند بعد از وجود هوش مصنوعی، نوشتن محتوا توسط انسان‌ها به‌طور کلی نابود خواهد شد؛ اما واقعیت بر‌خلاف این نظریه است.
حتی اکنون که تولید محتوا با هوش مصنوعی بسیار محبوب شده، باز هم وجود انسان برای شروع فرآیند نوشتن لازم است. اگر انسان نباشد، هیچ اطلاعاتی به ربات داده نخواهد شد؛ بنابراین هیچ نوشتنی شروع نمی‌شود؛ در ‌نتیجه تصور جایگزین‌شدن هوش مصنوعی با مهارت‌های انسانی یک اشتباه محض است.

تولید محتوا با هوش مصنوعی برای کدام مشاغل مناسب است؟

مشاغل برای معرفی خود به‌خصوص در جهان امروزی، از بستر اینترنت استفاده می‌کنند. محتوا در این حوزه اهمیت بالایی دارد؛ بنابراین تولید محتوا با هوش مصنوعی در این نوع از مشاغل موثر خواهد بود.
ابزار هوش مصنوعی در تولید محتوای متنی بسیار قدرتمند هستند. این ربات‌ها می‌توانند محتوای سایت‌ها و مقاله‌ها، مطالب کتاب الکترونیک، ایمیل‌ها و… را به‌خوبی و با بالا‌ترین کیفیت بنویسند؛ اما تولید محتوای ویدئویی با استفاده از هوش مصنوعی هنوز به‌اندازه‌ کافی رشد نکرده است.

با‌ توجه به تمام اطلاعات داده شده، اگر شغل شما دارای سایت یا فعالیت در فضای مجازی است و اگر، محتوای مورد‌نیاز شما متنی باشد، می‌توانید از تولید محتوا به‌ کمک هوش مصنوعی کمک بگیرید؛ در واقع تولید محتوا به‌وسیله‌ هوش مصنوعی برای مشاغلی که دارای این ویژگی‌ها هستند، بسیار مناسب خواهد بود.

محتوا‌های متنی تولید‌شده توسط هوش مصنوعی بسیار اصولی و استاندارد هستند.
محتوا‌های متنی تولید‌شده توسط هوش مصنوعی بسیار اصولی و استاندارد هستند.

معرفی چند ابزار برای تولید محتوا با هوش مصنوعی

ابزار‌های موجود در زمینه‌ تولید محتوا با هوش مصنوعی بسیار گسترده هستند. تعداد این ربات‌ها زیاد است؛ اما تخصص هر ‌کدام در یک زمینه مشخص است. به‌طور کلی تولید محتوا برای متن، تصویر، ویدئو و صوت انجام می‌شود و ابزار‌ها نیز در همین حوزه‌ها متخصص هستند. در ادامه با ابزار‌های هوش مصنوعی تولید محتوا آشنا خواهید شد.

ابزار‌های تولید متن

تولید محتوا با هوش مصنوعی به ابزار‌های قدرتمندی نیاز خواهد داشت. یکی از بهترین ربات‌ها در این زمینه، jasper al است. این ابزار در قسمت‌های مختلفی فعال بوده و می‌تواند محتوای متنی مخصوص سایت، مقاله یا کتاب‌ها را به ‌خوبی و با رعایت جزئیات بنویسد.

یکی دیگر از کاربردی‌ترین ابزار‌ها در این حوزه copy al است. از مزیت‌های مهم این ربات، می‌توان به رایگان‌بودن آن اشاره کرد؛ بنابراین با کمک گرفتن از این دستیار هوشمند، می‌توانید کنترل هزینه‌ها را به‌ خوبی انجام دهید. تعداد زبان‌های بسیار زیاد و حفظ متن‌های شما، از دیگر مزیت‌های این ربات محسوب می‌شود.

Notion al از دیگر ربات‌های فعال در تولید محتوا با هوش مصنوعی است. این ابزار قسمت‌های مختلفی دارد و شما توانایی‌های متفاوتی خواهید داشت. می‌توانید متن خودتان را ویرایش کنید یا حتی اشتباه‌های نگارشی را اصلاح کنید. این ابزار در ترجمه متن‌ها نیز می‌تواند به شما کمک شایانی بکند.

ابزار‌های تولید تصویر

تولید محتوای تصویری در بستر اینترنت به‌ کمک چند ابزار مفید، ممکن است. یکی از بهترین ابزار‌ها در این حوزه Dall_E خواهد بود. برای فعالیت در این ربات، لازم است اطلاعات مفیدی داشته باشید. چند نکته مهم که برای کسب‌و‌کار شما اهمیت دارد، به ربات می‌دهید و پس از گذشت مدتی، تصویری مطابق با اطلاعات شما ساخته می‌شود.

ابزار کاربردی بعدی در این زمینه، Canva است. این ربات بر ‌پایه‌ هوش مصنوعی ساخته شده است؛ بنابراین می‌تواند عملکرد مناسبی داشته باشد. تصاویر ساخته شده توسط این ابزار کاربردی، با‌ توجه به اطلاعات ورودی شما خواهد بود.
اگر خواهان سرعت هستید، باید کار با artimator را تجربه کنید. این دستیار هوشمند می‌تواند به‌راحتی کلمات زیادی را به تصویر تبدیل کند. کیفیت این تصاویر بسیار بالا است و عملکرد این ابزار به ‌شدت قوی خواهد بود.

ابزار‌های تولید ویدئو

تولید محتوای ویدیویی اهمیت بالایی دارد. ویدئو می‌تواند در یک زمان کوتاه، اطلاعات زیادی را انتشار دهد؛ بنابراین اگر بتوانید به‌ کمک هوش مصنوعی، ویدیوهایی بسازید و از آن در‌ جهت رشد برند خودتان استفاده کنید، موفق‌تر خواهید بود.

یکی از بهترین ربات‌ها در این زمینه adobe sensei است. این ابزار ویژگی‌های گوناگونی دارد. با‌استفاده از آن می‌توانید زمینه ویدئو را تغییر دهید و جزئیات را به‌ خوبی بررسی کنید. قدرت تشخیص این ربات تا‌حد مطلوبی بالا است و در‌ حین کار‌کردن با آن، مشکلی نخواهید داشت.
استفاده از runwayml برای هر فردی بسیار مناسب است. این دوست قدرتمند می‌تواند ویدئو یا حتی عکس‌های شما را به ‌خوبی ویرایش کند یا محتوای ویدیویی جدید بسازد. کار با این ابزار آسان است. تنظیم سطح نور و تسلط بر پس‌زمینه ویدئو و عکس از مزیت‌های این ربات‌ هوشمند محسوب می‌شود.

اگر تازه‌کار هستید و با محیط دستیار‌های هوشمند آشنا نیستید، باید از deepbrain استفاده کنید. سرعت این ربات به‌شدت بالا است. محیط روان و ساده آن می‌تواند به افراد بی‌تجربه کمک کند. امکان ویرایش‌کردن ویدیو‌ها و ساخت فیلم‌های با‌کیفیت، این ابزار را بسیار کاربردی خواهد کرد؛ ناگفته نماند که این ربات تا‌حدودی رایگان است.
Heygen برای متخصص‌ها طراحی شده است. این دوست هوشمند بسیار قوی و قدرتمند است. پشتیبانی از زبان‌های مختلف می‌تواند یک ویژگی عالی باشد. امکان ساخت ویدیو‌ی انیمیشنی، عملکرد خوب، نداشتن هزینه‌ بالا و وجود قالب‌های پیش‌فرض از دیگر امکانات این ابزار کاربردی محسوب خواهد شد.

ابزار‌های تولید صوت

ابزار‌های تولید صوت در زمینه‌ فضای مجازی بسیار محدود هستند؛ اما ممکن است در آینده به‌طور چشم‌گیری پیشرفت کنند. یکی از بهترین ابزار‌ها در این زمینه، ربات‌هایی هستند که ترجمه انجام می‌دهند. این ابزار هدفمند با پشتیبانی از زبان‌های مختلف، شرایط تبدیل متن به صوت را فراهم می‌کنند.

هوش مصنوعی نه تنها در تولید متن، بلکه در تولید صدا و تصویر نیز بسیار قدرتمند عمل کرده‌است.
هوش مصنوعی نه تنها در تولید متن، بلکه در تولید صدا و تصویر نیز بسیار قدرتمند عمل کرده‌است.

پابلیکا همراه شما برای تولید محتوا با هوش مصنوعی

جهان وب بسیار گسترده است؛ به‌ همین دلیل تسلط بر این دنیا، غیر‌ممکن است. اگر افراد بخواهند به‌تنهایی محتوایی تولید کنند، موفق نخواهند شد. تولید محتوا با هوش مصنوعی نیز باید زیر‌نظر افراد متخصص انجام شود.
پابلیکا یکی از بهترین‌ها در این زمینه است. با کمک‌گرفتن از پابلیکا می‌توانید محتوا‌های دقیقی بنویسید؛ همچنین تخصص افراد فعال در پابلیکا می‌تواند انتشار محتوا را برای شما ساده‌تر کند؛ در ‌نتیجه موفقیت برای برند شما به‌سادگی تضمین خواهد شد.

 

اشتراک گذاری این مطلب در :

سوالات متداول

بله. برخی از هوش مصنوعی‌ها قسمتی از خدمات خود را رایگان به افراد ارائه می‌دهند.

خیر. محتوا توسط دانش خود هوش مصنوعی تولید می‌شود و هر چه توضیحات شما شخصی‌سازی‌شده‌تر و دقیق‌تر باشد، نتیجه بی‌نظیر‌تر است.

محتوای تولیدشده توسط هوش مصنوعی سئو قدرتمندی دارد و دقیق‌تر است.

نظرات کاربران

هنوز نظری نداریم!

اولین دیدگاه رو میتونی راجع به این مطلب ثبت کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + شش =