بهترین سایت‌ تولید محتوا : معرفی کامل بهترین سایت‌های تولید محتوا

پابلیکا / بازاریابی محتوا / بهترین سایت‌ تولید محتوا : معرفی کامل بهترین سایت‌های تولید محتوا
تاریخ آخرین به روز رسانی: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
زمان تقریبی مطالعه : 8 دقیقه

آیا می‌دانید بهترین سایت‌ تولید محتوا کدام است؟ در عصر حاضر، حوزه کاری بهترین سایت‌های تولید محتوا سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی است. فعالیت سایت‌ها و این شبکه‌ها بر اساس تولید محتوای باکیفیت و یونیک پیش می‌رود. محتوای وب‌سایت‌ها به‌عنوان پادشاه است که در جذب مخاطبان تأثیر بسزایی دارد، از همین جهت شرکت‌هایی زیادی در زمینه تولید محتوای باکیفیت مشغول به فعالیت هستند که برای ارتقای سایت خود و افزایش تعداد بازدیدکنندگان باید بهترین شرکت و سایت را برای تولید محتوا انتخاب کنید. اما بهترین سایت‌های تولیدکننده محتوا کدام‌اند؟ اگر به دنبال بهترین سایت تولید محتوا هستید، این مقاله برای شماست. در ادامه به‌صورت کامل با بهترین سایت تولید محتوا آشنا می‌شوید.

تولید محتوا چیست؟

قبل از معرفی بهترین سایت تولید محتوا به‌صورت کلی، بهتر است با محتوا و تولید محتوا آشنا شوید تا اطلاعات بیشتری در زمان انتخاب سایت تولید محتوا داشته باشید و بهترین‌ها را از نظر کیفیت و ساختار انتخاب کنید. امروزه تولید محتوا به‌عنوان اصلی‌ترین و اساسی‌ترین معیار برای کسب رتبه در موتورهای جستجو مانند مرورگر، شبکه‌های اجتماعی و… است. تولید محتواهایی برای کسب‌وکارهای مختلف کاربرد دارند که در بازار رقابت بیشتر دیده شوند و در نتیجه اعتبار و مشتریان بیشتری داشته باشند. روش تولید محتوا به‌صورت سئو محور است که در ادامه با محتواهای سئو شده آشنا خواهید شد.

طبق تعریف ارائه شده در سایت https://contentmarketinginstitute.com// ،

مفهوم تولید محتوا به معنای نوشتن، تولید، طراحی ساخت و ضبط مطالب، تصاویر، ویدئوها و دیگر پروسه‌ها است تا به‌صورت مستقیم با غیر مستقیم بر ذهن افراد تاثیر بگذارد و جذب کسب‌وکار شوند. به‌صورت کلی هدف از تولید محتوا افزایش مشتریان، افزایش فروش، جذب مخاطبان بیشتر و… است.

محتوای سئو شده

محتوای سئو شده عبارت است از محتوایی که طبق اصول و قوانین درست محتوا نویسی بدون کپی، داشتن غلط املایی یا نگارشی و… نوشته شده باشد. این محتوا به الگوریتم وب سایت در گوگل آسیب نمی‌رساند، در نتیجه می‌تواند وب سایت را در مسیر درست برای قرارگرفتن در رتبه برتر گوگل و افزایش تعداد بازدیدکنندگان قرار دهد.

اهمیت تولید محتوا برای وب سایت

تولید محتوا برای وب سایت کسب‌وکارهای مختلف از جنبه‌های متفاوت اهمیت زیادی دارد. در مرحله نخست، اگر بخواهید وب سایت شما در موتورهای جستجو مانند گوگل و مرورگر جایگاه خوبی داشته باشد و جزو سایت‌های اول جستجو قرار گیرد، باید تولید محتوا را جدی بگیرید؛ اما این نکته را در نظر داشته باشید که تولید محتوا به معنای نوشتن جملات زیاد و بی‌معنی و بی‌ربط برای کسب‌وکار نیست؛ زیرا این جملات وب سایت شما را به رتبه‌های برتر نمی‌رسانند.

تولید محتوا برای جذب مشتری و فروش بیشتر نیز اهمیت فراوانی دارد. اگر می‌خواهید مشتریان زیادی جذب سایت شما شوند و فروش خوبی داشته باشید، اولین و مهم‌ترین گام تولید محتوا است. اگر وب سایت کسب‌وکار شما محتوای با کیفیتی نداشته باشد، شما مخاطبان و مشتریان خود را به‌راحتی از دست می‌دهید؛ زیرا محتوای جذابی برای ترغیب مشتریان نداشته‌اید؛ اما یک محتوای اصولی و باکیفیت در رشد کسب‌وکار و افزایش فروش تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد، پس تولید محتوا وب سایت را جدی بگیرید.

باتوجه‌به اهمیت بسیار زیاد تولید محتوا سایت‌های آنلاین زیادی یا کادری مجرب و حرفه‌ای از نویسندگان محتوا در زمینه تولید محتوا به‌صورت اصولی و مناسب با کسب‌وکار فعالیت می‌کنند. شما برای کسب رتبه برتر گوگل و جذب مشتری و فروش بیشتر می‌توانید تولید محتوای خود را به این سایت‌ها بسپارید.

اهمیت تولید محتوا برای وب سایت
اهمیت تولید محتوا برای وب سایت

بهترین سایت تولید محتوا چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

سایت‌های تولید محتوا باتوجه‌به نوع کسب‌وکار و هدف شما از تولید محتوا خدمات متعددی را ارائه می‌دهند که در این قسمت مطرح می‌کنیم:

  • تدوین برنامه و تقویم محتوایی مشخص
  • استراتژی‌سازی قوی برای محتوا
  • ساخت لحن برند
  • تولید نشریات و مجلات الکترونیکی اختصاصی
  • آنالیز و تحلیل سایت رقبا برای تولید محتوای بهتر
  • به‌کارگیری قوانین و اصول سئو برای بهینه‌سازی محتوا
  • استفاده از تکنیک‌های جدید برای جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش
  • ساخت کلمه کلیدی و کلمات مرتبط بر اساس عنوان‌هایی که مخاطبان جستجو می‌کنند.
  • تولید محتوای تخصصی برای شبکه‌های اجتماعی و…

معرفی بهترین سایت‌های تولید محتوا

در این قسمت به‌صورت کامل چند سایت برتر در ایران که در زمینه تولید محتوای باکیفیت فعالیت می‌کنند، را به شما معرفی می‌کنیم:

معرفی بهترین سایت‌های تولید محتوا

سایت رایامارکتینگ

سایت رایامارکتینگ به‌عنوان بهترین سایت‌ها برای تولید محتوا فعالیت می‌کند. این سایت در زمینه‌های مختلف مانند رسانه‌های گرافیکی، صوتی، اجتماعی، ویدئویی و متنی، تولید محتوا انجام می‌دهد. بیش از ۷۰۰ نویسنده در حوزه‌های مختلف، بیش از ۹۰۰ گرافیست و موشن گراف، ۱۲۰۰ برنامه‌نویس حرفه‌ای تحت وب و ۱۱۰۰ تایپیست با این سایت همکاری می‌کنند. این سایت با داشتن کادری مجرب و فوق حرفه‌ای توانسته است، رکورد تولید محتوای باکیفیت را ثبت کند. از ویژگی‌ها و خدمات رایامارکتینگ موارد زیر هستند:

  • یکی از مهم‌ترین خدمات این سایت نسبت به دیگر سایت‌های تولیدکننده محتوا این است که در تمامی حوزه‌ها به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد.
  • دیگر ویژگی این شرکت داشتن پشتیبانی خوب و قوی برای کاربران در ۲۴ ساعت شبانه‌روز است که در صورت هرگونه پرسش می‌توانید تماس بگیرید و با کارشناسان به‌صورت رایگان صحبت کنید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.
  • دیگر خدمت مهم رایامارکتینگ برای مشتریان قیمت مقرون‌به‌صرفه تولید محتوا در کنار کیفیت بسیار خوب است. طبق آمار به‌دست‌آمده تاکنون بیش از ۲۸ هزار نفر در این سایت برای تولید محتوا سفارش ثبت کرده‌اند و حدود ۲۰۷.۶۴۷.۴۰۰ میلیون کلمه تولید شده است که این رکورد بسیار خوبی نسبت به دیگر سایت‌ها است.
  • از دیگر خدماتی که این سایت به مشتریان خود ارائه می‌دهد، تحویل محتواها در مدت‌زمان کوتاه است.

 

سایت رایامارکتینگ به‌عنوان بهترین سایت‌ها برای تولید محتوا فعالیت می‌کند.
سایت رایامارکتینگ به‌عنوان بهترین سایت‌ها برای تولید محتوا فعالیت می‌کند.

سایت تریبون

سایت تریبون یکی دیگر از  سایت‌ها برای تولید محتوا است که کیفیت، دقت و سرعت محتوا را با یکدیگر تجربه خواهید کرد. این سایت در زمینه رپورتاژ نویسی، محتوای وبلاگ و محتوای خبری و فروشگاهی فعالیت دارد. در این سایت، بهترین نویسندگان کشور با قلم حرفه‌ای استخدام شده‌اند تا محتواهای باکیفیت و یونیک بدون کپی و… نگارش کنند. قلم نویسندگان این سایت بر اساس اصول سئو است که موجب رسیدن وب سایت شما به رتبه‌های برتر گوگل می‌شود. در نتیجه تعداد مخاطبان و مشتریان وب سایت شما افزایش می‌یابد و فروش بی‌نظیری را تجربه خواهید کرد. خدمات و ویژگی‌های تریبون برای مشتریان شامل موارد زیر می‌شود:

کنترل دومرحله‌ای کیفیت محتوا

تمامی محتواهایی که توسط محتوانویسان سایت تریبون نگارش می‌شوند توسط ویراستاران محتوا در دو مرحله چک و بررسی می‌شوند. هدف ویراستاران این است که محتوایی باکیفیت و اصولی بدون مشکلات نگارشی یا کپی، تحویل مشتری داده شود و به الگوریتم سایت مشتری آسیب نرساند.

لحن مناسب وب سایت و برند

نویسندگان این سایت محتواها را باتوجه‌به لحن وب سایت و برند شما مانند لحن رسانه‌ای، لحن رسمی، لحن وبلاگ و… می‌نویسند و در کنار آن تمامی اصول و قواعد محتوا نویسی را رعایت می‌کند.

تحویل سریع

مزیت مهم این وب سایت تحویل سریع محتواها پس از ثبت سفارش مشتری است که پس از سفارش به مدت‌   ۳۶ الی ۷۲ ساعت محتوا نگارش و به مشتری تحویل داده می‌شود.

ضمانت بازگشت وجه

تریبون محتواها را با عالی‌ترین کیفیت ممکن نگارش می‌کند و اگر به هر دلیلی محتوا طبق استانداردهای وب سایت شما نگارش نشود یا در زمان مشخص شده تحویل داده نشود، تمامی هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید به شما برگشت داده می‌شود.

تعرفه تولید محتوا در سایت تریبون

تعرفه تولید محتوا در حوزه‌های مختلف در سایت تریبون یکسان است که با مراجعه به سایت تریبون ماشین‌ حسابی را مشاهده می‌کنید که می‌توانید تعداد کلمات محتوای موردنظر را از ۵۰۰ کلمه تا ۵۰۰۰ کلمه انتخاب کنید تا تعرفه محتوا برای شما به نمایش گذاشته شود.

سایت الو محتوا

سایت الو محتوا یکی از برترین سایت های تخصصی در زمینه تولید محتوا است که با کادری حرفه‌ای از نویسندگان تولید محتوا را در تمام زمینه‌ها مانند تولید محتوای متنی، تصویری، گرافیکی، ویدئویی، صوتی و… را به‌صورت کاملاً تخصصی انجام می‌دهد. تولید محتوا در این سایت بادقت بسیار بالا انجام می‌شود تا محتوا روان، قابل‌فهم، تخصصی و یونیک باشند همچنین آنالیز محتوا توسط ویراستاران این مجموعه با حساسیت بسیار بالایی انجام می‌شود تا محتواها باکیفیت قابل‌توجهی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

سایت الو محتوا دارای پشتیبانی بسیار خوبی است که پس از ثبت سفارش مرحله‌ به‌ مرحله تولید محتوا می‌توانید اطلاع داشته باشید. در صورت هرگونه سوال می‌توانید با کارشناسان در بخش پشتیبانی تماس بگیرید. اگر قصد دارید تولید محتوای سایت خود را به‌ صورت کاملاً تخصصی و اصولی پیش ببرید، این سایت بهترین انتخاب است؛ زیرا این سایت در کنار تعرفه مناسبی که برای تولید محتوا دارد، همچنین محتواها را با بهترین کیفیت تولید می‌کند که این کیفیت را در هر سایتی نمی‌توان مشاهده کرد. با انتخاب الو محتوا می‌توانید بابت کیفیت محتواها اطمینان خاطر داشته باشید؛ زیرا تخصص‌گرایی اولویت سایت الو محتوا است.

سایت الو محتوا یکی از برترین سایت های تخصصی در زمینه تولید محتوا است
سایت الو محتوا یکی از برترین سایت های تخصصی در زمینه تولید محتوا است

تعرفه تولید محتوا در الو محتوا

تعرفه تولید محتوا در الو محتوا باکیفیت تخصصی که دارد بسیار مقرون‌به‌صرفه است. شما باتوجه‌به حجم کاری که دارید می‌توانید از پلن‌های تخفیفی استفاده کنید. البته این سایت پلن‌های تخفیفی را نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع دقیق از تعرفه‌ها می‌توانید به این سایت مراجعه کنید.

سایت فرا محتوا

سایت فرا محتوا از جمله برترین سایت های آنلاین تولید محتوا است که بهترین خدمات تولید محتوا را به‌صورت کاملاً تخصصی در اختیار صاحبان کسب‌وکار برای ارتقا وب‌سایت قرار می‌دهد. فرا محتوا جزو سایت هایی است که سابقه درخشان و موفقیت‌های زیادی در زمینه دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دارد. با انتخاب این سایت برای تولید محتوا می‌توانید رشد وب‌سایت خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ببینید؛ زیرا کارشناسان این مجموعه با پیاده‌سازی ایده‌های پویا و درست به شما در رسیدن به اهدافتان کمک زیادی می‌کنند.

برای اینکه وب‌سایت در مسیر موفقیت قرار گیرد، باید محتوای تخصصی و استراتژی شده در سایت قرار دهید که فرا محتوا با برترین نویسندگان محتواهایی کاملاً تخصصی و حرفه‌ای را برای سایت شما آماده می‌کند. یکی از دلایل محبوبیت سایت فرا محتوا برای مخاطبان، این است که فرا محتوا نقشه راه را برای رسیدن به اهداف مخاطب ترسیم می‌کند. حتماً می‌دانید که گوگل به کیفیت محتواها اهمیت زیادی می‌دهد و به میزانی که محتواها کیفیت خوبی داشته باشند، سایت در رتبه‌های برتر قرار می‌گیرد؛ از همین جهت سایت فرا محتوا برای رسیدن سایت شما به رتبه برتر کمک زیادی می‌کند.

این سایت خدمات بسیار ارزنده‌ای را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید محتوا در حوزه‌های مختلف از جمله محتوای متنی، محتوای صوتی، محتوای گرافیکی و…
  • استراتژی سازی محتوا، ساخت برند شخصی و پرسونای مخاطب
  • دسته‌بندی اصولی قسمت‌های مختلف محتوا
  • دسته‌بندی خدمات محتوایی مانند استراتژی محتوا، ابزارهای تولید شده محتوا و…

سایت نویسش

سایت نویسش نیز جزو بهترین سایت سفارش تولید محتوا است که در زمینه تولید محتوای متنی، صوتی و بسته‌های نویسش فعالیت می‌کند. این سایت در تمامی حوزه‌ها تولید محتوا انجام می‌دهد که با انتخاب موضوع مدنظر پروژه شما به نویسنده متخصص در همین زمینه برای تولید محتوا داده می‌شود. نوشتن محتوای متنی یا صوتی در این سایت باتوجه‌به انتخاب شما با سه لحن رسمی، محاوره‌ای و دوستانه انجام می‌شود.

سایت نویسش برای کسب‌وکارهایی که قصد بازاریابی محتوایی دارند، انتخابی ایده‌آل است؛ زیرا راهکارهایی جامع برای ارتقا وب سایت و افزایش تعداد مشتریان و فروش را ارائه می‌دهد. تعرفه تولید محتوا در سایت نویسش باتوجه‌به نوع زبان تولید محتوا، لحن محتوا و همچنین موضوع محتوا متغیر است. شما با مراجعه به سایت نویسش و انتخاب زبان و موضوع به همراه تعداد کلمات می‌توانید تعرفه‌ها را مشاهده کنید.

مزایا و خدمات سایت نویسش این است که با انتخاب سایت نویسش برای تولید محتوا از کیفیت محتواهای تولید شده اطمینان خاطر خواهید داشت؛ زیرا این سایت در کنار قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای که دارد، با کمک بهترین نویسندگان توانسته محتواهای باکیفیت را تولید کند درصورتی‌که از محتواها رضایت کافی نداشته باشید، پشتیبانی این سایت محتواها را بررسی و برای جلب رضایت شما تلاش می‌کند.

سایت وب رمز

سایت وب رمز یکی دیگر از سایت های ارائه‌دهنده تولید محتوا به‌صورت تخصصی در سطح جهان است که از سال ۱۳۸۱ فعالیت می‌کند. وب رمز با ارائه بهترین خدمات در زمینه تولید محتوا، طراحی اختصاصی پورتال و… توانسته محبوبیت زیادی در بین افراد و وبمسترها کسب کند. خدماتی که این سایت به کاربران ارائه می‌دهد عبارت‌اند از:

  • طراحی سایت
  • تولید محتوا سایت
  • تبلیغات گوگل
  • خرید سرور مجازی و اختصاصی
  • خریدهاست

سایت کارلنسر

سایت کارلنسر نیز جزو برترین سایت های تولید محتوا از نظر کیفیت است که با داشتن نویسندگان متخصص بهترین محتواها را با تعرفه مناسب تولید و به مشتریان ارائه می‌دهد. این سایت در حوزه‌های مختلف تولید محتوا انجام می‌دهد که انواع پروژه‌های متنی؛ مانند مقاله، رپورتاژ و وبلاگ و همچنین تولید محتواهای ویدئویی، تصویری و اجتماعی را می‌توانید به این سایت بسپارید. برای اطلاع از تعرفه سایت کارلنسر می‌توانید به این سایت مراجعه کنید و به‌صورت رایگان از راهنمایی‌های تیم پشتیبانی بهره‌مند شوید.

سایت نوین محتوا

انتخاب سایت نوین محتوا بهترین گزینه برای جذب مشتریان بیشتر و همچنین وفاداری مشتریان است. این سایت سابقه کاری درخشانی در زمینه تولید محتوای تخصصی دارد و با استراتژی اصولی، سایت شما را در رتبه‌های نخست گوگل قرار می‌دهد تا مخاطبان زیادی از سایت شما بازدید کنند. این سایت با تولید محتوای باکیفیت سبب ماندگاری و وفاداری مشتریان شما نیز می‌شود. از جمله خدماتی که این سایت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تضمین کیفیت و اصالت محتوا
  • تحلیل و بررسی کلمات کلیدی
  • تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی
  • تولید محتوای چندرسانه‌ای
  • تولید محتوای استراتژی شده
  • شخصی‌سازی تصاویر
  • تولید محتوای متنی و ویدئویی
انتخاب سایت نوین محتوا بهترین گزینه برای جذب مشتریان بیشتر
انتخاب سایت نوین محتوا بهترین گزینه برای جذب مشتریان بیشتر

تولید محتوا با پابلیکا: بهترین سایت تولید محتوا

شما با سپردن تولید محتوای خود به بهترین سایت تولید محتوا سایت خوبی خواهید داشت؛ زیرا با تولید محتوا مخاطبان و مشتریان از سایت بازدید می‌کنند و برای خرید ترغیب می‌شوند. از طرفی دیگر بهترین سایت‌های تولید محتوا به کیفیت محتوا وب سایت اهمیت زیادی می‌دهند؛ زیرا آن‌ها این موضوع را می‌دانند که محتواهای کپی و بی‌کیفیت نه‌تنها مخاطبی را وارد سایت نمی‌کند، بلکه سبب آسیب رسیدن به سایت و الگوریتم گوگل نیز می‌شود، از همین جهت باید از بهترین نویسندگان برای تولید محتوا کمک بگیرید.

در حال حاضر تولید محتوا کار سخت و دشواری نیست؛ زیرا سایت وب سایت تولید محتوای زیادی به‌صورت آنلاین با کادری حرفه‌ای از نویسندگان و ویراستاران آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند و محتواهای اصولی و یونیک را برای ارتقا سایت شما تولید می‌کنند. از بهترین سایت‌های تولید کننده محتوا پابلیکا است که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود  سفارش تولید محتوا ی موردنظر خود را ارائه دهید.

اشتراک گذاری این مطلب در :

نظرات کاربران

هنوز نظری نداریم!

اولین دیدگاه رو میتونی راجع به این مطلب ثبت کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + هفده =