آنلاین از فروشگاه مبلمان و تجهیزات اداری و خانگی آرک خرید کنید!

پابلیکا / اخبار پابلیکا / آنلاین از فروشگاه مبلمان و تجهیزات اداری و خانگی آرک خرید کنید!
تاریخ آخرین به روز رسانی: ۰۲ دی ۱۴۰۲
زمان تقریبی مطالعه : 2 دقیقه
فروشگاه مبلمان و تجهیزات اداری و خانگی آرک

در راستای مسئولیت اجتماعی مجموعه پابلیکا با همکاری انجمن صنفی کسب‌وکارهای آنلاین، به دنبال معرفی کسب‌وکارهای فعال در حوزه دیجیتال هستیم تا #داستان_ما  داستان یک شروع، یک موفقیت، را با مدیران و موسسین یک کسب‌وکار مرور کنیم و مشکلات موجود را بررسی نماییم. امید است تجربه‌های مطرح شده به کسب‌وکارهای نوپا و کارآفرینان جوان در مسیر موفقیت کمک کند.

در این گفتگو، با آقای مصطفی حبیبی، هم بنیانگذار فروشگاه مبلمان و ملزومات اداری «آرک»، درباره این کسب‌وکار و چالش‌های آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

۱.       در ابتدا خود را معرفی کنید و درمورد آرک و نحوه فعالیت این مجموعه توضیح دهید؟

من مصطفی حبیبی،۳۶ ساله هستم. نزدیک به ۱۵ است که درحوزه IT فعالیت می‌کنم. در دانشگاه در رشته نرم‌افزار تحصیل کردم. حوزه فعالیت‌ام هم نرم افزار است.

از سنین پایین چندین بار کسب‌وکار راه‌اندازی کردم و چندین بار هم با شکست مواجه شدم. چند فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کردم اما هرکدام به دلایل مختلف شکست خوردند.

الان هم غیر از فروشگاه آرک، یک شرکت کوچک نرم‌افزاری دارم و در حوزه توسعه نرم‌افزارهای سازمانی فعالیت می‌کنم.

فروشگاه آرک یک کسب‌وکار خانوادگی است. از سال ۹۱ یک فروشگاه فیزیکی در میدان حسن‌آباد اجاره کردیم و به فروش مبلمان و لوازم اداری مشغول شدیم.

من در این فروشگاه نقش کمک‌رسان داشتم یعنی طراحی‌ لوگو و غیره با من بود و به نوعی به پدر و برادرم کمک می‌کردم. در آن‌زمان فروشگاه آنلاینی نداشتیم. تا سال ۹۴

که یک‌بار من تلاش کردم تا فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کنم. در آن‌زمان متاسفانه با استقبال مواجه نشد. درسال ۹۸ بخشی از سهام فروشگاه را خریداری کردم و به سمت راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی رفتیم. و پلتفرمی روی وردپرس بالا آوردیم. بیشتر فعالیت‌ها مانند خدمات سئو و مارکتینگ و اینستاگرام را برونسپاری کردیم.چون قصد نداشتیم شرکت را بزرگ کنیم. هم‌اکنون نفرهای اصلی این مجموعه ۳ تا ۴ نفر هستیم که بحث فروش و سایت و تولید محتوای اصلی به عهده خودماست.

ادامه مصاحبه را در سایت عصرایران بخوانید!

اشتراک گذاری این مطلب در :

نظرات کاربران

هنوز نظری نداریم!

اولین دیدگاه رو میتونی راجع به این مطلب ثبت کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 5 =