چطور یک لندینگ پیج با نرخ تبدیل بالا برای وب‌سایت خود طراحی کنیم؟

پابلیکا / سئو / چطور یک لندینگ پیج با نرخ تبدیل بالا برای وب‌سایت خود طراحی کنیم؟
تاریخ آخرین به روز رسانی: ۱۲ تیر ۱۴۰۳
زمان تقریبی مطالعه : 5 دقیقه
چطور یک لندینگ پیج با نرخ تبدیل بالا برای وب‌سایت خود طراحی کنیم؟

لندینگ پیج ها روش های موثری برای جذب کاربران جدید و جمع آوری اطلاعات بازدیدکنندگان هستند. شاید در شروع ، استفاده از لندینگ پیچ کاری پیچیده به نظر برسد اما هنگامی که مخاطبان هدف خود را شناسایی کردید یا الگوی مناسب را پیدا نمودید مسیر برایتان هموارتر می شود. دیده شدن لندینگ‌های شما در طول کمپین‌ها نیازمند تبلیغات و دیده شدن است که شاید یکی از بهترین روش‌های آن انتشار رپورتاژ در سایت‌های مختلف و مرتبط باشد.

لندینگ پیج چیست؟

هر صفحه وب است که مصرف کننده می تواند در آن به جست و جو بپردازد. اما در حوزه بازاریابی، معمولاً یک صفحه مستقل و متمایز از صفحه اصلی شما است که یک هدف واحد و متمرکز را دنبال می کند.

لندینگ پیج ها می توانند به صورت کلیکی باشند و به صفحه دیگری مثلا یک سایت  تجاری منتهی شوند. لندینگ پیج یا صفحه فرود معمولاً مواردی مانند کتاب الکترونیکی، شرکت در مسابقه یا ثبت نام وبینار را در ازای ارسال اطلاعات تماس، ارائه می دهند.

نیازی نیست فقط یک صفحه فرود داشته باشید. در واقع، کارشناسان در دنیای بازاریابی پیشنهاد می کنند که چندین صفحه فرود را با هدف مشخصی ایجاد نمایید.

 

 

لندینگ پیج ها چقدر موثر هستند؟

لندینگ پیج ها برای افزایش فروش بسیار موثر هستند. یک لندینگ پیج اختصاصی مشتریانی را جذب می کند که فقط به آن خدمات علاقه مند هستند و این برای شما مفید خواهد بود.

صفحه فرود سفارشی را می توان برای جذب انواع مختلف مشتریان ایجاد کرد. محتوا، سبک صفحه، تبلیغات و پیشنهاد موجود در آن را برای گروه مشتریان هدف تعیین می کنید. لندینگ پیج می توانند بر جذب مشتریان با ویژگی های خاص جغرافیایی و یا افرادی که قیمت و کیفیت خاصی را در ذهن دارند ، متمرکز شود.

با ابزارهای مناسب، صفحه را می توان اغلب برای جذاب و کاربرپسند کرد. شخصی سازی محتوا با اطلاعات مربوط به طور کلی به نرخ تبدیل بالاتری منجر می شود. در کل با ایجاد یک صفحه فرود، تعامل با بازدیدکنندگان خود را اصلاح و بهبود می بخشید و در نتیجه شانس تبدیل خود را افزایش می دهید.

 

چرا لندینگ پیج ترافیک بیشتری را تبدیل می کند؟
چرا لندینگ پیج ترافیک بیشتری را تبدیل می کند؟

لندینگ پیج ترافیک بیشتری را تبدیل می نماید چون با ارائه اطلاعات در مورد یک پیشنهاد و مورد خاص بر روی یک هدف متمرکز شده است. زمانی که یک تبلیغ با کیفیت بالا یک پیشنهاد خاص را ارائه می دهد، احتمال اینکه بازدیدکنندگان مشتری شوند ، بیشتر است.

 

ساخت پیچ لندینگ با یک مثال

در بازار گسترده دیجیتال، هر مشاور املاک به یک صفحه فرود نیاز دارد که به طور خاص برای جذب مشتریان طراحی شده باشد. لندینگ پیج املاک، یک صفحه وب هدفمند است که برای برجسته کردن ویژگی ها و افزایش فروش ساخته شده است. هنگامی که این صفحه فرود به طور مؤثر طراحی شده باشد، می توانند در تحول کسب و کار املاک و مستغلات شما معجزه کنند.

یک لندینگ پیج با طراحی خوب می تواند به عنوان یک صفحه فشرده املاک و مستغلات، موثر عمل کند. این صفحات به گونه ای ساخته شده اند که اطلاعات مهمی را مانند آدرس ایمیل و شماره تلفن دریافت کنند.

مزایای لندینگ پیج

وقتی صحبت از ساخت پیج لندینگ شما می شود، الگوها می توانند منبع خوبی باشند. آنها نقطه شروعی را برای طراحی و ایجاد محتوا فراهم می کنند و به شما کمک می کنند تا یک لندینگ پیج جذاب و سریع و کارآمد ایجاد کنید. این قالب ها فرمت های طراحی از پیش تعیین شده ای را ارائه می دهند که می توانند با توجه به برند و نیازهای خاص شما سفارشی شوند.

هنگام برنامه ریزی برای ایجاد یک صفحه فرود ، به یاد داشته باشید که این روند نباید بیش از حد پیچیده باشد. بسیاری از سازندگان وب سایت ها، ابزارهای ساده ای را برای ایجاد یک صفحه حرفه ای و جذاب ارائه می دهند.

چه چیزی یک لندینگ پیج خوب را می سازد؟

اول از همه، صفحه اصلی شما نباید لندینگ پیج شما باشد. لندینگ پیج خوب چندین کار را انجام می دهد:

  1. مشتریان آینده شما به دلایل خاصی کلیک می‌کنند و فریب دادن آنها عاقبت خوبی برای شما نخواهد داشت. در ضمن نیازی نیست که تاریخچه مفصلی از شرکت خود ارائه دهید.
  2. محتوای لندینگ پیج شما باید هدف واضح و روشنی داشته باشد که کاربر در حین تکمیل فرآیند ثبت نام به آنچه می خواهد، برسد.
  3. فرم های طولانی می تواند برای بازدیدکنندگان خسته کننده باشد . اگر به سادگی نمی توانید فرم خود را کوتاه کنید، آن را به چند مرحله تقسیم کنید و به کاربر اجازه دهید دقیقاً ببیند که در چه مرحله ای است.
  4. اگر اطلاعات درستی را جمع آوری نکنید، نمی توان آنها را تبدیل کرد. مجموعه داده های مخاطب هدف شما باید بیش از یک نام و آدرس ایمیل باشد. همچنین باید در مورد اینکه چرا یک شخص کلیک کرده و ارتباط بلندمدت او با شرکت شما اطلاعاتی داشته باشید.
مثالی از یک لندینگ پیج مناسب
مثالی از یک لندینگ پیج مناسب

بهترین روش های سئو لندینگ پیج چیست؟

هدف اصلی، بهینه سازی صفحه هم برای کاربر و هم برای موتورهای جستجو است. لندینگ پیج باید محتوای ارزشمند و با کیفیتی ارائه دهد که هدف جستجوی کاربر را برآورده کند. همچنین باید حاوی کلمات کلیدی مرتبط اما به شیوه ای طبیعی و جذاب باشد.

بهترین لندینگ پیج سئو از نظر کیفیت و محتوای مرتبط غنی است و دارای طراحی کارآمد و استفاده استراتژیک از کلمات کلیدی در عنوان صفحه و توضیحات متا می باشد.

ویژگی های یک پیج لندینگ خوب:

  • عنوان قانع کننده

تیتر بسیار مهم است. زیرا اولین عنصری است که خوانندگان معمولاً می بینند، بنابراین باید توجه آنها را فورا جلب کند.

سرفصل باید به وضوح آنچه را که ارائه می‌دهید و دلیل ارزشمند بودن آن را بیان کند. باید مختصر و جذاب باشد و پیام شما را در کمترین کلمه منتقل کند. از عنوان‌های فرعی استفاده کنید: عنوان‌های فرعی، جزئیات ، وضوح و هدف بیشتری را به عنوان اصلی شما، به خصوص در ابتدای محتوای شما اضافه می نمایند.

  • تصویرسازی

از تصاویر برای نشان دادن محصول خود یا دادن شکل بصری به ایده ای که تبلیغ می کنید، استفاده کنید.

هنگام انتخاب تصاویری که باید در لندینگ پیج خود قرار دهید، در نظر بگیرید که چه چیزی برای افراد هدف شما مناسب است، چه چیزی برای آنها جذاب است و چه چیزی علایق آنها را منعکس می کند.

  • شاخص های اعتماد

مشتریان بالقوه باید بتوانند قبل از تصمیم به برند شما اعتماد کنند. به همین دلیل است که ترکیب شاخص های اعتماد برای افزایش اعتبار برای لندینگ پیج شما ضروری است.خواندن تجربیات افراد می‌تواند تاثیر مثبتی بر تصمیمات خرید آنها داشته باشد.

شواهد آماری: ارائه شواهد آماری آنها را قانع می کند که خدمات شما راه حل مشکل آنهاست.

چه برای جمع آوری اطلاعات تماس، فروش یک محصول یا ثبت نام در یک وبینار، صفحه فرود ها با تبدیل بالا به طور خاص طراحی شده اند تا بازدیدکنندگان را بدون هیچ گونه مزاحمت های غیر ضروری به خدمات ارائه شده در سایت راهنمایی کنند. شما. با لندینگ پیج ها ، می توانید در ردیابی و جمع آوری داده ها کارآمدتر باشید.

ترافیک لندینگ پیج خود را با پابلیکا بالا ببرید

با استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها می توانید تشخیص دهید که کدام تبلیغات بیشترین ترافیک را به ارمغان می آورد و کدام لندینگ پیج ها دارای عملکرد برتر هستند. ارتباط صفحه فرود شما را بر اساس کلمات کلیدی که به آنها پیشنهاد می دهید و محتوای تبلیغاتی که استفاده می کنید ارزیابی می شود. تطبیق محتوای یک تبلیغ با محتوای لندینگ پیج، پیام شما را در ذهن مشتریان بالقوه پر رنگ تر می سازد. سایت خرید رپورتاژ پاپلیکا به عنوان یک پلتفرم حرفه ای و تخصصی در زمینه بازاریابی دیجیتال و رپورتاژ آگهی بهترین خدمات را با ویژگی های ذکر شده در اختیار شما قرار می دهد و منجر به کیفیت بالاتر در کسب و کار شما می گردد.

اشتراک گذاری این مطلب در :

سوالات متداول

قبل از ساخت لندینگ پیچ باید مطمئن شوید که تمام تحقیقات مورد نیاز برای آن را انجام داده اید.

ابتدا باید بدانید که مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند و چرا خدمات شما را می خواهند.

بررسی کنید تا ببینید افراد چه زمانی از لندینگ پیج شما بازدید می کنند، به عنوان مثال، در طول هفته یا آخر هفته. به دنبال الگوهایی باشید که نشان می دهد آیا روز یا زمان خاصی وجود دارد که ترافیک سایت شما اوج می گیرد.

Page Speed ​​Insights Google ابزار خوبی برای لندینگ پیج است.

  1. قالب هایی که می توانید به راحتی آن ها را تغییر دهید تا با وب سایت فعلی شما مطابقت داشته باشند
  2. وجود ابزارهایی برای افزودن متن طولانی، تصاویر یا سایر عناصر طراحی به لندینگ پیج شما
  3. فرمی که در آن بازدیدکنندگان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر ثبت نام کنند
  4. راهی برای سفارشی کردن نام دامنه برای سایت شما
  5. تجزیه و تحلیل هایی که عملکرد لندینگ پیج شما را ردیابی می کند

نظرات کاربران

هنوز نظری نداریم!

اولین دیدگاه رو میتونی راجع به این مطلب ثبت کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − هشت =