مدیریت کمپین ایمیلی ، شرکتها را قادر می سازد تا استراتژیهای بازاریابی ایمیل را به طور موثر اجرا کنند. بدون اجرای تکنیکهای مدیریتی موثر، ایجاد تأثیر قابل توجه ...
بیشتربا ظهور ویروس کرونا بسیاری از کسب و کارها تعطیل، یا به صورت جدی با مشکل مواجه شدند. اما یک فرصت استثنایی برای فروشگاههای آنلاین به وجود آمد که بتوانند با بهبود ...
بیشتر۱۶ بهمن ۱۴۰۰
ایجاد تعادل بین انواع بازاریابی سنتی و دیجیتال، کلید اصلی موفقیت در یک کمپین تبلیغاتی است. در سال جاری، بازاریابی دیجیتال و سنتی هر کدام یک بال پرواز پرنده موفقیت ...
بیشتر۹ بهمن ۱۴۰۰
بازاریابی کسبوکار به کسبوکار (Business-to-Business) یا به اصطلاح B2B با بازاریابی کسبوکار به مشتری (Business-to-Consumer) یا اصطلاحا B2C متفاوت است. هرچند در هر دو مدل بازاریابی ...
بیشتر۲۸ دی ۱۴۰۰
حتمالا با شندین اصطلاحاتی مانند ” هوش مصنوعی (Artificial Intelligence)” ، ” هوش مصنوعی افزوده ( Augmented Artificial Intelligence) ” یا ” یادگیری ماشین(machine learning)” یاد آرنولد در ...
بیشتر۷ دی ۱۴۰۰
مدیریت کمپین ایمیلی ، شرکتها را قادر می سازد تا استراتژیهای بازاریابی ایمیل را به طور موثر اجرا کنند. بدون اجرای تکنیکهای مدیریتی موثر، ایجاد تأثیر قابل توجه ...
بیشتر۲۰ بهمن ۱۴۰۰
با ظهور ویروس کرونا بسیاری از کسب و کارها تعطیل، یا به صورت جدی با مشکل مواجه شدند. اما یک فرصت استثنایی برای فروشگاههای آنلاین به وجود آمد که بتوانند با بهبود ...
بیشتر۱۶ بهمن ۱۴۰۰
ایجاد تعادل بین انواع بازاریابی سنتی و دیجیتال، کلید اصلی موفقیت در یک کمپین تبلیغاتی است. در سال جاری، بازاریابی دیجیتال و سنتی هر کدام یک بال پرواز پرنده موفقیت ...
بیشتر۹ بهمن ۱۴۰۰
بازاریابی کسبوکار به کسبوکار (Business-to-Business) یا به اصطلاح B2B با بازاریابی کسبوکار به مشتری (Business-to-Consumer) یا اصطلاحا B2C متفاوت است. هرچند در هر دو مدل بازاریابی ...
بیشتر۲۸ دی ۱۴۰۰
حتمالا با شندین اصطلاحاتی مانند ” هوش مصنوعی (Artificial Intelligence)” ، ” هوش مصنوعی افزوده ( Augmented Artificial Intelligence) ” یا ” یادگیری ماشین(machine learning)” یاد آرنولد در ...
بیشتر۷ دی ۱۴۰۰