بازاریابی دیجیتال

دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده

.شاید برای شما هم پیش آمده باشد که یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ خبره را از نزدیک دیده باشید! آیا می‌دانید که این افراد چگونه کار می‌کنند؟ آن‌ها مجبورند به واسطه کار ...

بیشتر

۶ قانون طلایی برای موفقیت در فروش

چند قانون طلایی برای دستیابی به موفقیت در فروش وجود دارد؟ احتمالاً صدها قانون برای این موضوع وجود دارد و در سایت‌های مختلف می‌توانید به تعداد زیادی مقاله در مورد ...

بیشتر

۹ خرداد ۱۴۰۰

اقناع مشتری؛ فروش خود را تضمین کنید

گاهی مشتریان شما حتی بعد از تحقیق فراوان و گرفتن تصمیم برای خرید از شما دچار تردید می‌شوند و مجددا به مقایسه محصولات رقابا با شما می‌پردازند. پس این وطیفه شماست تا ...

بیشتر

۴ خرداد ۱۴۰۰

روابط عمومی و بازاریابی ؛ تفاوت در چیست؟

معمولا از یک متخصص حوزه روابط عمومی این سوال پرسیده می‌شود که روابط عمومی(PR) چه تفاوتی با بازاریابی دارد. شاید از دیدگاه تاکتیکی بیان این تفاوت بسیار آسان باشد. با ...

بیشتر

۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

۹ ابزار بازاریابی که صاحبان مشاغل در سال ۲۰۲۱ نیاز دارند.

نتایج یک بازاریابی موثر به مسئول برگذاری کمپین بستگی دارد. از سال ۲۰۲۰ یاد گرفتیم که هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و احتمال اینکه این اتفاقات روی کسب‌وکارها تاثیر ...

بیشتر

۱۴ فروردین ۱۴۰۰

دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده

.شاید برای شما هم پیش آمده باشد که یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ خبره را از نزدیک دیده باشید! آیا می‌دانید که این افراد چگونه کار می‌کنند؟ آن‌ها مجبورند به واسطه کار ...

بیشتر

۶ تیر ۱۴۰۰

۶ قانون طلایی برای موفقیت در فروش

چند قانون طلایی برای دستیابی به موفقیت در فروش وجود دارد؟ احتمالاً صدها قانون برای این موضوع وجود دارد و در سایت‌های مختلف می‌توانید به تعداد زیادی مقاله در مورد ...

بیشتر

۹ خرداد ۱۴۰۰

اقناع مشتری؛ فروش خود را تضمین کنید

گاهی مشتریان شما حتی بعد از تحقیق فراوان و گرفتن تصمیم برای خرید از شما دچار تردید می‌شوند و مجددا به مقایسه محصولات رقابا با شما می‌پردازند. پس این وطیفه شماست تا ...

بیشتر

۴ خرداد ۱۴۰۰

روابط عمومی و بازاریابی ؛ تفاوت در چیست؟

معمولا از یک متخصص حوزه روابط عمومی این سوال پرسیده می‌شود که روابط عمومی(PR) چه تفاوتی با بازاریابی دارد. شاید از دیدگاه تاکتیکی بیان این تفاوت بسیار آسان باشد. با ...

بیشتر

۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

۹ ابزار بازاریابی که صاحبان مشاغل در سال ۲۰۲۱ نیاز دارند.

نتایج یک بازاریابی موثر به مسئول برگذاری کمپین بستگی دارد. از سال ۲۰۲۰ یاد گرفتیم که هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و احتمال اینکه این اتفاقات روی کسب‌وکارها تاثیر ...

بیشتر

۱۴ فروردین ۱۴۰۰