تبلیغات کلیکی

چرا از تبلیغات کلیکی یا PPC استفاده کنیم؟

تبلیغات کلیکی با PPC یک مدل تبلیغات آنلاین است که در آن تبلیغ کنندگان هر بار که کاربر روی یکی از تبلیغات آنلاین خود کلیک می‌کند، هزینه پرداخت می‌کنند. رایج ترین قالب تبلیغات PPC در صفحات نتایج جستجو و در موتورهای جستجو مانند Google یا Bing ظاهر می‌شود. تبلیغ کنندگان این فرصت را دارند که برند، محصول یا خدمات خود را در قالب آگهی قرار دهند که کلمه کلیدی یا رفتار خاصی را هدف قرار دهد.

همانطور که قبلاً نیز گفتیم، بودجه بازاریابی رو به کاهش است زیرا بسیاری از مشاغل در تلاش هستند بازاریابی دیجیتال خود را کاهش دهند. نکته مثبت این است که مشاغل می توانند از برخی از فرصت های عالی بازاریابی کم هزینه استفاده کنند بنابراین زمان مناسبی برای رقابت آنلاین است.

چگونه سریع دیده شویم؟

اگرچه بازاریابی ورودی به ترافیک ارگانیک و سئو توجه دارد، اما مشاغلی هم این امکان را دارند که از استراتژی‌های تبلیغاتی پولی برای افزایش فروش استفاده کنند. اگر به دنبال دیده شدن سریع نتایج هستید می توانید از این نوع استراتژی استفاده کنید.

جستجوی پولی مزیت بسیاری از مشاغل کوچک است که می خواهند در جستجوی مرتبط نشان داده شوند و باعث شود بیشتر در معرض دید مخاطبان خود قرار گیرند. با این حال ، جستجوی پرداخت شده هزینه بیشتری نسبت به صرف پرداختن به روش های استاندارد بازاریابی ورودی دارد.

کسب و کارهایی که معیارهای کلیدی عملکرد را ردیابی می‌کنند ، احتمالاً متوجه می‌شوند که هزینه هر کلیک یا هزینه تبدیل هر یک از سرب ها بیشتر از هزینه های ارگانیک است، جایی که به طور طبیعی با لیدها ارتباط برقرار می‌کنید و به آنها مراجعه می‌کنید. علاوه بر هزینه اضافی PPC ، مشاغل باید اطمینان حاصل کنند که به طور موثر کلمات کلیدی را پیشنهاد می‌دهند.

کلمات کلیدی با جستجوی بالا به معنای صرف هزینه بیشتر برای رقابت است و بعید است تجارت کوچک بتواند کلمات کلیدی مورد نظر شرکت‌های بزرگتر را پوشش دهند. پس بهتر است به دنبال کلمات کلیدی بلند که از سه یا چند کلمه تشکیل شده اند باشید. این کلمات کلیدی طولانی به مخاطب هدف شما اجازه دهد با کارآیی بیشتری شما را پیدا کند، زیرا نوع جستجو خاص‌تر می‌شود.

 

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است. اولین نفر باشید!

دیدگاهتان را بنویسید