بازاریابی

پرسونای خریدار ؛ اولین قدم فروش در سال ۲۰۲۱

خلق پرسونای خریدار شامل جمع آوری اطلاعات در مورد مشتریان هدف شما می شود. اگرچه نوع و میزان اطلاعات جمع آوری شده بسته به شغل شما متفاوت خواهد بود، سؤالاتی وجود دارد که ...

بیشتر

فروش غیر حضوری یا Inside Sales چیست؟

فروش غیر حضوری غالبا برای تکرار فروش‌های B2B ، tech ، SaaS و انواع فروش‌های B2C است و بیشتر بر روی اقلامی تاکیید دارد که شانس فروش بالایی داشته باشند. در واقع فروش غیر حضوری ...

بیشتر

۲۸ تیر ۱۴۰۰

چگونه یک برنامه بازاریابی موفق داشته باشیم؟

مارکتینگ پلن یا همان برنامه بازاریابی چیست؟ یک مارکتینگ پلن رهنمود و دستور کاری است که به کسب و کار ها در برنامه ریزی، اجرایی کردن و ردیابی استراتژی های مختلف طی ...

بیشتر

۹ تیر ۱۴۰۰

حرفه‌ای بفروش و بازدهی فروش رو بالا ببر…

حتی فروشندگانی با عملکرد بالا،‌همیشه به دنبال روش‌هایی هستند که بتوانند فروش خود را بیشتر کنند.‌ از این رو نظرات یکی از بزرگترین فروشندگان در سطح جهانی به نام ...

بیشتر

۱۹ خرداد ۱۴۰۰

اقناع مشتری؛ فروش خود را تضمین کنید

گاهی مشتریان شما حتی بعد از تحقیق فراوان و گرفتن تصمیم برای خرید از شما دچار تردید می‌شوند و مجددا به مقایسه محصولات رقابا با شما می‌پردازند. پس این وطیفه شماست تا ...

بیشتر

۴ خرداد ۱۴۰۰

پرسونای خریدار ؛ اولین قدم فروش در سال ۲۰۲۱

خلق پرسونای خریدار شامل جمع آوری اطلاعات در مورد مشتریان هدف شما می شود. اگرچه نوع و میزان اطلاعات جمع آوری شده بسته به شغل شما متفاوت خواهد بود، سؤالاتی وجود دارد که ...

بیشتر

۲۳ مرداد ۱۴۰۰

فروش غیر حضوری یا Inside Sales چیست؟

فروش غیر حضوری غالبا برای تکرار فروش‌های B2B ، tech ، SaaS و انواع فروش‌های B2C است و بیشتر بر روی اقلامی تاکیید دارد که شانس فروش بالایی داشته باشند. در واقع فروش غیر حضوری ...

بیشتر

۲۸ تیر ۱۴۰۰

چگونه یک برنامه بازاریابی موفق داشته باشیم؟

مارکتینگ پلن یا همان برنامه بازاریابی چیست؟ یک مارکتینگ پلن رهنمود و دستور کاری است که به کسب و کار ها در برنامه ریزی، اجرایی کردن و ردیابی استراتژی های مختلف طی ...

بیشتر

۹ تیر ۱۴۰۰

حرفه‌ای بفروش و بازدهی فروش رو بالا ببر…

حتی فروشندگانی با عملکرد بالا،‌همیشه به دنبال روش‌هایی هستند که بتوانند فروش خود را بیشتر کنند.‌ از این رو نظرات یکی از بزرگترین فروشندگان در سطح جهانی به نام ...

بیشتر

۱۹ خرداد ۱۴۰۰

اقناع مشتری؛ فروش خود را تضمین کنید

گاهی مشتریان شما حتی بعد از تحقیق فراوان و گرفتن تصمیم برای خرید از شما دچار تردید می‌شوند و مجددا به مقایسه محصولات رقابا با شما می‌پردازند. پس این وطیفه شماست تا ...

بیشتر

۴ خرداد ۱۴۰۰