بازاریابی

معرفی انواع تبلیغات در فضای مجازی

این روزها با گسترش فناوری، استفاده از اینترنت بسیار فراگیر شده‌است. به دنبال این مسئله انواع تبلیغات در فضای مجازی نیز به‌مرورزمان گسترش زیادی پیدا کرده‌اند. اگر ...

بیشتر

تو هم یک فروشنده خوب باش

فروشندگی یک هنر اکتسابی است و هیچ کس از ابتدا فروشنده متولد نشده است. پس برای تبدیل به یک فروشنده حرفه‌ای؛  امروز، فردا و ۱۰ سال آینده باید در حال ارتقاء مهارت های ...

بیشتر

۲۹ آذر ۱۴۰۰

پرسونای خریدار ؛ اولین قدم فروش در سال ۲۰۲۱

خلق پرسونای خریدار شامل جمع آوری اطلاعات در مورد مشتریان هدف شما می شود. اگرچه نوع و میزان اطلاعات جمع آوری شده بسته به شغل شما متفاوت خواهد بود، سؤالاتی وجود دارد که ...

بیشتر

۲۳ مرداد ۱۴۰۰

فروش غیر حضوری یا Inside Sales چیست؟

فروش غیر حضوری غالبا برای تکرار فروش‌های B2B ، tech ، SaaS و انواع فروش‌های B2C است و بیشتر بر روی اقلامی تاکیید دارد که شانس فروش بالایی داشته باشند. در واقع فروش غیر حضوری ...

بیشتر

۲۸ تیر ۱۴۰۰

چگونه یک برنامه بازاریابی موفق داشته باشیم؟

مارکتینگ پلن یا همان برنامه بازاریابی چیست؟ یک مارکتینگ پلن رهنمود و دستور کاری است که به کسب و کار ها در برنامه ریزی، اجرایی کردن و ردیابی استراتژی های مختلف طی ...

بیشتر

۹ تیر ۱۴۰۰

معرفی انواع تبلیغات در فضای مجازی

این روزها با گسترش فناوری، استفاده از اینترنت بسیار فراگیر شده‌است. به دنبال این مسئله انواع تبلیغات در فضای مجازی نیز به‌مرورزمان گسترش زیادی پیدا کرده‌اند. اگر ...

بیشتر

۶ مهر ۱۴۰۱

تو هم یک فروشنده خوب باش

فروشندگی یک هنر اکتسابی است و هیچ کس از ابتدا فروشنده متولد نشده است. پس برای تبدیل به یک فروشنده حرفه‌ای؛  امروز، فردا و ۱۰ سال آینده باید در حال ارتقاء مهارت های ...

بیشتر

۲۹ آذر ۱۴۰۰

پرسونای خریدار ؛ اولین قدم فروش در سال ۲۰۲۱

خلق پرسونای خریدار شامل جمع آوری اطلاعات در مورد مشتریان هدف شما می شود. اگرچه نوع و میزان اطلاعات جمع آوری شده بسته به شغل شما متفاوت خواهد بود، سؤالاتی وجود دارد که ...

بیشتر

۲۳ مرداد ۱۴۰۰

فروش غیر حضوری یا Inside Sales چیست؟

فروش غیر حضوری غالبا برای تکرار فروش‌های B2B ، tech ، SaaS و انواع فروش‌های B2C است و بیشتر بر روی اقلامی تاکیید دارد که شانس فروش بالایی داشته باشند. در واقع فروش غیر حضوری ...

بیشتر

۲۸ تیر ۱۴۰۰

چگونه یک برنامه بازاریابی موفق داشته باشیم؟

مارکتینگ پلن یا همان برنامه بازاریابی چیست؟ یک مارکتینگ پلن رهنمود و دستور کاری است که به کسب و کار ها در برنامه ریزی، اجرایی کردن و ردیابی استراتژی های مختلف طی ...

بیشتر

۹ تیر ۱۴۰۰