فروشندگی یک هنر اکتسابی است و هیچ کس از ابتدا فروشنده متولد نشده است. پس برای تبدیل به یک فروشنده حرفهای؛ امروز، فردا و ۱۰ سال آینده باید در حال ارتقاء مهارت های ...
بیشترخلق پرسونای خریدار شامل جمع آوری اطلاعات در مورد مشتریان هدف شما می شود. اگرچه نوع و میزان اطلاعات جمع آوری شده بسته به شغل شما متفاوت خواهد بود، سؤالاتی وجود دارد که ...
بیشتر۲۳ مرداد ۱۴۰۰
فروش غیر حضوری غالبا برای تکرار فروشهای B2B ، tech ، SaaS و انواع فروشهای B2C است و بیشتر بر روی اقلامی تاکیید دارد که شانس فروش بالایی داشته باشند. در واقع فروش غیر حضوری ...
بیشتر۲۸ تیر ۱۴۰۰
مارکتینگ پلن یا همان برنامه بازاریابی چیست؟ یک مارکتینگ پلن رهنمود و دستور کاری است که به کسب و کار ها در برنامه ریزی، اجرایی کردن و ردیابی استراتژی های مختلف طی ...
بیشتر۹ تیر ۱۴۰۰
حتی فروشندگانی با عملکرد بالا،همیشه به دنبال روشهایی هستند که بتوانند فروش خود را بیشتر کنند. از این رو نظرات یکی از بزرگترین فروشندگان در سطح جهانی به نام ...
بیشتر۱۹ خرداد ۱۴۰۰
فروشندگی یک هنر اکتسابی است و هیچ کس از ابتدا فروشنده متولد نشده است. پس برای تبدیل به یک فروشنده حرفهای؛ امروز، فردا و ۱۰ سال آینده باید در حال ارتقاء مهارت های ...
بیشتر۲۹ آذر ۱۴۰۰
خلق پرسونای خریدار شامل جمع آوری اطلاعات در مورد مشتریان هدف شما می شود. اگرچه نوع و میزان اطلاعات جمع آوری شده بسته به شغل شما متفاوت خواهد بود، سؤالاتی وجود دارد که ...
بیشتر۲۳ مرداد ۱۴۰۰
فروش غیر حضوری غالبا برای تکرار فروشهای B2B ، tech ، SaaS و انواع فروشهای B2C است و بیشتر بر روی اقلامی تاکیید دارد که شانس فروش بالایی داشته باشند. در واقع فروش غیر حضوری ...
بیشتر۲۸ تیر ۱۴۰۰
مارکتینگ پلن یا همان برنامه بازاریابی چیست؟ یک مارکتینگ پلن رهنمود و دستور کاری است که به کسب و کار ها در برنامه ریزی، اجرایی کردن و ردیابی استراتژی های مختلف طی ...
بیشتر۹ تیر ۱۴۰۰
حتی فروشندگانی با عملکرد بالا،همیشه به دنبال روشهایی هستند که بتوانند فروش خود را بیشتر کنند. از این رو نظرات یکی از بزرگترین فروشندگان در سطح جهانی به نام ...
بیشتر۱۹ خرداد ۱۴۰۰