سال تاسیس:
۱۳۷۸
زمان لازم برای انتشار خبر:
5 ساعت
عضویت در شبکه‌های اجتماعی:
رنکینگ الکسا (Alexa):
پیج رنک گوگل (Google PR) :
هزینه درج خبر و رپورتاژ آگهی در سایت ایسنا:
1،300،000 تومان
بیوگرافی:
خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌، که به زبان‌های فرانسه، انگلیسی، عربی، و فارسی فعالیت دارد، تنها خبرگزاری با هویت دانشجویی و نخستین خبرگزاری غیردولتی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می شود که امتیاز آن از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختیار جهاددانشگاهی قرار گرفته است. این خبرگزاری در زمینه‌های علمی و فناوری، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی هنری، ورزشی، استانها، ... فعالیت دارد. از جمله اهداف، سیاستها و اولویتهای خبرگزاری دانشجویان ایران سرعت و دقت در انتشار اخبار، توجه به مخاطب و ایجاد اعتماد پایدار بین رسانه و مخاطب، صداقت و امانت‌داری در انتشار اخبار، و بازنمایی همه جانبه و بی‌طرفانه اندیشه‌ها و افکار می‌باشد. ایسنا اکانت‌های تلگرام، اینستاگرام، و توییتر داشته و با ارائه نرم‌افزارهای موبایل (اندروید و iOS) برای سایت خود، دسترسی به این سایت را برای کاربران تسهیل می‌نماید. ادامه

درج خبر در سایت ایسنا (isna.ir):

یکی از پربیننده‌ترین و پرمخاطب‌ترین سایت‌های خبری در ایران ایسنا می‌باشد. این خبرگزاری با رتبه Alexa بالایی که دارد خوانندگان زیادی را به خود جلب می‌کند. همین امر این سایت را به انتخابی مناسب برای درج خبر تبدیل کرده است. درج خبر در سایت ایسنا این امکان را به شما می‌دهد تا از طریق این خبرگزاری نام خود را در بازار هدف به گوش همگان رسانده و با استفاده از این امکان مشتریان جدیدی برای خود جذب کنید.

رپورتاژ آگهی در سایت ایسنا (isna.ir):

رپورتاژ آگهی در سایت ایسنا، که رتبه Google PR آن 6 از 10 می‌باشد، می‎‌تواند برای کسب و کار شما بسیار سودمند باشد. Google PR الگوریتمیست که بوسیله آن، گوگل می‌‍فهمد یک سایت را کجای صفحه نتایج جستجوی خود قرار دهد. این رتبه خبرگزاری ایسنا به ما می‌گوید که رپورتاژ آگهی در سایت ایسنا از نظرها دور نمی‌ماند و به این طریق، نام کسب و کار شما در صدر جستجوی گوگل قرار خواهد گرفت.

ثبت خبر در سایت ایسنا (isna.ir):

دریافت اخبار ایسنا از طریق پیامک به صورت عمومی و یا تحت عناوین تخصصی از جمله این امکاناتیست که این خبرگزاری در اختیار خوانندگانش قرار می‌دهد. این یعنی خوانندگان بیشتر تنها با یک آگهی. با توجه به عضویت این سایت خبری در شبکه‌های اجتمعی پرطرفداری همچون اینستاگرام و تلگرام، می‌توان تقریبا مطمئن بود که ثبت خبر در سایت ایسنا نام کسب و کار شما را در میان خوانندگان بسیاری پخش خواهد کرد.

مزایای درج خبر در سایت ایسنا (isna.ir):

همانطور که گفته شد، دقدقه این روزهای هر کسب و کاری دیده شدن است. تبلیغات بسیار در این زمینه کاربردیست اما هزینه بسیار بالایی دارد. علاوه بر داشتن هزینه پایین‌تر از تبلیغات، ثبت خبر در سایت ایسنا، در مقایسه با تبلیغات تاثیرگذاری بیشتری در بازار هدف خواهد داشت. همچنین رپورتاژ آگهی در سایت تابناک 100% جامعه بزرگتری را هدف قرار می‌دهد، حال آنکه این اتفاق ممکن است در تبلیغات نیافتد؛ راحت‌تر بخواهیم صحبت کنیم تبلیغات به نسبت هزینه‌هایش ریسک بالایی دارد در حالی که درج خبر در سایت ایسنا بازخوردی که مدنظرتان می‌باشد را خواهد داشت.

نمونه های ریپورتاژ آگهی در سایت ایسنا (isna.ir):

شیوه درج خبر در سایت ایسنا (isna.ir):

از لینک زیر وارد صفحه ثبت سفارش شده و سرویس یا سرویس‌های مورد نظرتان را که می‌خواهید در آنها آگهی یا خبر درج شود انتخاب نموده و دکمه پرداخت و تکمیل سفارش را در انتهای لیست سرویس‌ها کلیک می‌کنید. در بالای این دکمه و قبل از لیست سرویس‌ها، شما می‌توانید کل مبلغی که باید پرداخت شود را مشاهده نمایید. اگر اعتبار کافی نداشته باشید به صفحه شاپرک منتقل می‌شوید. پس از انجام و تکمیل پرداخت به صفحه ثبت اطلاعات خبر منتقل می‌شوید. در این صفحه، شما باید فایل مورد نظرتان که مربوط به این خبر می‌شود را بارگذاری کرده و اگر لازم است، توضیحاتی نیز در مورد آن بنویسید. دکمه آپلود را زده و کمی صبر کنید تا فایل شما آپلود شود. حال دیگر می‌توانید کار را به متخصصان ما سپرده و منتظر بارگذاری خبر یا آگهی خود در سرویس منتخبتان باشید که البته زیاد هم طول نخواهد کشید. پس از ثبت سفارش، شما به وسیله ایمیل از تک تک مراحل انجام کار بر روی خبر یا آگهی مطلع خواهید شد.