1396 اسفند پنجم ،شنبه، ساعت 9:59

اشتباهات مرگبار رپورتاژ آگهی - ۱

باورهای اشتباه رپورتاژ آگهی


اشتباهات مرگبار در رپورتاژ آگهی - قسمت اول

هرچه لینکش بیش، تاثیرش بیشتر!
 

این باور یکی از متداول‌ترین اشتباهات خریداران رپورتاژ آگهی است. از مهم‌ترین اهداف درج رپورتاژ آگهی برای بسیاری از بازاریاب‌های اینترنتی اثرگذاری روی نتایج موتورهای جستجوی گوگل است. گوگل همیشه به دنبال این است که پاسخ جستجوی کاربر را به او نشان دهد و با این کار اعتبار خودش را در ذهن کاربرانش به طور پیوسته افزایش می‌دهد.

برای این منظور راهکارها و الگوریتم‌های پیچیده‌ای طراحی شده است. دانش ما از این الگوریتم‌ها محدود به اعلامیه‌های رسمی گوگل در این حوزه و نیز مبتنی بر تجارب عملیاتی نمونه‌های موفق در بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو است.

هر دو مرجع بر قدرت اثربخشی لینک‌های دریافتی تاکید دارند. به این معنا که هر چقدر سایت‌های بیشتر و معتبرتری به وب‌سایت شما لینک دهند اعتبار وب‌سایت شما در جستجوهای گوگل بالاتر رفته و در نتایج جستجو به جایگاه‌های بهتری دست پیدا می‌کنید.

بسیاری از کسب‌وکارها از این موضوع با خبر هستند و به همین دلیل تاکید دارند تا در رپورتاژ‌هایی که خریداری می‌کنند حتما روی کلیدواژه‌های مورد نظرشان لینک دریافت کنند. چیزی که بسیاری از این افراد نمی‌دانند این موضوع است که هر چقدر محتوای رپورتاژ و لینک‌های دریافتی از آن روی یک کلیدواژه تخصصی تمرکز بیشتری داشته باشید اثرگذاری بهتری در موتورهای جستجو خواهد داشت.

در بسیاری از موارد کسب‌وکارها اصرار دارند تا حداکثر لینک ممکن را روی حداکثر کلیدواژه‌های ممکن از یک رپورتاژ دریافت کنند. این مورد نه تنها به نفع آن‌ها نیست که برعکس، کاملا به ضرر آن‌ها است. اگر شما یک آژانس گردشگری هستید و می‌خواهید در یک رپورتاژ آگهی برای تمام مقاصد نوروزی خودتان لینک دریافت کنید در حال دور ریختن پول خود هستید.

تمرکز نداشتن یک رپورتاژ روی یک موضوع و کلیدواژه کانونی هم اثربخشی آن به عنوان یک شیوه تبلیغاتی را کاهش می‌دهد و هم اثر مثبتی که می‌توانست روی نتایج شما در موتورهای جستجو داشته باشد را از بین می‌برد. بهتر است به یاد داشته باشیم که همیشه هر بیشتری به معنای بهتر نیست.

ارسال نظر