1397 اردیبهشت بیست و دوم ،شنبه، ساعت 15:12

رپورتاژ آگهی با هدف مدیریت بحران

رپورتاژ آگهی با هدف مدیریت بحران


رپورتاژ آگهی با هدف مدیریت بحران

کسب‌وکارها هر روز می‌توانند در معرض بحران‌های جدی قرار بگیرند. در برخی از این موارد این بحران‌ها به دلیل حمله رقبا ایجاد می‌شود و در بعضی از موارد این بحران‌ها به دلیل مشکلات مختلف در ارائه محصولات و خدمات کسب‌وکار شما ایجاد می‌شوند.

بحران‌های خبری و روابط عمومی اگر به درستی مدیریت نشوند ممکن است حاصل زحمات چندین ساله شما را در کوتاهترین مدت زمان ممکن به باد دهند.

در چنین مواقعی رپورتاژ آگهی ابزاری قدرتمند در دستان شما است تا بتوانید موج‌های خبری مثبت و خنثی کننده ایجاد کنید و به سرعت کنترل بحران را در دست گرفته و آن را مدیریت کنید.

مخاطبان شما باید در سریع‌ترین زمان ممکن از نوع واکنش شما به بحران ایجاد شده و تصمیماتی که برای حل این مشکل گرفته‌اید با خبر شوند. این مهم از طریق انتشار انبوه رپورتاژ آگهی کاملا میسر و قابل مدیریت است.

اگر بخواهید منتظر بمانید تا رسانه‌ها خودشان در مورد شما تحقیق کنند و واکنش شما به بحران‌های ایجاد شده را تحت پوشش خبری قرار دهند ممکن است مدت زمان طلایی واکنش به بحران را از دست بدهید و خیلی دیر شود.

از طرفی اگر از رپورتاژ آگهی استفاده نکنید، شما مدیریتی بر آن قلمی که به انعکاس واکنش شما نسبت به بحران می‌پردازد نخواهید داشت. به این ترتیب ذهنیت منفی نویسنده خبر ممکن است نه تنها به کنترل و مدیریت بحران کمکی نکند، بلکه این موضوع را شدیدتر و مشکل را سخت تر کند.

شما با استفاده از رپورتاژ آگهی می‌توانید محتوایی کاملا مدیریت شده و جهت دهی‌شده را از طریق رسانه‌های تاثیرگذار به مخاطبان انتقال دهید و ابتکار عمل را به دست بگیرید.


ارسال نظر