1397 اردیبهشت یکم ،شنبه، ساعت 11:19

رپورتاژ آگهی با هدف آگاهی از برند


رپورتاژ اگهی با هدف آگاهی از برند

رپورتاژ آگهی با هدف آگاهی از برند
 

برای این که بهتر بتوانیم در مورد جایگاه و اهمیت آگاهی از برند با هم صحبت کنیم لطفا به سوالات زیر پاسخ دهید، در هر مورد اولین برندی که به ذهنتان خطور می‌کند کدام برند است:

  • تاکسی اینترنتی؟
  • فروشگاه آنلاین؟
  • اپلیکیشن آگهی و نیازمندی؟
  • خودکار؟
  • تلفن رومیزی؟

احتمالا شما هم مانند بسیاری از افراد در مورد تاکسی اینترنتی به یاد اسنپ می‌افتید، با شنیدن عنوان فروشگاه آنلاین «دیجی‌کالا» در ذهنتان تداعی می‌شود، اپلیکیشن آگهی و نیازمندی شما را به یاد «دیوار» می‌اندازد، اولین و نوستالژیک‌ترین خودکاری که به ذهنتان می‌رسد خودکار «بیک» است و برای تلفن رومیزی و ثابت از برند «پاناسونیک» استفاده می‌کنید.

این برندها هزینه زیادی برای گسترش «آگاهی از برند» یا همان «Brand Awareness» کرده‌اند. آگاهی از برند یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که رهبران هر بازار را از سایر رقبای آن حوزه جدا می‌کند و ابتکار عمل و برتری را برای ایشان به ارمغان می‌آورد.

یکی از بهترین و اثرگذارترین شیوه‌ها برای گسترش آگاهی از برند کسب‌وکارتان حضور در متن اخبار رسانه‌ها است.

اگر اخبار و گزارش‌های مرتبط با کسب‌وکار و برند شما به طور مرتب در رسانه‌ها و پیش چشم مخاطبان ظاهر شود، نسبت به رقبایی که از این ابزار کارآمد استفاده نمی‌کنند برتری ویژه‌ای پیدا خواهید کرد و در ناخودآگاه ذهنی مخاطبان، تبدیل به گزینه انتخابی ایشان می‌شوید.


ارسال نظر