1396 مرداد بیست و پنجم ،چهارشنبه، ساعت 16:19

رپورتاژ آگهی وتاثیر آن بر افکار عمومی

تقریباً می‌شود گفت که امروزه رسانه‌ها کنترل افکار عموم جامعه را در دست دارند. بسیاری از مردم به رسانه‌ها، خصوصاً اخبار اعتماد کامل دارند. می‌توان از این امر نهایت سود را برای افزایش فروش شرکت برد. رپورتاژ آگهی همان ابزاریست که این امکان را به یک کسب و کار می‌دهد و شما می‌توانید از آن در بازاریابی و در بسیاری موارد دیگر استفاده کنید.
 
در تحقیقی که برای بررسی تاثیر رپورتاژ آگهی بر تغییر نگرش افراد انجام شد، محققان دریافتند که این ابزار بر تغییر نگرش مردم تاثیر مثبت دارد. این بدان معنی است که شما می‌توانید با استفاده از رپورتاژ آگهی نظر عده‌ای را نسبت به محصولات یا خدمات، و در کل برند خود عوض کنید. برخی شرکت‌ها به دلیل اشتباهاتی که در تبلیغاتشان رخ می‌دهد، موفق نمی‌شوند خوشنامی که در بازار به دنبالش هستند را کسب کنند. می‌توانید در این ارتباط هر کاری که به ذهنتان می‌رسد انجام دهید. کاری که باید انجام شود انتشار یک رپورتاژ آگهی است. با این کار هم می‌توانید دید بازار را نسبت به خود تغییر داده و حتی، اگر خوب عمل کرده باشید، می‌توانید مصرف‌کنندگان را ترغیب به خرید محصول یا خدماتتان کنید.
 
شما به عنوان یک فروشنده، حال هرچه می‌خواهد باشد، محصولات یا خدمات، نیاز به طرفدار دارید، نه مشتری. رپورتاژ آگهی بسیار در این راه به شما کمک می‌کند. اگر فقط به مشتری محصولی را بفروشید، او ممکن است همان یک بار از شما خرید کند. اما اگر قبل از خرید، او را خوب توجیه کنید آن مشتری به احتمال خیلی زیاد برای مدت زیادی مشتری شما باقی خواهد ماند. خاطرتان هست که گفتیم مشتری بیشتر اوغات احساس مالباختگان را دارد. یک رپورتاژ آگهی به موقع و موثر می‌تواند بسیاری از نگرانی‌های کسانی که از شما خرید کرده‌اند یا قصد خرید از شما را دارند برطرف کند. فقط باید یادتان باشد که از مشتریان راضی خود نقل قول داشته باشید.
 
همانطور که قبلا نیز گفته شده، تبلیغات مانند یک چاقوی دو لبه عمل می‌کند. می‌تواند واکنش عموم به تبلیغات مثبت و یا منفی باشد. هزینه بسیار می‌کنید که به واسطه تبلیغات واکنشی مثبت از بازار هدف خود بگیرید غافل از اینکه این تبلیغات می‌توانند به جای بازخورد مثبت، نام شرکت را لکه دار می‌کنند. چاره کار در کنار تبلیغات رپورتاژ آگهی می‌باشد. این ابزار با استفاده از همان رسانه‌ای که گفته شد، تاثیر مثبتی بر اذهان عمومی گذاشته و دقیقاً مردم را به همان سویی که می‌خواهید هدایت می‌کند.
ارسال نظر