1398 فروردین هفدهم ،شنبه، ساعت 11:54

رپورتاژ آگهی در مقایسه با سایر تبلیغات آنلاین

رپورتاژ آگهی در مقایسه با سایر تبلیغات آنلاین

همانطور که پیشتر بیان شد، رپورتاژ آگهی نوعی از تبلیغات محسوب می شود که در ازای پرداخت هزینه و در قالب یک مطلب خبری، اخبار و تبلیغات شرکت ها در روزنامه ها، مجله ها، برنامه های تلویزیونی و یا وبسایت های مختلف منتشر می گردد. بازاریابان از رپورتاژآگهی با این هدف استفاده می کنند که در کنار انتشار یک محتوای آموزنده برای خوانندگان، محصول و یا خدمت مجموعه خود را نیز معرفی و ترویج دهند. بر این اساس می توان گفت که ریپورتاژ آگهی بر خلاف روش های بازایابی سنتی مانند تبلیغات چاپی، تبلیغات بنری و .. ، راهکاری برای دستیابی به مشتریان از طریق بیان داستان کسب و کار شما است.

براساس تحقیقات انجام شده بر روی نحوه رفتار مشتری در خصوص مواجهه با بنرهای تبلیغاتی و یا ریپورتاژآگهی، مشخص گردید: "هر چه یک تبلیغ به میزان کمتری شکل و شمایل تبلیغ را داشته و بیشتر فرمت مقاله خبری را به خود بگیرد، تعداد بیشتری از کاربران حاضر خواهند بود تا به آن توجه کنند". به عنوان مثال در سال 2007 مجله "کارآفرین" در یکی از مقالات خود اینگونه بیان کرد که خوانندگان مجلات به تبلیغاتی که در قالب مقالات مجله ارائه می شود در مقایسه با تبلیغات مرسوم قدیمی، 81% بیشتر تماس برقرار می کنند.

ارسال نظر