1397 مهر پانزدهم ،یکشنبه، ساعت 11:54

رپورتاژ آگهی چیست؟

 
 
 
رپورتاژ آگهی چیست؟
 
 

حتی اگر با دنیای بازاریابی و انواع روش های تبلیغات آشنایی چندانی هم نداشته باشید، به احتمال زیاد کلمه رپورتاژ آگهی را شنیده اید و می دانید که رپورتاژ آگهی چیست؟
اما اگر تاکنون این واژه به گوش شما نخورده است، باید بگویم رپورتاژ نوعی از تبلیغ و معرفی محصول بوده که در قالب یک متن خبری انجام می شود. رپورتاژ آگهی یا محتوای حمایت شده، هرچند نوعی جدید از تبلیغات محسوب نمی شود، اما این امکان را به برند و کسب و کار می دهد تا محتوای خود را در مدت زمان کوتاهی در اختیار حجم بالایی از مخاطبان قرار دهد.
 

رپورتاژ آگهی به زبان ساده

فرض کنید که به یک مهمانی دعوت شده اید و در این مهمانی کسی را نمی شناسید. به نظر شما، ایجاد ارتباط با مهمانان و نشان دادن یک وجه جذاب و موجه از خود در نظر سایرین تا چه حد می تواند در این شرایط دشوار باشد؟ حال فرض کنید چند نفر از مهمانان که از قضا افرادی شناخته شده برای تمامی مهمانان هستن، شما را به دیگران معرفی کنند. آیا در این شرایط ارتباط برقرار کردن با مهمانان برای شما ساده تر نخواهد بود؟ آیا سایرین در این وضعیت بیشتر به شما اعتماد نخواهند کرد؟

این دقیقا همان کاری است که رپورتاژ آگهی برای شما در فضای کسب و کار انجام خواهد داد. شما و کسب و کار شما از طریق وبسایت های خبری، روزنامه، تلویزیون و … که به عنوان “رسانه” شناخته می شوند در "مدت زمان کوتاهی" و "به تعداد زیادی از افراد" که بازار هدف محصول شما بود معرفی خواهید شد.

ارسال نظر