1397 مهر بیست و یکم ،شنبه، ساعت 11:54

چگونه اخبار کسب و کار خود را در رسانه ها منتشر کنیم؟

 
 
 
چگونه اخبار کسب و کار خود را در رسانه ها منتشر کنیم؟
 

برای این منظور دو راه پیشروی شما است، راه اول که راه پر هزینه تر نیز می باشد این است که خبری داشته باشید که تمام توجهات را به سمت خودش معطوف کند و رسانه ها خودشان از شما بنویسند؛ که البته لزومی ندارد که چنین خبری حتما مساعد و به نفع کسب و کار شما باشد. راه حل دوم برای رسیدن به صدر اخبار رسانه ها ساده تر و قابل کنترل تر است. در این مدل شما نیازی نیست منتظر بمانید تا خبری آنقدر بزرگ بشود که توجه رسانه ها را به خود جلب کند، در چنین حالتی می توانید خودتان دست به کار شوید و گزارش یا خبری که مایلید در رسانه ها از شما منتشر شود را به دست ایشان برسانید و با پرداخت هزینه ای پایین این مطلب را در این رسانه ها منتشر کنید.

راهکار دوم همان «رپورتاژ آگهی» است. در این حالت شما می توانید رسانه های هدف خودتان را متناسب با مخاطبانی که در جستجوی آن هستید، انتخاب و متن خبر را کاملا همراستا با اهداف بازاریابی خودتان تنظیم و منتشر کنید.

در فرایند تهیه رپورتاژ آگهی، سعی بر آن است تا در قالب یک گزارش و با رعایت اصول گزارش نویسی توصیفی و تحلیلی، متنی را آماده کرده تا منافع سفارش دهنده رپورتاژ را تامین نماید. به عبارتی دیگر، رپورتاژ آگهی نوعی اثرگذارتر و هوشمندانه از تبلیغات بوده که منتشر کننده خبر سعی دارد تا کسب درآمد از طریق نشر گزارش را پنهان نماید. همین عامل نیز منجر می گردد تا رپورتاژ آگهی نسبت به سایر روش های تبلیغات، نرخ تبدیل بالاتری داشته باشد.

ارسال نظر