مهم ترین و اصلی ترین هدف در هر کسب و کاری، فروش محصول به مشتریان است. بر همین اساس نیاز است تا کانال هایی را بتوان شناسایی نمود که به بهترین شکل ممکن، سرنخ های با کیفیت را در اختیار کسب و کار قرار دهد. روش ها و راهکارهای متفاوتی وجود دارند که می توانند سرنخ های با کیفیتی را به سمت کسب و کار شما هدایت کنند؛ از جمله: SEO، SEM، تولید محتوا، رسانه های اجتماعی و ...
در بین بین این کانال ها و راهکارها، یکی از روش هایی که نقش بسیار فوق العاده ای در تولید سرنخ می تواند داشته باشد، رپورتاژ آگهی است.
رپورتاژ آگهی و تولید سرنخ
به طور کلی 2 دلیل اصلی موجب خواهد شد تا کسب و کارهای B2B نیازمند انجام کمپین های رپورتاژ آگهی برای شناسایی سرنخ های باشند:
1- کسب و کارهای B2B بیشتر از سایر کسب و کارها نیازمند سرنخ های با کیفیت هستند.
2- استفاده از یک رسانه پر مخاطب به عنوان شخص سوم، فرایند تولید سرنخ را تسهیل خواهد کرد.
بر اساس گزارشی که Lattice Engines and CSO Insights منتشر کرده است، 68% از کسب و کارهای فعلی، قادر نیستند که سرنخ های با کیفیت و هدفمند برای خود شناسایی کرده و بر همین اساس تیم بازاریابی خود را سرزنش می کنند.
در یک تحقیق دیگر که توسط تیم بازاریابی Eloqua and CMO.com صورت گرفت، بیان شده است: استفاده از یک رسانه پرمخاطب به عنووان شخص سوم برای تولید سرنخ و ایجاد یک رابطه بسیار کارا خواهد بود. در همین گزارش بیان شده است که 34% از مدیران کسب و کارهای B2B که از رپورتاژ آگهی در کمپین های تبلیغاتی خود استفاده کرده اند، معتقدند این روش، سرنخ های باکیفیت تری نسبت به سایر روش ها، تولید خواهد کرد.