1397 شهریور بیست و پنجم ،یکشنبه، ساعت 11:54

تاثیرگذاری باورنکردنی رپورتاژ آگهی

 
 
تاثیرگذاری باورنکردی رپورتاژ آگهی
 
 
 
آیا رپورتاژ آگهی در کمپین های بازاریابی آنلاین شما جایگاهی دارد؟ اگر پاسخ شما منفی است، پس لازم است که این ابزار قدرتمند را در فرایند بازاریابی آنلاین خود دخیل نموده تا بتوانید سرنخ های بیشتری را تولید کرده، آنها را وارد قیف فروش خود نمودهف محصول خود را به آنها فروخته و از این طریق ROI خود را بهبود ببخشید.
 
رپورتاژ آگهی در وبسایت ها جز بهترین روش های تبلیغات مستقیم (direct response) محسوب می شوند. در حقیقت می توان این گونه گفت که رپوتاژ جز معدود تکنیک های بازاریابی است که هم در روش سنتی و هم در روش آنلاین، مقرون به صرفه بوده و سرنخ های ارزشمندی را برای شما جمع آوری می کند.
 
باعث تعجب است که با وجود تمامی مزایایی که رپورتاژ آگهی برای کسب و کارها دارد، با این حال تنها معدودی از شرکت ها و سازمان ها (و حتی مدیران بازاریابی) با این نوع از تبلیغات آشنایی داشته، آن را در برنامه بازاریابی خود جای و به معنای واقعی کلمه از بخش روابط عمومی خود استفاده می کنند. به نظر من یکی از دلایلی که موجب می شود تا واحد بازاریابی سازمان، نسبت به رپورتاژ آگهی توجه کمتری انجام این است که این روش بسیار آسان و ساده بوده عمین عامل باعث می گردد تا این تصور اشتباه در مدیریان به وجود آید که رپورتاژ توانایی بالایی برای جذب مشتری ندارد.
 
رپورتاژ آگهی در وبسایت های مختلف چیزی بیشتر از ارائه یک مقاله در مورد محصول و یا خدمتی که شما به مشتریان خود ارائه می دهید به همراه تعدادی عکس و لینک به سایت شما نیست. اما فریب نخورید، همه چیز به این سادگی که به نظر می رسد نیست. زمانی که صحبت از اجرای یک کمپین موثر بازاریابی آنلاین برای جذب سرنخ های ارزنده می شود، رپورتاژ آگهی و تبلیغات روابط عمومی سردمدار تبلیغات است.
 
در حقیقت آنچه که باعث می شود کمپین های روابط عمومی بهتر از سایر روش های بتوانند پیام کسب و کار شما را به مخاطب انتقال دهند این است که این مخاطب احساس خواندن یک متن خبری و آموزنده را دارد و نه یک متن تبلیغاتی. همین عامل موجب می شود تا رپورتاژ بهتر بتواند محصول و یا خدمت شما را به مخاطب معرفی نماید. از طرف دیگر به طور معمول تعداد کلماتی که در یک رپورتاژ استفاده می شود در حدود 500 تا 750 کلمه است. حال فرض کنید این 2 عامل، در قالب یک نگارش دوستانه و مخاطب پسند قرار گرفته و در انتهای آن نیز یک لینک جهت هدایت مخاطب به وبسایت شما وجود داشته باشد. تمام هر آنچه که نیاز است تا مشتری بالقوه تبدیل به یک مشتری بالفعل شود، محیا است.
 
آیا هنوز هم فکر می کنید جایگاهی در کمپین های بازاریابی آنلاین شما برای رپورتاژ آگهی وجود ندارد؟
  • علی حیدری:
    سلام، چطور میشه رپورتاژ آگهی گرفت؟
ارسال نظر