1397 مهر هشتم ،یکشنبه، ساعت 11:54

معتبر بودن‌تان را ثابت کنید.

 
 
 
معتبر بودن‌تان را ثابت کنید.
 
 

طبیعت و ذات انسان‌ها به گونه ای است که از ناشناخته‌ها هراس دارد. از همان ابتدا در زمان‌هایی که همچنان در عصر شکار  و در غارها زندگی می‌کردیم این خصلت به ما کمک کرد که تا از حیوانات ترسناک دوری کرده که مبادا با دندان‌های تیز خورده نشویم: "آیا آن بوته به شکل تهدیدآمیزی تکان می‌خورد؟ احتمالا بهتر است به جای اینکه با یک چوب و فریاد زنان به سمت آن بدویم، به آرامی به آن نزدیک شویم."

امروزه اما احتمال اینکه توسط یک شیر بلعیده شویم، بسیار کاهش یافته و شکل جدیدی را به خود گرفته است. فرض کنید که برای خرید یک محصول وارد یک وبسایت جدید شده اید. بزرگترین ترس شما چه می تواند باشد؟ "اینکه فروشنده سرمان کلاه بگذارد." از این رو، خریداران در اعتماد کردن به فروشندگانی که اعتبارشان ثابت نشده است (به خصوص در خریدهای آنلاین) بسیار محتاط هستند.

ارائه داده‌های عینی در مورد نتایجی که در کسب آنها نقش داشته‌اید - به خصوص اگر در قالب کمپین های روابط عمومی و رپورتاژ آگهی این کار را انجام دهید - می‌تواند خریدار احتمالی را خلع سلاح کند، ‌و شما را یک قدم به اعتماد نزدیک‌تر.

  • حسین حیدری:
    سلام وقت بخیر ممنون از اطلاعات شما میخواهیم رپورتاژ داشته باشیم انقدر هزینه هایش برای ما بالا می باشد در شرایط اقتصادی الان که نمی توانیم اما واقعا خیلی دوست دارم تبلیغات را در آگهی های اینترنتی داشته باشم ولی واقعا مشکلات عدیده ای که موجود میباشد جلوی ما را گرفته است ولی این مقاله شما من را بیش از حد به این واقعیت وا داشته که انجام دهم
ارسال نظر