1398 مرداد بیست و ششم ،شنبه، ساعت 11:54

چگونه فروش خود را از طریق رپورتاژ آگهی افزایش دهیم؟

چگونه فروش خود را از طریق رپورتاژ آگهی افزایش دهیم؟

بدون شک هر کسب و کاری به دنبال فروش محصول و خدمات خود است. شما به عنوان مدیر یک شرکت، ارائه دهنده خدمات، وارد کننده یک محصول، صاحب یک کارخانه و یا کارگاه تولیدی، بایستی به دنبال فروش محصول خود باشید. در بازار رقابتی امروز که رقبا از هر ترفند و روشی برای افزایش فروش و پیشی گرفتن از رقبا استفاده می کنند شما نیز باید به دنبال چاره بوده و بیکار ننشینید. در این مقاله قصد بر این است که شما را با یکی از مهم ترین روش های افزایش فروش اینترنتی به نام خرید رپورتاژ آگهی و لینک سازی از طریق انتشار رپورتاژ آگهی در سایت ها و خبرگزاری های معتبر کشور جهت بهبود سئو سایت در گوگل آشنا کنیم. و به پاسخ سوال " چگونه فروش یک محصول را از طریق رپورتاژ آگهی افزایش دهیم؟ " بپردازیم.

مراحل انجام کار 

در ابتدا لازم است شما یک سایت، با دامنه و هاست مناسب داشته باشید و یا نسبت به ساختن آن اقدام کنید. با فرض اینکه سایت معرفی محصول شما کاملا آماده برای سئو سازی و بهبود رتبه در گوگل باشد بحث را ادامه می دهیم. در این مرحله از کار، مسئول فنی و یا سئو کار سایت شما می بایست ابتدا مطلبی را با موضوع فروش و معرفی محصول با در نظر گرفتن کلمات کلیدی تهیه نماید که به آن تولید محتوا نیز می گویند، متن آماده شده بر روی کلمات کلیدی که می بایست با سایر سایت های همکار وارد رقابت شود لینک گذاری می شود.

بدین طریق که به عنوان مثال اگر سایت شما تبلیغاتی باشد به عنوان مثال بر روی کلمه " کمپین رپورتاژ آگهی " به صفحه ای از سایت شما لینک می شود که معرفی کننده کمپین های درج شده در سایر خبرگزاری ها و سایت ها باشد. و همان محتوای تولید شده را با رعایت فواصل مناسب در سایر سایت ها و خبرگزاری های معتبر قرار دهد. زمان قرار داده شدن مطالب در سایت ها یا همان قراردادن بک لینک فالوو و بک لینک نوفالوو نباید خیلی نزدیک باشد، چون‌ موتور های جستجو گر گوگل بسیار هوشمندانه عمل می کنند و متوجه خرید می شوند و ممکن است سایت شما از طرف گوگل جریمه شود.

جهت اطلاع درست از موضوع زمانبندی درج رپرتاژ آگهی و رعایت کلمات کلیدی شما می توانید از چکرهای گوگل استفاده کنید. البته یادتان باشد الگوریتم های گوگل در رتبه بندی را هر چند وقت یک بار مطالعه نمایید. با رعایت تعداد کلمات کلیدی با توجه به مطالب گفته شده، سایت شما رتبه مناسبی در گوگل گرفته و وارد رقابت فروش با سایر رقبا می شود.

سخن آخر 

البته در این روش نیز مطالب و نکات زیادی وجود دارد که در این جا سعی شد به زبان ساده و روان بیان شود. یعنی کلی گویی کردیم جهت اشراف مخاطب به موضوع درج رپورتاژ آگهی در سایر سایت ها و خبرگزاری ها. امیدواریم که مطلب گفته شده  برای شما مفید واقع شده باشد.

 

ارسال نظر