1397 تیر نوزدهم ،سه شنبه، ساعت 11:54

اشتباهات متداول در رپورتاژ آگهی: هرچه لینکش بیش تاثیرش بیشتر

اشتباهات متداول در رپورتاژ آگهی: هرچه لینکش بیش تاثیرش بیشتر
 
 
اشتباهات متداول در رپورتاژ آگهی: هرچه لینکش بیش تاثیرش بیشتر
 
 
این باور یکی از متداول ترین اشتباهات خریداران رپورتاژ آگهی است. همان طور که قبلا هم گفتیم یکی از مهم ترین اهداف درج رپورتاژ آگهی برای بسیاری از بازاریاب های اینترنتی، اثرگذاری روی نتایج موتورهای جستجوی گوگل است. گوگل همیشه به دنبال این است که پاسخ جستجوی کاربر را به او نشان دهد و با این کار اعتبار خودش را در ذهن کاربرانش به طور پیوسته افزایش می دهد.

برای این منظور راهکارها و الگوریتم های پیچیدهای طراحی شده است. دانش ما از این الگوریتم ها محدود به اعلامیه های رسمی گوگل در این حوزه و نیز مبتنی بر تجارب عملیاتی نمونه های موفق در بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو است. هر دو مرجع بر قدرت اثربخشی لینک های دریافتی تاکید دارند. به این معنا که هر چقدر سایت های بیشتر و معتبرتری به وبسایت شما لینک دهند، اعتبار وبسایت شما در جستجوهای گوگل بالاتر رفته و در نتایج جستجو به جایگاه های بهتری دست پیدا می کنید.

بسیاری از کسب وکارها از این موضوع با خبر هستند و به همین دلیل تاکید دارند تا در رپورتاژهایی که خریداری می کنند، حتما روی کلیدواژه های مورد نظرشان لینک دریافت کنند.

چیزی که بسیاری از این افراد نمی دانند این موضوع است که هر چقدر محتوای رپورتاژ و لینک های دریافتی از آن، روی یک کلیدواژه تخصصی تمرکز بیشتری داشته باشید اثرگذاری بهتری در موتورهای جستجو خواهد داشت. در بسیاری از موارد کسب وکارها اصرار دارند تا حداکثر لینک ممکن را روی حداکثر کلیدواژه های ممکن از یک رپورتاژ دریافت کنند.


این مورد نه تنها به نفع آنها نیست که برعکس، کاملا به ضرر آنها است. اگر شما یک آژانس گردشگری هستید و می خواهید در یک رپورتاژ آگهی برای تمام مقاصد تابستانی خودتان لینک دریافت کنید، در حال دور ریختن پول خود هستید. تمرکز نداشتن یک رپورتاژ روی یک موضوع و کلیدواژه کانونی، هم اثربخشی آن به عنوان یک شیوه تبلیغاتی را کاهش میدهد و هم اثر مثبتی که میتوانست روی نتایج شما در موتورهای جستجو داشته باشد را از بین می برد.

بهتر است به یاد داشته باشیم که همیشه هر بیشتری به معنای بهتر نیست. توصیه اکثر متخصصان در این مورد استفاده از حداکثر 2 تا 3 لینک همگرا در جهت تقویت یک گروه مرتبط از کلیدواژه ها است.
ارسال نظر