1396 شهریور چهاردهم ،سه شنبه، ساعت 9:24

رپورتاژ آگهی برای بانک‌ها

رپورتاژ آگهی برای بانک‌ها و موسسات مالی
 
مسائل مالی بسیار مهم بوده و تقریباً تمامی افراد بالغ یک جامعه را درگیر خود می‌کنند. در این میان، بانک‌ها در راس این امور قرار دارند. در دورانی به سر می‌بریم که بانک‌ها نیز به مرور در حال خصوصی شدن هستند و همچون دیگر موسسات و شرکت‌ها، نیاز به ایجاد سرنخ، بالا بردن نرخ تبدیل، و حفظ مشتریان کنونی دارند. در این زمینه، تبلیغات حرف اول را می‌زنند و بهترین ابزار تبلیغاتی برای بانک‌ها از نوع بومی و رپورتاژ آگهی می‌باشد.
 
انتشار محتوای سفارشی این امکان را در اختیار بانک‌ها و موسسات مالی اعتباری قرار می‌دهد تا ذهن مشتریان کنونی و بالقوه را مشغول به خود کنند. تقریباً می‌توان گفت رپورتاژ آگهی کاری بیش از فقط انتقال پیام و نام بانک یا موسسه انجام می‌دهد. می‌توان گفت که محتوای بومی اطلاعاتی گرانبها در اختیار خوانندگان مطلب قرار می‌دهد و این در حالیست که خواننده احساس نمی‌کند که در زندگی شخصیش فضولی شده است.
 
استفاده از رپورتاژ آگهی توسط صنعت بانکداری
 
به عنوان نمونه می‌توان گفت بانک‌ها با انتشار مطالب سفارشی می‌توانند یک نشست مدیریت مالی را به عموم معرفی کرده و در آن اعلام کنند که بانک آماده افتتاح حساب برای مردم است. یا اینکه می‌توانند به مردم در مورد کلاه‌برداری‌هایی که به نام بانک یا از طریق سیستم بانکی صورت می‌گیرد اطلاع‌رسانی کنند. همچنین بانک می‌تواند مشتریان حال حاضر و بالقوه خود را از کارهای عام المنفعه‌ای که انجام می‌دهد آگاه سازد.
 
استفاده از رپورتاژ آگهی توسط صنعت بانکداری
 
بانک‌ها در زمینه تبلیغات بومی و مبحث رپروتاژ آگهی حدوداً یک دهه از دیگر موسسات و شرکت‌ها، خصوصاً بخش خرده فروشی و صنعت توریسم، عقب هستند. این بخش نیاز دارد تا هرچه سریعتر این شکاف را پر کند. به گزارش سایت the financial brand، شایعات بسیاری وجود دارد که شرکت‌های دیجیتالی همچون گوگل و فیسبوک قصد ورود به بازار صنعت بانکداری و مالی خرد را دارند. حدس و گمان در مورد افتتاح بانک گوگل و فیسبوک در سالهای بین 2013 و 2014 به بیشترین حد خود رسید و همچنان در این مورد صحبت‌های بسیاری می‌شود.
 
راه‌اندازی بانک توسط شرکت‌های دیجیتال
 
نمونه‌های بسیاری در این زمینه می‌توان نام برد. مثلاً شرکت JPMorgan که در زمینه مالی فعالیت دارد، برای افزایش آگاهی در مورد یکی از طرح‌های کارت‌های اعتباریش رپورتاژی در سایت Buzzfeed.com منتشر کرد. این شرکت کمپین تبلیغاتی خود را به مدت یک ماه ادامه داد.
 
نمونه رپورتاژ آگهی‌های انجام شده توسط بانک‌ها و موسسات مالی معروف
 
 نمونه‌های مشابه دیگری نیز همچون بانک امریکا (Bank of America)، کپیتال وان (Capital One)، ولز فارگو (Wells Fargo)، و لندینگ تری (Lending Tree) وجود دارند. این بانک‌ها و موسسات مالی با تابولا (Taboola)، اوت برین (Outbrain)، سایت گیم اسپات (Gamespot.com – CBS Interactive)، مارکت واچ (Marketwatch.com)، میدیا لایت (Medialite.com)، و در نهایت فوربز (Forbes.com) در این زمینه فعالیت می‌کنند.
ارسال نظر