باگذشت زمان شیوه تبلیغات برای یک محصول یا خدمات نیز تغییر کرد. درگذشته بیشتر از مجلات یا روزنامهها برای تبلیغ کردن استفاده میشد. با پیشرفت تکنولوژی و تشکیل ...
بیشتررپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری یکی از نوینترین روشهای تبلیغات بهصورت متنی است. در واقع این نوع تبلیغات مانند یک گزارش و خبر است. این تبلیغات در وبسایتها و ...
بیشتر۱۱ مهر ۱۴۰۱
بسیاری از ما به اندازهی کافی از فرصتهایی که رپورتاژآگهی در اختیار ما قرار میدهند استفاده نمیکنیم. همهی ما فکر میکنیم وقتی کمپینمان به ثمر نشست دیگر کار ...
بیشتر۱۵ فروردین ۱۴۰۰
مخاطبین از اینکه چیزی به آنها بفروشید متنفرند. پس بهتر است موضوعی برای فکر کردن در اختیارشان بگذارید. این کار باعث میشود مشتریان از طیفهای مختلف به عنوان ...
بیشتر۱۵ فروردین ۱۴۰۰
احتمالاً تاکنون صد بار کلمه “تبلیغات” را شنیده اید. در حال حاضر رپورتاژ آگهی در حال فتح دنیا است؛ به عبارت دیگر دنیای بازاریابی. چندین سال است که روند به این ...
بیشتر۳ دی ۱۳۹۸
باگذشت زمان شیوه تبلیغات برای یک محصول یا خدمات نیز تغییر کرد. درگذشته بیشتر از مجلات یا روزنامهها برای تبلیغ کردن استفاده میشد. با پیشرفت تکنولوژی و تشکیل ...
بیشتر۲۶ مهر ۱۴۰۱
رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری یکی از نوینترین روشهای تبلیغات بهصورت متنی است. در واقع این نوع تبلیغات مانند یک گزارش و خبر است. این تبلیغات در وبسایتها و ...
بیشتر۱۱ مهر ۱۴۰۱
بسیاری از ما به اندازهی کافی از فرصتهایی که رپورتاژآگهی در اختیار ما قرار میدهند استفاده نمیکنیم. همهی ما فکر میکنیم وقتی کمپینمان به ثمر نشست دیگر کار ...
بیشتر۱۵ فروردین ۱۴۰۰
مخاطبین از اینکه چیزی به آنها بفروشید متنفرند. پس بهتر است موضوعی برای فکر کردن در اختیارشان بگذارید. این کار باعث میشود مشتریان از طیفهای مختلف به عنوان ...
بیشتر۱۵ فروردین ۱۴۰۰
احتمالاً تاکنون صد بار کلمه “تبلیغات” را شنیده اید. در حال حاضر رپورتاژ آگهی در حال فتح دنیا است؛ به عبارت دیگر دنیای بازاریابی. چندین سال است که روند به این ...
بیشتر۳ دی ۱۳۹۸