در وبینار محتوا زیر ذرهبین رپورتاژ قصد داریم درباره اساس و چک لیستهای انتخاب یک رسانه مناسب از میان انبوه رسانهها، انتخاب موضوع و کلمه کلیدی برای رپورتاژ صحبت کنیم و بررسی موضوعات و تکنیکهایی که از هدر رفتن بودجه تبلیغاتی شما جلوگیری میکند، صحبت کنیم. همچنین درباره اصول و مبانی نوشتن یک محتوای تبلیغاتی سئو پسند برای انتشار رپورتاژ هم صحبت خواهیم کرد.
ویدیوی ضبط شدهی این وبینار
نکات کلیدی برای نگارش یک رپورتاژ استاندارد
امروزه در وب فارسی، رپورتاژ آگهی را میتوان یکی از موثرترین روشها در سئو آفپیج دانست. رپورتاژ آگهی برای سایتهای تازه کار یا سایت هایی که در کلمات مختلف در لینک های ۴ به پایین صفحه اول گیر کردهاند، میتواند نجات دهندهباشد. اما با این وجود، با توجه به هزینههایی که انتشار رپورتاژ میتواند داشته باشد، بسیاری از افراد یا کسب و کارها توجه زیادی به این بخش از سئو آفپیج نمیکنند و بودجه تبلیغاتی خود را هدر میدهند و به نتیجه دلخواه نمیرسند.
برای تهیه یک رپورتاژ آگهی باید به مواردی مثل انتخاب رسانه مناسب برای انتشار، اصول سئو در تولید محتوای رپورتاژ، انتخاب کلمه کلیدی و ….. تسلط کافی داشته باشید تا بتوانید در سریعترین زمان ممکن به نتایج دلخواه دست پیدا کنید.
اصلا رپورتاژ آگهی چیه؟
به زبان ساده، رپورتاژ آگهی نوعی از تبلیغات متنی در قالب یک گزارش و خبر است. شما در رپورتاژ آگهی مخاطب خود را در به مسیر مشخص جهتدهی میکنید تا به سمتی که در نظر دارید هدایت شوند و اتفاقی که در نظر دارید رقم بخورد.
چرا رپورتاژ آگهی؟
- درگیر کردن کاربر در مقایسه با سایر روشها
- دیده شدن و برندسازی
- نجاتدهنده رتبه گوگل
دیدگاهتان را بنویسید