روش های زیادی برای استفاده از رسانههای اجتماعی در استراتژیهای روابط عمومی وجود دارد. هدف از روابط عمومی ایجاد دیدی مثبت در ذهن مخاطبین از برند شما است. با ...
بیشترروابطعمومی (Public Relations) طی دهه گذشته تکامل زیادی یافته است. اکنون فراتر از روزنامهها و مجلات چاپی است، اگرچه رسانههای چاپی سنتی هنوز هم نقش مهمی دارند. اما ...
بیشتر۱۵ فروردین ۱۴۰۰
به طور کلی همه افراد و سازمانها با اصطلاح روابط عمومی آنلاین (Online Public Relations ) آشنایی دارند، اما بیشتر آنها از قدرت این ابزار بیخبر هستند. اگرچه بسیاری از ...
بیشتر۱۵ فروردین ۱۴۰۰
در دنیای کسبوکار امروز که نام برند بسیار مهم است، داشتن استراتژی روابطعمومی ضروری و لازم است، اما روابطعمومی به چه معنا است؟ چرا باید روی آن تمرکز کرد؟ اهمیت آن ...
بیشتر۲ آذر ۱۳۹۹
روش های زیادی برای استفاده از رسانههای اجتماعی در استراتژیهای روابط عمومی وجود دارد. هدف از روابط عمومی ایجاد دیدی مثبت در ذهن مخاطبین از برند شما است. با ...
بیشتر۱۵ فروردین ۱۴۰۰
روابطعمومی (Public Relations) طی دهه گذشته تکامل زیادی یافته است. اکنون فراتر از روزنامهها و مجلات چاپی است، اگرچه رسانههای چاپی سنتی هنوز هم نقش مهمی دارند. اما ...
بیشتر۱۵ فروردین ۱۴۰۰
به طور کلی همه افراد و سازمانها با اصطلاح روابط عمومی آنلاین (Online Public Relations ) آشنایی دارند، اما بیشتر آنها از قدرت این ابزار بیخبر هستند. اگرچه بسیاری از ...
بیشتر۱۵ فروردین ۱۴۰۰
در دنیای کسبوکار امروز که نام برند بسیار مهم است، داشتن استراتژی روابطعمومی ضروری و لازم است، اما روابطعمومی به چه معنا است؟ چرا باید روی آن تمرکز کرد؟ اهمیت آن ...
بیشتر۲ آذر ۱۳۹۹