بحران روابط عمومی زمانی اتفاق میافتد که اتفاقات و اخبار منفی در مورد برند شما منتشر شود که ممکن است باعث کاهش اعتبار برند گردد. برای هر کسب و کاری، چه کوچک و چه ...
بیشتراستفاده از قدرت روابط عمومی برای جذب بیشتر مشتریان یک واقعیت انکار ناپذیر است. به طور کلی، این بدان دلیل است که یک استراتژی روابط عمومی مناسب باعث ایجاد اعتماد هر چه ...
بیشتر۱۶ فروردین ۱۴۰۰
روش های زیادی برای استفاده از رسانههای اجتماعی در استراتژیهای روابط عمومی وجود دارد. هدف از روابط عمومی ایجاد دیدی مثبت در ذهن مخاطبین از برند شما است. با ...
بیشتر۱۵ فروردین ۱۴۰۰
روابطعمومی (Public Relations) طی دهه گذشته تکامل زیادی یافته است. اکنون فراتر از روزنامهها و مجلات چاپی است، اگرچه رسانههای چاپی سنتی هنوز هم نقش مهمی دارند. اما ...
بیشتر۱۵ فروردین ۱۴۰۰
به طور کلی همه افراد و سازمانها با اصطلاح روابط عمومی آنلاین (Online Public Relations ) آشنایی دارند، اما بیشتر آنها از قدرت این ابزار بیخبر هستند. اگرچه بسیاری از ...
بیشتر۱۵ فروردین ۱۴۰۰
بحران روابط عمومی زمانی اتفاق میافتد که اتفاقات و اخبار منفی در مورد برند شما منتشر شود که ممکن است باعث کاهش اعتبار برند گردد. برای هر کسب و کاری، چه کوچک و چه ...
بیشتر۱۷ فروردین ۱۴۰۰
استفاده از قدرت روابط عمومی برای جذب بیشتر مشتریان یک واقعیت انکار ناپذیر است. به طور کلی، این بدان دلیل است که یک استراتژی روابط عمومی مناسب باعث ایجاد اعتماد هر چه ...
بیشتر۱۶ فروردین ۱۴۰۰
روش های زیادی برای استفاده از رسانههای اجتماعی در استراتژیهای روابط عمومی وجود دارد. هدف از روابط عمومی ایجاد دیدی مثبت در ذهن مخاطبین از برند شما است. با ...
بیشتر۱۵ فروردین ۱۴۰۰
روابطعمومی (Public Relations) طی دهه گذشته تکامل زیادی یافته است. اکنون فراتر از روزنامهها و مجلات چاپی است، اگرچه رسانههای چاپی سنتی هنوز هم نقش مهمی دارند. اما ...
بیشتر۱۵ فروردین ۱۴۰۰
به طور کلی همه افراد و سازمانها با اصطلاح روابط عمومی آنلاین (Online Public Relations ) آشنایی دارند، اما بیشتر آنها از قدرت این ابزار بیخبر هستند. اگرچه بسیاری از ...
بیشتر۱۵ فروردین ۱۴۰۰