روابط عمومی

۶ دلیل خلاقانه برای استفاده از رسانه‌های اجتماعی

روش های زیادی برای استفاده از رسانه‌های اجتماعی در استراتژی‌های روابط عمومی وجود دارد. هدف از روابط عمومی ایجاد دیدی مثبت در ذهن مخاطبین از برند شما است. با ...

بیشتر

روابط‌عمومی آنلاین ؛ تغییر را احساس کنید…

روابط‌عمومی (Public Relations) طی دهه گذشته تکامل زیادی یافته است.  اکنون فراتر از روزنامه‌ها و مجلات چاپی است، اگرچه رسانه‌های چاپی سنتی هنوز هم نقش مهمی دارند. اما ...

بیشتر

۱۵ فروردین ۱۴۰۰

۵ دلیل مهم که روابط عمومی آنلاین برای هر برندی مهم است؟

به طور کلی همه افراد و  سازمان‌‌ها با اصطلاح روابط عمومی آنلاین (Online Public Relations ) آشنایی دارند،‌ اما بیشتر آن‌ها از قدرت این ابزار بی‌خبر هستند. اگرچه بسیاری از ...

بیشتر

۱۵ فروردین ۱۴۰۰

راهکارها و تکنیک‌های روابط‌عمومی ؛ هر آنچه که سازمان‌ها باید بدانند

در دنیای کسب‌وکار امروز که نام برند بسیار مهم است، داشتن استراتژی روابط‌عمومی ضروری و لازم است، اما روابط‌عمومی به چه معنا است؟ چرا باید روی آن تمرکز کرد؟ اهمیت آن ...

بیشتر

۲ آذر ۱۳۹۹

۶ دلیل خلاقانه برای استفاده از رسانه‌های اجتماعی

روش های زیادی برای استفاده از رسانه‌های اجتماعی در استراتژی‌های روابط عمومی وجود دارد. هدف از روابط عمومی ایجاد دیدی مثبت در ذهن مخاطبین از برند شما است. با ...

بیشتر

۱۵ فروردین ۱۴۰۰

روابط‌عمومی آنلاین ؛ تغییر را احساس کنید…

روابط‌عمومی (Public Relations) طی دهه گذشته تکامل زیادی یافته است.  اکنون فراتر از روزنامه‌ها و مجلات چاپی است، اگرچه رسانه‌های چاپی سنتی هنوز هم نقش مهمی دارند. اما ...

بیشتر

۱۵ فروردین ۱۴۰۰

۵ دلیل مهم که روابط عمومی آنلاین برای هر برندی مهم است؟

به طور کلی همه افراد و  سازمان‌‌ها با اصطلاح روابط عمومی آنلاین (Online Public Relations ) آشنایی دارند،‌ اما بیشتر آن‌ها از قدرت این ابزار بی‌خبر هستند. اگرچه بسیاری از ...

بیشتر

۱۵ فروردین ۱۴۰۰

راهکارها و تکنیک‌های روابط‌عمومی ؛ هر آنچه که سازمان‌ها باید بدانند

در دنیای کسب‌وکار امروز که نام برند بسیار مهم است، داشتن استراتژی روابط‌عمومی ضروری و لازم است، اما روابط‌عمومی به چه معنا است؟ چرا باید روی آن تمرکز کرد؟ اهمیت آن ...

بیشتر

۲ آذر ۱۳۹۹