طی چند سال اخیر با گسترش ویروس کرونا، شوکهای زیادی به کسبوکارها در سراسر جهان وارد شد، این بدان معناست که با شروع سال جدید میلادی زمان آن فرا رسیده است که برند شما ...
بیشتربرداشت هرکسی از ترندها متفاوت است. درواقع ترندها تغییرات یا تحولاتی هستند که در همه زمینهها از روابط عمومی ، مد، کتاب، و…. شاهد آن هستیم. هرچند ممکن است یک ترند ...
بیشتر۱۲ مهر ۱۴۰۰
اهمیت پیامرسانی مثبت در سال ۲۰۲۰ بسیار چشمگیر بود به طوری که سال ۲۰۲۰ چشم اندازهای روابط عمومی را به کلی تغییر داد. پس بهتر است به این ۵ دیدگاه که بر روی روند ...
بیشتر۱۴ شهریور ۱۴۰۰
زمانی که یک کسب و کار با شرایط بحرانی و دشوار مواجه میشود و اوضاع کلی آن رو به وخامت میگذارد، صاحب آن کسب و کار با نگرانیها و اضطرابها و فشارهای عصبی سختی درگیر ...
بیشتر۱۸ خرداد ۱۴۰۰
در سالهای اخیر نقش و تاثیر شبکههای اجتماعی در زندگی مردم بسیار رشد کرده است. به طوری که طیف گستردهای از مردم از کودکان گرفته تا حتی سالمندان حداقل در یکی از ...
بیشتر۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
طی چند سال اخیر با گسترش ویروس کرونا، شوکهای زیادی به کسبوکارها در سراسر جهان وارد شد، این بدان معناست که با شروع سال جدید میلادی زمان آن فرا رسیده است که برند شما ...
بیشتر۱۸ دی ۱۴۰۰
برداشت هرکسی از ترندها متفاوت است. درواقع ترندها تغییرات یا تحولاتی هستند که در همه زمینهها از روابط عمومی ، مد، کتاب، و…. شاهد آن هستیم. هرچند ممکن است یک ترند ...
بیشتر۱۲ مهر ۱۴۰۰
اهمیت پیامرسانی مثبت در سال ۲۰۲۰ بسیار چشمگیر بود به طوری که سال ۲۰۲۰ چشم اندازهای روابط عمومی را به کلی تغییر داد. پس بهتر است به این ۵ دیدگاه که بر روی روند ...
بیشتر۱۴ شهریور ۱۴۰۰
زمانی که یک کسب و کار با شرایط بحرانی و دشوار مواجه میشود و اوضاع کلی آن رو به وخامت میگذارد، صاحب آن کسب و کار با نگرانیها و اضطرابها و فشارهای عصبی سختی درگیر ...
بیشتر۱۸ خرداد ۱۴۰۰
در سالهای اخیر نقش و تاثیر شبکههای اجتماعی در زندگی مردم بسیار رشد کرده است. به طوری که طیف گستردهای از مردم از کودکان گرفته تا حتی سالمندان حداقل در یکی از ...
بیشتر۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰