این روزها ایجاد شبکه روابط عمومی بسیارمهم است. شما در هر زمینهای که فعالیت داشته باشید، شناختن افراد مناسب و متفاوت در بخشهای مختلف و ارتباط با رسانهها به شما ...
بیشترامروزه تاثیر شبکههای مجازی بر زندگی انسانها بر کسی پوشیده نیست. در شرایط همهگیری بیماری کرونا، تاثیر شبکههای مجازی بسیار بیشتر از پیش در زندگی روزمره ما ...
بیشتر۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
در ابتدا باید اصطلاح روابط رسانهای را تعریف کنیم. در واقع وقتی از روابط رسانهای صحبت میکنیم به تعاملات یک شرکت اشاره می کنیم که به صورت هدفمند با سردبیران ...
بیشتر۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
جنبه دیگری از برند تجاری و روابط عمومی با توسعه علاقه مشتری به تبلیغات محصول مرتبط است. این هدف هر دو عامل ارتقا “برند” با مواردی مانند “بیانیه مطبوعاتی” ...
بیشتر۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
معمولا از یک متخصص حوزه روابط عمومی این سوال پرسیده میشود که روابط عمومی(PR) چه تفاوتی با بازاریابی دارد. شاید از دیدگاه تاکتیکی بیان این تفاوت بسیار آسان باشد. با ...
بیشتر۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
این روزها ایجاد شبکه روابط عمومی بسیارمهم است. شما در هر زمینهای که فعالیت داشته باشید، شناختن افراد مناسب و متفاوت در بخشهای مختلف و ارتباط با رسانهها به شما ...
بیشتر۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
امروزه تاثیر شبکههای مجازی بر زندگی انسانها بر کسی پوشیده نیست. در شرایط همهگیری بیماری کرونا، تاثیر شبکههای مجازی بسیار بیشتر از پیش در زندگی روزمره ما ...
بیشتر۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
در ابتدا باید اصطلاح روابط رسانهای را تعریف کنیم. در واقع وقتی از روابط رسانهای صحبت میکنیم به تعاملات یک شرکت اشاره می کنیم که به صورت هدفمند با سردبیران ...
بیشتر۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
جنبه دیگری از برند تجاری و روابط عمومی با توسعه علاقه مشتری به تبلیغات محصول مرتبط است. این هدف هر دو عامل ارتقا “برند” با مواردی مانند “بیانیه مطبوعاتی” ...
بیشتر۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
معمولا از یک متخصص حوزه روابط عمومی این سوال پرسیده میشود که روابط عمومی(PR) چه تفاوتی با بازاریابی دارد. شاید از دیدگاه تاکتیکی بیان این تفاوت بسیار آسان باشد. با ...
بیشتر۵ اردیبهشت ۱۴۰۰