بازاریابی محتوا یک تکنیک بازاریابی، برای ایجاد و توزیع محتوای باارزش و مرتبط است. این تکنیک، عموماً بهمنظور جذب و بهدستآوردن یک مخاطب کاملاً تعریف شده، باهدف ...
بیشتربسیاری از مردم، اغلب در مورد تفاوت بین روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات سردرگم میشوند. حتی برخی از افرادی که با متخصصان، در هر سه زمینه کار میکنند، احساس میکنند ...
بیشتر۲۸ آبان ۱۴۰۱
روابط عمومی و بازاریابی هردو از مهمترین ابزارهای تعامل و ارتباط با مخاطبان و مشتریان در هر کسب وکاری هستند. برخی این دو ابزار، یعنی بازاریابی و روابط عمومی را به ...
بیشتر۲۷ آبان ۱۴۰۱
انتشار رپورتاژ خبری اقدامی مناسب جهت دریافت بکلینک و بهبود جایگاه سئو سایت شما است. برای انتشار رپورتاژ باید هزینه ای به یک سایت معتبر پرداخت شود تا آن رسانه مقاله ...
بیشتر۲۷ آبان ۱۴۰۱
با گسترش محبوبیت شبکههای اجتماعی در دنیا، استفاده از آنها در کسب و کارهای مختلف نیز همهگیر شد. شبکههای اجتماعی چنان در دل افراد مختلف جامعه با هر سلیقه و سطح ...
بیشتر۲۶ آبان ۱۴۰۱
بازاریابی محتوا یک تکنیک بازاریابی، برای ایجاد و توزیع محتوای باارزش و مرتبط است. این تکنیک، عموماً بهمنظور جذب و بهدستآوردن یک مخاطب کاملاً تعریف شده، باهدف ...
بیشتر۱ اسفند ۱۴۰۱
بسیاری از مردم، اغلب در مورد تفاوت بین روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات سردرگم میشوند. حتی برخی از افرادی که با متخصصان، در هر سه زمینه کار میکنند، احساس میکنند ...
بیشتر۲۸ آبان ۱۴۰۱
روابط عمومی و بازاریابی هردو از مهمترین ابزارهای تعامل و ارتباط با مخاطبان و مشتریان در هر کسب وکاری هستند. برخی این دو ابزار، یعنی بازاریابی و روابط عمومی را به ...
بیشتر۲۷ آبان ۱۴۰۱
انتشار رپورتاژ خبری اقدامی مناسب جهت دریافت بکلینک و بهبود جایگاه سئو سایت شما است. برای انتشار رپورتاژ باید هزینه ای به یک سایت معتبر پرداخت شود تا آن رسانه مقاله ...
بیشتر۲۷ آبان ۱۴۰۱
با گسترش محبوبیت شبکههای اجتماعی در دنیا، استفاده از آنها در کسب و کارهای مختلف نیز همهگیر شد. شبکههای اجتماعی چنان در دل افراد مختلف جامعه با هر سلیقه و سطح ...
بیشتر۲۶ آبان ۱۴۰۱