ورود / ثبت نام

وبلاگ و آموزش

نقطه شروع بازاریابی محتوایی کجاست؟

بازاریابی محتوا یک تکنیک بازاریابی، برای ایجاد و توزیع محتوای باارزش و مرتبط است. این تکنیک، عموماً به‌منظور جذب و به‌دست‌آوردن یک مخاطب کاملاً تعریف شده، باهدف ...

بیشتر

روز روابط عمومی در ایران و جهان

بسیاری از مردم، اغلب در مورد تفاوت بین روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات سردرگم می‌شوند. حتی برخی از افرادی که با متخصصان، در هر سه زمینه کار می‌کنند، احساس می‌کنند ...

بیشتر

۲۸ آبان ۱۴۰۱

نقش موثر روابط عمومی در بازاریابی فرهنگی

روابط عمومی و بازاریابی هردو از مهمترین ابزارهای تعامل و ارتباط با مخاطبان و مشتریان در هر کسب وکاری هستند. برخی این دو ابزار، یعنی بازاریابی و روابط عمومی را به ...

بیشتر

۲۷ آبان ۱۴۰۱

رپورتاژ خبری؛ نکات مهم تبلیغات

انتشار رپورتاژ خبری اقدامی مناسب جهت دریافت بک‌لینک و بهبود جایگاه سئو سایت شما است. برای انتشار رپورتاژ باید هزینه ای به یک سایت معتبر پرداخت شود تا آن رسانه مقاله ...

بیشتر

۲۷ آبان ۱۴۰۱

معرفی شبکه‌های اجتماعی پر طرفدار در ایران برای تبلیغات

با گسترش محبوبیت شبکه‌های اجتماعی در دنیا، استفاده از آنها در کسب و کارهای مختلف نیز همه‌گیر شد. شبکه‌های اجتماعی چنان در دل افراد مختلف جامعه با هر سلیقه و سطح ...

بیشتر

۲۶ آبان ۱۴۰۱

نقطه شروع بازاریابی محتوایی کجاست؟

بازاریابی محتوا یک تکنیک بازاریابی، برای ایجاد و توزیع محتوای باارزش و مرتبط است. این تکنیک، عموماً به‌منظور جذب و به‌دست‌آوردن یک مخاطب کاملاً تعریف شده، باهدف ...

بیشتر

۱ اسفند ۱۴۰۱

روز روابط عمومی در ایران و جهان

بسیاری از مردم، اغلب در مورد تفاوت بین روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات سردرگم می‌شوند. حتی برخی از افرادی که با متخصصان، در هر سه زمینه کار می‌کنند، احساس می‌کنند ...

بیشتر

۲۸ آبان ۱۴۰۱

نقش موثر روابط عمومی در بازاریابی فرهنگی

روابط عمومی و بازاریابی هردو از مهمترین ابزارهای تعامل و ارتباط با مخاطبان و مشتریان در هر کسب وکاری هستند. برخی این دو ابزار، یعنی بازاریابی و روابط عمومی را به ...

بیشتر

۲۷ آبان ۱۴۰۱

رپورتاژ خبری؛ نکات مهم تبلیغات

انتشار رپورتاژ خبری اقدامی مناسب جهت دریافت بک‌لینک و بهبود جایگاه سئو سایت شما است. برای انتشار رپورتاژ باید هزینه ای به یک سایت معتبر پرداخت شود تا آن رسانه مقاله ...

بیشتر

۲۷ آبان ۱۴۰۱

معرفی شبکه‌های اجتماعی پر طرفدار در ایران برای تبلیغات

با گسترش محبوبیت شبکه‌های اجتماعی در دنیا، استفاده از آنها در کسب و کارهای مختلف نیز همه‌گیر شد. شبکه‌های اجتماعی چنان در دل افراد مختلف جامعه با هر سلیقه و سطح ...

بیشتر

۲۶ آبان ۱۴۰۱