استفاده از قدرت روابط عمومی برای جذب بیشتر مشتریان یک واقعیت انکار ناپذیر است. به طور کلی، این بدان دلیل است که یک استراتژی روابط عمومی مناسب باعث ایجاد اعتماد هر چه ...
بیشترروش های زیادی برای استفاده از رسانههای اجتماعی در استراتژیهای روابط عمومی وجود دارد. هدف از روابط عمومی ایجاد دیدی مثبت در ذهن مخاطبین از برند شما است. با ...
بیشتر۱۵ فروردین ۱۴۰۰
بسیاری از ما به اندازهی کافی از فرصتهایی که رپورتاژآگهی در اختیار ما قرار میدهند استفاده نمیکنیم. همهی ما فکر میکنیم وقتی کمپینمان به ثمر نشست دیگر کار ...
بیشتر۱۵ فروردین ۱۴۰۰
روابطعمومی (Public Relations) طی دهه گذشته تکامل زیادی یافته است. اکنون فراتر از روزنامهها و مجلات چاپی است، اگرچه رسانههای چاپی سنتی هنوز هم نقش مهمی دارند. اما ...
بیشتر۱۵ فروردین ۱۴۰۰
به طور کلی همه افراد و سازمانها با اصطلاح روابط عمومی آنلاین (Online Public Relations ) آشنایی دارند، اما بیشتر آنها از قدرت این ابزار بیخبر هستند. اگرچه بسیاری از ...
بیشتر۱۵ فروردین ۱۴۰۰
استفاده از قدرت روابط عمومی برای جذب بیشتر مشتریان یک واقعیت انکار ناپذیر است. به طور کلی، این بدان دلیل است که یک استراتژی روابط عمومی مناسب باعث ایجاد اعتماد هر چه ...
بیشتر۱۶ فروردین ۱۴۰۰
روش های زیادی برای استفاده از رسانههای اجتماعی در استراتژیهای روابط عمومی وجود دارد. هدف از روابط عمومی ایجاد دیدی مثبت در ذهن مخاطبین از برند شما است. با ...
بیشتر۱۵ فروردین ۱۴۰۰
بسیاری از ما به اندازهی کافی از فرصتهایی که رپورتاژآگهی در اختیار ما قرار میدهند استفاده نمیکنیم. همهی ما فکر میکنیم وقتی کمپینمان به ثمر نشست دیگر کار ...
بیشتر۱۵ فروردین ۱۴۰۰
روابطعمومی (Public Relations) طی دهه گذشته تکامل زیادی یافته است. اکنون فراتر از روزنامهها و مجلات چاپی است، اگرچه رسانههای چاپی سنتی هنوز هم نقش مهمی دارند. اما ...
بیشتر۱۵ فروردین ۱۴۰۰
به طور کلی همه افراد و سازمانها با اصطلاح روابط عمومی آنلاین (Online Public Relations ) آشنایی دارند، اما بیشتر آنها از قدرت این ابزار بیخبر هستند. اگرچه بسیاری از ...
بیشتر۱۵ فروردین ۱۴۰۰