وبینار چک لیست لوکال سئو
چند سال پیش وقتی در حال سرچ بودم تا مطب دندانپزشکی پیدا کنم با کلی وبسایت روبرو شدم و نمیدونستم واقعا به کدوم مطب مراجعه کنم. با خودم گفتم ای کاش جایی بود که میتونستم بازخوردهای مراجعین کسب و کارها رو بخونم و با خیال راحت مراجعه کنم که با Google Review آشنا شدم. کار راحت شد! کلینیک دندانپزشکی که بارخوردهای مثبت بیشتری داشت رو انتخاب و نوبت رزرو کردم.
یا مثلا وقتی در سعات آباد به دنبال کافه مناسب بودیم سرچ کردم : کافه در سعات آباد و دیدم گوگل لوکیشن هایی رو بهم پیشنهاد داده که از بینشون یک مورد رو انتخاب کردیم.
دو تجربه ای که گفته شد به همراه کلی موارد دیگه در حوزه لوکال سئو قرار میگیره که پتانسیل بالایی برای اعتبار بخشیدن و افزایش مشتریان یا بالعکس داره! به نقل از هاب اسپات ۴۶ درصد سرچ ها در گوگل راجع به پیدا کردن اطلاعات لوکال هست!
در حال حاضر بسیاری از کسب و کارها در ایران که مراجعین حضوری دارند از لوکال سئو غافل هستند و اقدامی از طرق متخصصین سئو برای بهبود این موضوع انجام نشده.
در این وبینار با هم یاد میگیرم چطور برای کسب و کارها چک لیست لوکال سئو تهیه و اجرا کنیم تا در نهایت موارد زیر بهبود پیدا کنند:
- اعتبار برند
- افزایش تعداد مراجعین
- بهبود رتبه در گوگل
سرفصلهای وبینار
- تعریف لوکال سئو
- کدام کسب و کارها به لوکال سئو نیاز دارند؟
- آشنایی با GMB
- همه چیز درباره گوگل مپ (ثبت و ادیت لوکیشن و local guids)
- چطور Google reviews مثبت بگیریم؟
- سایت های دایرکتوری و لیستینگ
- بهینه سازی on-page برای لوکال سئو (کلمات کلیدی ، تولید محتوا)
- لندینگ پیج های لوکال و بهینه سازی تماس با ما
- بهبود رتبه لوکیشن در گوگل
- لینک سازی در لوکال سئو
- Local Business Schema
- UGC Local SEO
- Google Leak Reveals About Local SEO
برای دریافت فایل وبینار کلیک کنید!
اشتراک گذاری این مطلب در :
دیدگاهتان را بنویسید