بک لینک gov و تاثیر آن در سئو + ۴ شیوه ساخت بکلینک gov

پابلیکا / بک لینک / بک لینک gov و تاثیر آن در سئو + ۴ شیوه ساخت بکلینک gov
تاریخ آخرین به روز رسانی: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
زمان تقریبی مطالعه : 5 دقیقه

سئو یکی از عوامل مهم درآمدزایی کسب و کارهای آنلاین است که از طریق روش‌های مختلفی مانند بک لینک gov بهبود پیدا می‌کند. متخصص‌های SEO برای اینکه بتوانند در دنیای گسترده دیجیتال حرفی برای گفتن داشته باشند، از طریق برنامه‌ریزی‌های مختلف و استراتژی‌های متنوع، از لینک‌سازی‌های خارجی و داخلی استفاده می‌کنند تا بتوانند رتبه وب سایت خود را ارتقا دهند.

بک لینک یکی از عوامل و فاکتورهای مهم برای بهبود سئو است و باید با به گونه‌ای استفاده شود تا موتورهای جستجو به لینکسازی شک نکنند و بهترین خدمات را ارائه دهند. اما منظور از بک لینک gov چیست؟ و این نوع بک لینک چه اهمیتی در بهبود رتبه صفحات وب سایت دارد؟ برای اینکه به این سوالات پاسخ دهیم تا انتهای متن همراه ما باشید.

بک لینک gov چیست؟

بک لینک gov یکی از انواع بک لینک است که قدرت زیادی داشته و بین سایر بک لینک‌ها، دامنه معتبری برای گوگل دارد. ( البته انواع بک لینک دیگری نیز وجود دارند که در مقاله انوع بک لینک در سایت پابلیکا آن‌ها را توضیح داده ایم.) دامنه این نوع سایت‌ها دولتی است و در url آن gov دیده می‌شود. سایت‌های دولتی، ارگان‌های کشوری و وزارت دفاع این دامنه را دارند که علاوه بر قدرت دامنه بالا، قدمت زیادی هم داشته و گرفتن بک لینک از آن‌ها باعث می‌شود که گوگل اعتماد بیشتری به وب سایت شما کند. اگر می

البته توجه داشته باشید که ساخت بک لینک‌ های دولتی کار راحتی نیست و نمی‌توان همانند بک لینک دانشگاهی، اقدامات راحتی را انجام داد. در نتیجه هر سایتی که از دامنه gov بک لینک دریافت کند، بهبود سئو خود را تضمین کرده و یک گل نسبت به سایر وب سایت‌ها جلوتر است!

چرا بک لینک gov برای سئو سایت اهمیت دارد؟

گوگل از سال ۲۰۰۰ به بک لینک‌ها اهمیت بیشتری داد و آن‌ها را یکی از فاکتورهای مهم برای بهبود سئو و وب سایت معرفی کرد. از این‌رو متخصص‌های سئو با خرید بک لینک توانستند رتبه وب سایت‌های خود را ارتقا دهند و از روش‌های مختلفی برای دور زدن گوگل استفاده کنند.

اما در حال حاضر شرایط خرید بک لینک برای وب مسترها و متخصص‌های سئو کمی‌ با چالش همراه است، زیرا اگر گوگل تشخیص دهد که لینکسازی یا خرید بک لینک انجام شده، وب سایت را جریمه کرده و رتبه صفحات را کاهش می‌دهد. در نتیجه مهم است که از سایت‌های معتبر بک لینک تهیه کرد و از طرفی هم چون، پیش فرض گوگل این است که سایت‌های دانشگاهی و دولتی به راحتی به سایتی بک لینک نمی‌دهند، لینک‌های این وب سایت‌ها را معتبر می‌داند و رتبه وب سایت بهبود پیدا می‌کند.

مقاله پیشنهادی : بک لینک چیست و چرا برای سئوی سایت شما نیاز است؟

سایت‌های دولتی، بک لینک‌های مختلفی از وب سایت‌های معتبر با دامنه بالا دریافت می‌کنند و تمام این لینک‌سازی‌ها باعث می‌شود تا اعتبار بالایی داشته باشند. خب مشخص است که بک لینک گرفتن از این سایت‌ها، کمک زیادی به سئو وب سایت می‌کند. به طور کلی اگر بخواهیم دلایل اصلی گرفتن بک لینک gov را عنوان کنیم باید به موارد زیر اشاره کرد:

افزایش اعتبار دامنه

سایت‌هایی که پسوند gov دارند، ارزش دامنه بالایی داشته و گوگل این سایت‌ها را قابل اعتماد می‌داند. با گرفتن بک لینک از سایت‌های دولتی، در حقیقت تاییدیه اعتبار از دولت دریافت کرده‌اید و این برای گوگل کافی است تا به وب سایت شما اعتماد کند و ارزش سایت را بالا ببرد.

قدمت دامنه

سایت‌های دولتی، قدمت دامنه بالایی دارند و با دریافت بک لینک از این سایت‌ها می‌توان ارزش بیشتری به وب سایت خود ایجاد کرد. بک لینک‌هایی که از سایت‌های دیگر دریافت می‌کنید، ممکن است با حذف شدن وب سایت از بین بروند، اما بک لینک‌های دولتی تا زمانی که سایت وجود داشته باشد، حفظ خواهند شد. به طور معمول این سایت‌ها به دلیل ماهیت دولتی که دارند، تا ابد وجود داشته و هدف‌گذاری بسیاری خوبی برای لینک‌سازی هستند.

کمیاب بودن لینک‌های gov
به طور کلی اگر بخواهیم دلایل اصلی گرفتن بک لینکgov را عنوان کنیم باید به موارد زیر اشاره کرد.

کمیاب بودن لینک‌های gov

با توجه به اینکه سایت‌هایی با دامنه gov به ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی اختصاص دارند، هر سایتی شرایط این را ندارد که لینک وب سایت خود را در این سایت‌ها درج کند. بنابراین به راحتی نمی‌توان لینک‌سازی با سایت‌های دولتی را انجام داد. فرآیند لینک‌سازی govکار ساده‌ای نیست، از این‌رو بک لینکgov یکی از کمیاب‌ترین بک لینک‌ها محسوب می‌شود. اما اگر این بک لینک را دریافت کرد، سئو بهبود پیدا کرده و رتبه وب سایت ارتقا پیدا می‌کند.

بک لینک‌های طبیعی

سایت‌هایی که دامنه gov دارند، به طور معمول روند طبیعی از لینک‌سازی را انجام داده‌اند و در SERP رتبه بالایی کسب کرده‌اند. بنابراین لینک‌های خروجی از این سایت‌ها ارزش بالایی داشته و قدرت این وب سایت‌ها را نمی‌توان نادیده گرفت. از طرفی هم قدرت بالا و لینک‌سازی‌های طبیعی باعث شده تا افراد نتوانند از طریق روش‌ها و تکنیک‌های سئو کلاه سیاه، بک لینک دریافت کنند.
لینک‌سازی‌های طبیعی و سخت بودن گرفتن بک لینک از سایت‌های دولتی باعث شده که گوگل شک و شبه‌ای به این وب سایت‌ها نداشته باشد و الگوریتم پنگوئن حساس نشود تا گوگل پنالتی برای وب سایت ایجاد کند.

راه‌های گرفتن سریع بک لینک gov

متخصص‌های سئو برای اینکه بتوانند رتبه وب سایت خود را بهبود دهند از روش‌های منطقی و تکنیک‌های مختلف استفاده می‌کنند. بک لینک دولتی یکی از استراتژی‌هایی است که نیاز به برنامه‌ریزی دقیق دارد تا با بتوان تلاش کرده و از سایت‌های دولتی بک لینک دریافت کرد. طبق نظر semrush راه های مختلفی برای بهره گرفتن از تاثیرات ساخت بک لینک govermental وجود دارد که به شرح زیر هستند:

از سایت‌های معتبر کمک بگیرید

با توضیحاتی که داده شد، متوجه شده‌ایم که بک لینک‌های gov مرتبط با نهادها و سازمان‌های دولتی هستند، اما سایت‌هایی که از دامنه gov بک لینک دریافت می‌کنند، همگی دولتی نیستند. در نتیجه می‌توان وب سایت‌هایی را پیدا کرد که ارتباط بهتری با سایت‌های دولتی دارند و از آن‌ها کمک گرفت.

درباره وبلاگ‌های دولتی نظر دهید

نظر دادن در بلاگ‌های دولتی یکی از راه‌های آسان برای ایجاد بک لینک است. کافی است که در بلاگ‌های وب سایت دولتی مد نظر خود، کامنت بگذارید تا مخاطب‌ها با وب سایت و کسب و کارتان بیشتر آشنا شود. البته توجه داشته باشید که تایید شدن نظر شما ممکن است که کمی‌ طول بکشد یا شاید برخی از سازمان‌های دولتی اجازه درج کامنت را به مخاطب ندهند.
البته این را هم بدانید، در صورتی که برخی از وب سایت‌های دولتی، اجازه درج کامنت را به همه مخاطب‌ها بدهد، به احتمال خیلی زیاد، لینکهای کاربران نوفالو هستند. اما بهتر است که دست از تلاش برنداشت و همواره به فکر ایجاد راه‌های ارتباطی با وب سایت‌های دولتی بود.

درباره وبلاگ‌های دولتی نظر دهید
درباره وبلاگ‌های دولتی نظر دهید

درباره آژانس دولتی یا یک فرد سیاستمدار تولید محتوا کنید

شما به عنوان یک متخصص سئو می‌توانید برنامه‌ای را پیاده‌سازی کنید تا مسئول تولید محتوای شما، درباره یک سیاستمدار یا آژانس دولتی، محتوا تولید کند. دقت داشته باشید که محتوای شما، کیفیت بالایی داشته باشد تا آژانس دولتی یا آن فرد سیاستمدار از آن مطلع شود تا در دیده شدن مطلب شما تاثیر مستقیم بگذارد.

در برنامه‌های دولت مشارکت کنید

برای گرفتن بک لینک gov نیاز است که با برنامه‌های دولت مشارکت داشت. بهتر است از برنامه‌های دولتی اطلاع داشته باشید تا با شرکت در این برنامه‌ها، ارتباط‌های بهتری ایجاد کنید و بیشتر دیده شوید.

خدمات بک لینک gov پابلیکا

بک لینک gov همانند سایر بک لینک‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به صورت اصولی آن را دریافت کرد تا تاثیر مثبتی بر روند بهبود سئو داشته باشد. اگر فرآیند اخذ این نوع بک لینک را اشتباه طی کنید، زمان خود را تلف کرده و رتبه وب سایت شما بهبود پیدا نخواهد کرد.

از این‌رو نیاز است که از متخصص‌های سئو در این زمینه بهره‌مند شوید تا در زمان کوتاهی بهترین بک لینک‌ها را برای وب سایت شما دریافت کنند. پابلیکا به عنوان ارائه‌دهنده خدمات سئو ، روابط عمومی، تولید محتوا، کمپین‌های آنلاین و رپورتاژ آگهی در کنار کسب و کار‌ شما است تا نگرانی برای بهبود وب سایت خود نداشته باشید. همچنین اگر سوالی درباره نحوه ایجاد بک لینک دولتی دارید که در این متن به آن اشاره نشده، کافی است که در انتهای همین مطلب و در قالب کامنت با ما در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری این مطلب در :

سوالات متداول

زیرا سایت‌های دولتی قدرت و قدمت بالایی دارند و در موتورهای جستجو رتبه خوبی دریافت کرده‌اند.

وب سایتی که در دامنه خود پسوند gov دارد جزو وب سایت‌های دولتی است و با لینک دادن به سایت‌های دیگر، بک لینک ایجاد می‌کند که رتبه وب سایت بک لینک گرفته شده را ارتقا می‌دهد.

با تولید محتوای مرتبط با سایت‌های دولتی، درباره وبلاگ‌های وب سایت‌های دولتی نظر داد و در برنامه‌های مختلف دولتی شرکت کرده تا بک لینک‌های gov دریافت کرد.

زیرا سایت‌های gov قدمت بالایی دارند و به طور معمول از لینک سازی‌های طبیعی برای بهبود سئو استفاده کرده‌اند.

در صورتی که بک لینک‌های از دامنه‌های معتبر و دولتی گرفته شوند، گوگل نسبت به تقلب حساس نبوده و رتبه وب سایت شما را ارتقا می‌دهد.

نظرات کاربران

هنوز نظری نداریم!

اولین دیدگاه رو میتونی راجع به این مطلب ثبت کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − هفت =