چند قانون طلایی برای دستیابی به موفقیت در فروش وجود دارد؟ احتمالاً صدها قانون برای این موضوع وجود دارد و در سایتهای مختلف میتوانید به تعداد زیادی مقاله در مورد ...
بیشترگاهی مشتریان شما حتی بعد از تحقیق فراوان و گرفتن تصمیم برای خرید از شما دچار تردید میشوند و مجددا به مقایسه محصولات رقابا با شما میپردازند. پس این وطیفه شماست تا ...
بیشتر۴ خرداد ۱۴۰۰
بسیاری از مشاوران حوزه بازاریابی می گویند برای داشتن استراتژی موفق باید یک برنامه فروش مستند،یک روند جامع، و تعهد به انجام برنامه را داشته باشید تا بتوانید برای ...
بیشتر۳ خرداد ۱۴۰۰
نتایج یک بازاریابی موثر به مسئول برگذاری کمپین بستگی دارد. از سال ۲۰۲۰ یاد گرفتیم که هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و احتمال اینکه این اتفاقات روی کسبوکارها تاثیر ...
بیشتر۱۴ فروردین ۱۴۰۰
یک تعریف ساده از انتظارات مشتری این است که، انتظارات مشتری مجموعه رفتار یا عملکردی است که افراد هنگام تعامل با یک شرکت یا برند از خود نشان میدهند. اگر این موضوع را ...
بیشتر۱۴ دی ۱۳۹۹
چند قانون طلایی برای دستیابی به موفقیت در فروش وجود دارد؟ احتمالاً صدها قانون برای این موضوع وجود دارد و در سایتهای مختلف میتوانید به تعداد زیادی مقاله در مورد ...
بیشتر۹ خرداد ۱۴۰۰
گاهی مشتریان شما حتی بعد از تحقیق فراوان و گرفتن تصمیم برای خرید از شما دچار تردید میشوند و مجددا به مقایسه محصولات رقابا با شما میپردازند. پس این وطیفه شماست تا ...
بیشتر۴ خرداد ۱۴۰۰
بسیاری از مشاوران حوزه بازاریابی می گویند برای داشتن استراتژی موفق باید یک برنامه فروش مستند،یک روند جامع، و تعهد به انجام برنامه را داشته باشید تا بتوانید برای ...
بیشتر۳ خرداد ۱۴۰۰
نتایج یک بازاریابی موثر به مسئول برگذاری کمپین بستگی دارد. از سال ۲۰۲۰ یاد گرفتیم که هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و احتمال اینکه این اتفاقات روی کسبوکارها تاثیر ...
بیشتر۱۴ فروردین ۱۴۰۰
یک تعریف ساده از انتظارات مشتری این است که، انتظارات مشتری مجموعه رفتار یا عملکردی است که افراد هنگام تعامل با یک شرکت یا برند از خود نشان میدهند. اگر این موضوع را ...
بیشتر۱۴ دی ۱۳۹۹